Проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Проблем с паленето
Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с паленето
значи тест на свещите и релето на свещите,това са едни от симпртомите на неработишщи свещи.другото е от някъде да смуче въздух и да се оттича горивото.Пробваи да я оставиш някъде на топло в гараж и виж сутринта пак ли трудно пали за да се премахне симптома на свещите.Свещите може да са нови но нито една да не греее като е изгоряло релето им 


- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем с паленето
unikalen88 написа:значи тест на свещите и релето на свещите,това са едни от симпртомите на неработишщи свещи.другото е от някъде да смуче въздух и да се оттича горивото.Пробваи да я оставиш някъде на топло в гараж и виж сутринта пак ли трудно пали за да се премахне симптома на свещите.Свещите може да са нови но нито една да не греее като е изгоряло релето им
Благодаря за бързия отговор, колега. Как мога да разбера дали смуче въздух отнякъде? Искам и да добавя, че колата пуши бяло, докато не излезе от синята зона. Нормално ли е? А относно гаража- с най-голямо удоволствие ще я държа в гараж, а не на паркинг, но за жалост не мога да намеря около мен

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето
kkrumov написа:Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие
Колега, ако са свещи или реле би трябвало да излезе при диагностиката, но може би има значение и с какъв интерфейс е направена. Пишеш, че си сменил свещите преди 1 месец- да не би нещо при смяната им да не е направено както трябва, често казано не виждам какво, но съм се нагледал на изненади от всякакъв характер. По принципи може да проверите свещите като им измерите съпротивлението, а релето дали подава напрежение към тях когато се даде колата на контакт, но имай в предвид, че това е за много кратко време. Трябва да се провери и какво е налягането на горивото на студен двигател.
Искам и да добавя, че колата пуши бяло, докато не излезе от синята зона.
Пуши бяло- най-вероятно от неизгоряла нафта, което може да се дължи на дефектна дюза/и.
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Проблем с паленето
От някъде ти изпуска налягане, след като я запалиш си го наваксва и после пали без проблем. Пробвай да я запалиш направо на обяд или след обяд и виж дали пак, ще запали трудно! Малка вероятност да е и от горивния филтър.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем с паленето
zvetiko написа:Пуши бяло- най-вероятно от неизгоряла нафта, което може да се дължи на дефектна дюза/и.
Или пара от кондензиралата влага в тръбите от голямата разлика в температурите на газовете и ламарините..... Действително провери някак дали има нафта сутрин при палене... Пробвал ли си да дадеш на фул контакт и да изчакаш 20-на секунди преди запалване? Я пробай и сподели...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bmw_imv
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW e46 328 ci
Re: Проблем с паленето
И според мен ако е реле или свещ, ще излиза на диагностика. Опитай да оставиш колата по някакъв начин с наклон първо на едната страна и после на другата, визирам качени част от гумите на тротоар.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с паленето
колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето

Re: Проблем с паленето
Здравейте колеги днес и аз запалих трудно от втория път след като подадах малко и газ.Свещите ги проверихме като махнахме клапите работят си 4те.Днес сложих добавка в нафтата против замръзване. С нов горивен филтър съм не знам релето да не прави някакви мизериПрепалва ама неможе да задържи оборотите и като запали играят за малко.Вие какво мислите?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето
unikalen88 написа:колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето
При работещи свещи - палят и с изгоряло реле

- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем с паленето
Колеги,
днес минах диагностика и тя не показва никакви проблеми. Свещите са ОК, релето работи, но сутринта запалих мнооооого трудно. Като имам решение на проблема ще пиша
днес минах диагностика и тя не показва никакви проблеми. Свещите са ОК, релето работи, но сутринта запалих мнооооого трудно. Като имам решение на проблема ще пиша

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с паленето
Акумулатор 

Re: Проблем с паленето
И аз отново запалих трудно и без да подам газ нямаше и да запали . Свещите сме ги проверявали с кабел като им подадем напрежение не съм закачвал колата на диагностика.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с паленето
Dimitroff написа:unikalen88 написа:колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето
При работещи свещи - палят и с изгоряло реле
питам колегата как е разбрал че свещите са изгорели с диагностика или не,защото ако на диагностика да 4 свещи изгорели може да е сменил 4 свещи и да мисли че са добре,а то реално ще е реле.ти колега за мезе ме взе,несъм толкова прост


- nikidrink
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.01.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 136
- Мечтае да кара: хеликоптер
Re: Проблем с паленето
kkrumov написа:Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие
Колега виж първо дали не ти сълзи гнп-то и тогава търси друг проблем,щото ако е за ремонтен комплект симптомите са същите.И аз минах по този път.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани