Проблем с нафта 136к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Проблем с нафта 136к
колеги, някой може ли да каже, от къде може да се пълни с нафта покрай дюзите, маркучите за обратната нафта са нови, дюзите видимо като запаля не текат, а всичко горе е пълно с нафта
също нормално ли е от двата отвора които държат корите да пуши??

също нормално ли е от двата отвора които държат корите да пуши??
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с нафта 136к
Привет избьрши всичко покрай дюзите с обезмаслител , да няма никаква нафта и да е сухо , запали колата и предполагам ще се разбере от кьде тече
остави я да поработи с форсиране от време на време . освен дюзи и маркучи друго няма от какво да е

Последна промяна krasi2bmw на 17 Фев 2014, 22:42, променена общо 1 път
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
Колега, мих, бърсах... карах един месец и вчера почна да мирише на нафта, спирам, гледам чак под колата капе, цялата кора отдолу в нафта 
при палене изпушва от ауспуха...разбирачи ме съветват да сложа бензин в нафтата щото били залепнали клапаните
аз по-скоро имам съмнение за неправилна работа на някой от дюзите има ли начин да се замерят?

при палене изпушва от ауспуха...разбирачи ме съветват да сложа бензин в нафтата щото били залепнали клапаните

аз по-скоро имам съмнение за неправилна работа на някой от дюзите има ли начин да се замерят?
Последна промяна BlackManz на 17 Фев 2014, 22:47, променена общо 1 път
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с нафта 136к
при мен го имаше и се оказа от две дюзи и скьсан маркуч ............... дано някой с подобен проблем да даде инфо , от мен това , или тече по малко и не може да се хване точно от кьде , това с бензина недей бьрза все някой ще даде точен отговор , вьв форума има доста големи капацитетиBlackManz написа:Колега, мих, бърсах... карах един месец и вчера почна да мирише на нафта, спирам, гледам чак под колата капе, цялата кора отдолу в нафта

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
има ли от къде отдолу да тече? като застана пред колата капе под масления филтър долу горе
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Проблем с нафта 136к
Почваш от маркучите за обратна нафта, смени ги дори да изглеждат добре. Огледай кабела на умната дюза. Виж около всяка дюза на сухо от къде идва мокренето. Може дифтунгите също да са.
Sent from the черешата
Sent from the черешата
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с нафта 136к
обратната нафта или дюзи няма от къде другаде да тече,вече може да тече от гнп-то но няма да мокри около дюзите

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
колеги може ли да ми кажете къде отива последния маркуч за обратната нафта, този най-дългия
и как се стига до там?
имам съмнения че е точно от него...
никой не ми каза нормално ли е да духа (пуши) от тези двата винта?


никой не ми каза нормално ли е да духа (пуши) от тези двата винта?

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с нафта 136к
хуу де иди в един сервиз и кажи да ти сменят всички маркучи,не е толкова трудно,сега ще намериш от кои е и после ще протече някои друг.Те е46 ци те станаха по 3500 и вече няма смисал да се правят както трябва.метара на маркуча е сигорно 5 лева и колко да ти вземат за смяна.след като отстраниш проблемите със маркучите и теча продължава се гледат дюзите и се сменят дифтунгите

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
разпилял съм всичко и съм сменил всички маркучи без въпросния, няма смисъл да отида в сервиз и да им кажа "ей тука за един маркуч да сменим"
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
колеги никой ли незнае къде отива тоя въпросен маркуч?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с нафта 136к
Ако питаш за маркуча за обратна нафта - логиката подсказва, че отива в резервоара.
Si non confectus, non reficiat.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с нафта 136к
Проблема ти е в някои от маркучите за обратната нафта,щом пуши при палене значи от някаде смуче въздух и докато го изкара тоя въздух си попушва дори и работата на мотора е неравномерна докато пуши,казвам ти го защотото преди 2 дни имах същия проблем.
Преди 1 месец бях сменил всички маркучи на обратната нафта с нови но преди 2 дни паля и колата пуши изчаках около 2-3 мин пооправи се и спря,вчера като отворих капака случаино погледнах маркучите и единия ми се беше накъсал,на просто око не се вижда но като ги хванеш и поогънеш се вижда всичко
Преди 1 месец бях сменил всички маркучи на обратната нафта с нови но преди 2 дни паля и колата пуши изчаках около 2-3 мин пооправи се и спря,вчера като отворих капака случаино погледнах маркучите и единия ми се беше накъсал,на просто око не се вижда но като ги хванеш и поогънеш се вижда всичко

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Проблем с нафта 136к
Заги ясно, че отива в резервоара
въпроса ми по-скоро беше от последната дюза до къде слиза дългия маркуч... както и да е видях го къде отива макар и да не ми е ясно какво е
та смених всички маркучи с нови двойно гумирани "най-добрите" 7лв/метъра с вътрешна оплетка
като разглобих чидях, че долу в края на дългия маркуч е мокро, дано действително да е там проблема, сега въпроса е как се обезвъздушава системата освен с въртене на стартер 




- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с нафта 136к
И аз ги бях сменял на мойта (заедно с вакуумите) - по спомен накрая се нанизваше на някаква метална тръбичка, която отива до ГНП-то и после тръгва към резервоара.
Si non confectus, non reficiat.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани