Жълти петна в маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- staniss
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e83 2.0xd
Жълти петна в маслото
Здравейте,
проблема е следният с малка предистория!
Преди около 2 месеца закупих бмв е46 318 ci coupe 118 к.с. 00`г. Автомобилът е на газ (Ланди Ренцо). Навъртя ни са 10 000 км. за 2 месеца. При първите 5 000 км. забелязах, че нямам нужната температура в купето, въпреки че стрелката си беше ударила 90 гр. Има лек поток но само при движение и то на дълги разстояния. Веднага спря ли и си става студено. Изпарителя също беше студен. Гледаха го майстори и обясняват, че поради големият поток заради газовото, слаба циркулация била и не можело да се затопли в купето. До като един ден, забелязах, след дълги преходи по 2000 км. до Гърция и обратно, че на място колата загрява и вдига температура над нормалното, тръгна ли пада стрелката, явно заради струята въздух. Преди месец бях я оставил на място и забравих затова и работи известно време и в един момент, изпуши пред капака. Изключих я не видях температурният датчик, но явно беше качила. Целият антифриз беше избил. В резултат на което...
Смених водното съединение, и проблема с парното се оправи, колкото си показва на дисплея на климатроника толкова си е и вътре. Всичко си беше наред, до момента в който направих същият преход до Гърция и обратно. Започна да вдига пак температура. Бях в София и след като тръгнах за Бургас, не минах и 40 км, когато започна да вдига и то в движение, задържа на около 110 гр. и така известно време. Парното не го усилих за да видя да ли ще падне от само себе си, но не падна. Спрях, маркуча който влиза към термостата беше толкова надут, и прегрял, че малко му трябваше да се пръсне. Прибрах се на парно. Тук обикалях, защото е трудно да намериш къде да паркираш, на 1-ва/2-ра около 30 мин. и температурата си беше нормална (без парно). Вдигам днес щеката гледам жълти петна в маслото. Говорих с майстора, каза ми че може да не е толкова фатално, да е хвърлила малко антифриз, но да не бързаме с големите ремонти. Вашите съвети за случилото се ? Извинявам се за детайлното обяснение. Благодаря.
проблема е следният с малка предистория!
Преди около 2 месеца закупих бмв е46 318 ci coupe 118 к.с. 00`г. Автомобилът е на газ (Ланди Ренцо). Навъртя ни са 10 000 км. за 2 месеца. При първите 5 000 км. забелязах, че нямам нужната температура в купето, въпреки че стрелката си беше ударила 90 гр. Има лек поток но само при движение и то на дълги разстояния. Веднага спря ли и си става студено. Изпарителя също беше студен. Гледаха го майстори и обясняват, че поради големият поток заради газовото, слаба циркулация била и не можело да се затопли в купето. До като един ден, забелязах, след дълги преходи по 2000 км. до Гърция и обратно, че на място колата загрява и вдига температура над нормалното, тръгна ли пада стрелката, явно заради струята въздух. Преди месец бях я оставил на място и забравих затова и работи известно време и в един момент, изпуши пред капака. Изключих я не видях температурният датчик, но явно беше качила. Целият антифриз беше избил. В резултат на което...
Смених водното съединение, и проблема с парното се оправи, колкото си показва на дисплея на климатроника толкова си е и вътре. Всичко си беше наред, до момента в който направих същият преход до Гърция и обратно. Започна да вдига пак температура. Бях в София и след като тръгнах за Бургас, не минах и 40 км, когато започна да вдига и то в движение, задържа на около 110 гр. и така известно време. Парното не го усилих за да видя да ли ще падне от само себе си, но не падна. Спрях, маркуча който влиза към термостата беше толкова надут, и прегрял, че малко му трябваше да се пръсне. Прибрах се на парно. Тук обикалях, защото е трудно да намериш къде да паркираш, на 1-ва/2-ра около 30 мин. и температурата си беше нормална (без парно). Вдигам днес щеката гледам жълти петна в маслото. Говорих с майстора, каза ми че може да не е толкова фатално, да е хвърлила малко антифриз, но да не бързаме с големите ремонти. Вашите съвети за случилото се ? Извинявам се за детайлното обяснение. Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
beyond reality
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
Re: Жълти петна в маслото
Колега перката работи ли?
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Жълти петна в маслото
Термостат ?
Утайки и мизерии в радиатора ? Нещо ти пречи на движението на охладителната течност .
Утайки и мизерии в радиатора ? Нещо ти пречи на движението на охладителната течност .
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Жълти петна в маслото
Термостата може би не ти отваря напълно.. като вдигне налягане после като прекгрее може битова му спомага да пропусне вода. Не е желателно да я караш така да не сдухаш и гарнитурата на главата. Пробвай с друг термостат за първо време.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Жълти петна в маслото
Може да е духнала гарнитура на главата и да вкарва налягане в системата. Може да е и водна помпа също (да има счупени перки на турбината или да е превъртяла в оста) Термостата може да не отваря напълно и затова на място и в градски условия колата да вдига висока температура, а извън града всичко да е нормално. От скромния ми опит и от това което казваш за парното залагам на водна помпа.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Жълти петна в маслото
BorisMitev написа:Термостата може би не ти отваря напълно.. като вдигне налягане после като прекгрее може битова му спомага да пропусне вода. Не е желателно да я караш така да не сдухаш и гарнитурата на главата. Пробвай с друг термостат за първо време.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ако не я е сдухал вече

- staniss
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e83 2.0xd
Re: Жълти петна в маслото
Силно се надявам да не е заминала, утре ще посетя майстора да видим какви са щетите ако могат да се определят, ако не трябва да се пробва със смяна на това и онова първо. Мен ме съмнява термостата, да отваря и затваря когато си иска, защото прави налягане не винаги, а да ми сълзи и от останалите съединения, не вярвам да е от остарели уплътнения.
Не съм я проверявал, но това също може да е причина. Поради факта че при движение, струята която навлиза смъква температурата. Ако се дължеше на термостата не знам да ли ще успява да падне толкова бързо.
Имах преди време един фиат, който му замина гарнитура, с глава, маслото беше станало на боза. Не знам при наличие на петънца да ли ще е издухана главата? Ето на тази снимка се забелязва това петно
ивайло81 написа:Колега перката работи ли?
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Не съм я проверявал, но това също може да е причина. Поради факта че при движение, струята която навлиза смъква температурата. Ако се дължеше на термостата не знам да ли ще успява да падне толкова бързо.
Имах преди време един фиат, който му замина гарнитура, с глава, маслото беше станало на боза. Не знам при наличие на петънца да ли ще е издухана главата? Ето на тази снимка се забелязва това петно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
beyond reality
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Жълти петна в маслото
Попринцип на термостата му заминава пружината, доколкото съм се сблъсквал с тях. И то винаги е било в двете крайности - не отваря, не затваря / прегрява, не загрява/ . Хубаво си решил да я водиш на доктор. Дано са малко пораженията, бая работи може да се объркат от няколко кратно прегряване.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Жълти петна в маслото
Колега според мен смени :
1:водна помпа
2:термостат
3:антифриз
4:температурен датчик
5:Маслото !!!!
1:водна помпа
2:термостат
3:антифриз
4:температурен датчик
5:Маслото !!!!
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Жълти петна в маслото
първо обезвъздуши системата, покарай и виж да няма въздух, има ли гарнитурата е фира, ако е помпата като и дадеш гас на място трябва да започне да охлажда(ако не е тотал щета) - гледай температурата от скритото меню, термостата по маркучите можеш да го усетиш кога и за колко отваря но е добре да се смени с работещ и да видиш. Отделно почисти радиатора, веднага ще ти дам пример, същите симптоми като твоите, перката не тръгва на място иколата не охлажда, смяна датчици, термостат и не пак, оказа се че точно на датчика радиатора запушен, датчика не подава коректна информация и не охлажда. Погледни и перката или виското (не погледнах с какво е колата).
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани