Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или оригинал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или оригинал
Ситуацията е следната: Спечелих на шега-майтап от немския Ebay Умна Дюза BOSCH 0432191527 - за Е46 320d 136коня мотора както и E39 520d 136 коня.
Това което ме ужаси е че пише Made in India?!!
И се чудя менте, рециклаж или оригинал съм хванал? Беше обявена като НОВА.
Някой колега да е купувал такава дюза от българските представители на BOSCH? Интересува ме пак ли в Индия ги правят? Моята дойде от Германия и ....
Направи ми впечатление че под защитното пласмасено капаче на връхчето на дюзата има малко кафеникаво масло (няколко капки)??? Това за предпазване ли е, остатък от фабричен тест ли е или означава че е ползвана/рециклирана?
При монтаж на тази дюза трябва ли да се прави компютърно синхронизиране както при дебитомерите или просто се сменя??
Предварително благодаря!
Прилагам снимка:

Това което ме ужаси е че пише Made in India?!!


И се чудя менте, рециклаж или оригинал съм хванал? Беше обявена като НОВА.
Някой колега да е купувал такава дюза от българските представители на BOSCH? Интересува ме пак ли в Индия ги правят? Моята дойде от Германия и ....
Направи ми впечатление че под защитното пласмасено капаче на връхчето на дюзата има малко кафеникаво масло (няколко капки)??? Това за предпазване ли е, остатък от фабричен тест ли е или означава че е ползвана/рециклирана?
При монтаж на тази дюза трябва ли да се прави компютърно синхронизиране както при дебитомерите или просто се сменя??
Предварително благодаря!
Прилагам снимка:

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Понякога ми идва да се самообеся ...
Първо - за да е рециклирана трябва да предадеш старата !
Второ - номерът не започва с 0 986 *** ***, както започват рециклираните Бош продукти !
Трето - ако ще и в ЮАР да е правена (и там има завод), щом е Бош значи е Бош !
Слагай на колата и спи спокойно !!
ПП "маслото" е остатък от проведеният фабричен тест на дюзата !
Първо - за да е рециклирана трябва да предадеш старата !
Второ - номерът не започва с 0 986 *** ***, както започват рециклираните Бош продукти !
Трето - ако ще и в ЮАР да е правена (и там има завод), щом е Бош значи е Бош !
Слагай на колата и спи спокойно !!
ПП "маслото" е остатък от проведеният фабричен тест на дюзата !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
До колкото знам, от доста години цялото "дизелово производство" на Бош е изнесено в Индия, така че свиквай... а отзивите естествено не са добри.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Това повече ли те притеснява ?
(Скоро един клиент си донесе филтри и...останахмв втрещени
)
(Скоро един клиент си донесе филтри и...останахмв втрещени

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Честно казано имам повече вяра на произведено у нас, макар в случая да не съм чул за завод на Бош у нас. Ама таз Индия направо ме шокира за продукт на BOSCH!!! Притесняваше ме само да не е някакво менте, но щом е BOSCH макар и правен в Индия ще го преживея. Щом досега никой колега не е казал че опаковката например не е като на оригинален, значи приемам че си е оригинален BOSCH продукт. Просто досега не съм купувал лично авточасти на BOSCH и не знаех как трябва да изглеждат в опаковка.
Само не разбрах тъй като има датчик, трябва ли да се прави компътърно синхронизиране след смяната на умната дюза подобно на дебитомерите???
Само не разбрах тъй като има датчик, трябва ли да се прави компътърно синхронизиране след смяната на умната дюза подобно на дебитомерите???
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Не.
Слагаш и караш.
Можеш да изчистиш само грешката от старата дюза.
Слагаш и караш.
Можеш да изчистиш само грешката от старата дюза.
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Щом пише Индия, значи сигурно е оригинална.
Виж, ако пишеше Германия, то почти сигурно щеше да е менте.
Виж, ако пишеше Германия, то почти сигурно щеше да е менте.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
popov_chris написа:Честно казано имам повече вяра на произведено у нас, макар в случая да не съм чул за завод на Бош у нас.

Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: Умна Дюза BOSCH, Made in INDIA: менте, рециклаж или ориг
Dimitroff написа:Не.
Слагаш и караш.
Можеш да изчистиш само грешката от старата дюза.
Старата си бачка перфектно - рециклирах я при вас (черната е39 520d) миналия август. Не е пропикала досега от кабелчето което значи че човека който ги прави явно си знае работата.
Ако не бях спечелил на майтап както казах в Ибей чисто нова Бошовска дюза на адски ниска цена щях да продължа да си карам с рециклираната.
В този случай мисля че няма нужда да чистя грешка нали?
Между другото моята рециклирана умна дюза отива за продажба така че ако някой има нужда от готова рециклирана умна дюза за 320d или 520d (M47, 136 коня) може да ми драснете едно лично да се уговорим. Като цена мисля 250 лв. - рециклажа и монтажа излизаха малко по-малко ако не се лъжа и още е в гаранция до идния август.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани