Загуба на мощност след смяна на CCV ( Решен )
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Загуба на мощност след смяна на CCV ( Решен )
Здравейте,
Става въпрост за 330и М54.
Историята започва след като при даване на газ до към 5-6 хил оборота излезе гъст синьо черен облак дим. Нямаше промяна в работата на двигателя, никакви странни шумове или тракания. Нивото на маслото беше намаляло от горната граница на нормата до под минимума, но нямаше вода или антифриз в него. Също така никакви лампи не светнаха на таблото. Всичко това не наведе на мисълта, че проблемът е във Crank Case Ventilation клапана. След смяната на самия клапан плюс всички маркучи около него разхода на масло изчезна и след около 40 -50 км изчезна и пушекът от ауспуха (явно е имало остатъци от маслото). Проблемът сега е, че има чувствителна загуба на мощност във целия диапазон от обороти. Другия симптом е, че дори на загрял двигател оборотите стоят малко по високо от нормалното - около 750-800. Все още никакви грешки по таблото.
Някакви идеи за източника на проблема?
Става въпрост за 330и М54.
Историята започва след като при даване на газ до към 5-6 хил оборота излезе гъст синьо черен облак дим. Нямаше промяна в работата на двигателя, никакви странни шумове или тракания. Нивото на маслото беше намаляло от горната граница на нормата до под минимума, но нямаше вода или антифриз в него. Също така никакви лампи не светнаха на таблото. Всичко това не наведе на мисълта, че проблемът е във Crank Case Ventilation клапана. След смяната на самия клапан плюс всички маркучи около него разхода на масло изчезна и след около 40 -50 км изчезна и пушекът от ауспуха (явно е имало остатъци от маслото). Проблемът сега е, че има чувствителна загуба на мощност във целия диапазон от обороти. Другия симптом е, че дори на загрял двигател оборотите стоят малко по високо от нормалното - около 750-800. Все още никакви грешки по таблото.
Някакви идеи за източника на проблема?
Последна промяна Vladi на 03 Фев 2014, 23:24, променена общо 1 път
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Загуба на мощност след смяна на Crank Case Vent Valve 33
Колега, при смяната на филтъра възможно ли е да не е захванат някоя от тръбите на филтъра, вакум някой да е разместен, уплътнение на дросела, въздуховода на дебитомер към дросела да е цепнат някъде. Огледани ли са нещата преди монтаж от човека който е извършил смяната на клапана.
Не виждам друга причина да имаш проблем при смяната на клапана, би трябвало да се е подобрила работата на мотора, а не да се влоши.
Не виждам друга причина да имаш проблем при смяната на клапана, би трябвало да се е подобрила работата на мотора, а не да се влоши.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Загуба на мощност след смяна на Crank Case Vent Valve 33
Да се е запушил катализатора от маслото минало през него?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Загуба на мощност след смяна на Crank Case Vent Valve 33
Няма катализатор колата...
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
Re: Загуба на мощност след смяна на Crank Case Vent Valve 33
Здравейте, проблемът се оказа недоглеждане при сглобяване и не беше закачен датчика на разпределителния вал. Съвет към всички сменяйте го този клапан преди да даде фира като при мен 

The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани