Проблем с паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Проблем с паленето

Мнение от kkrumov » 30 Яну 2014, 10:28

Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с паленето

Мнение от unikalen88 » 30 Яну 2014, 10:44

значи тест на свещите и релето на свещите,това са едни от симпртомите на неработишщи свещи.другото е от някъде да смуче въздух и да се оттича горивото.Пробваи да я оставиш някъде на топло в гараж и виж сутринта пак ли трудно пали за да се премахне симптома на свещите.Свещите може да са нови но нито една да не греее като е изгоряло релето им :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Проблем с паленето

Мнение от kkrumov » 30 Яну 2014, 10:59

unikalen88 написа:значи тест на свещите и релето на свещите,това са едни от симпртомите на неработишщи свещи.другото е от някъде да смуче въздух и да се оттича горивото.Пробваи да я оставиш някъде на топло в гараж и виж сутринта пак ли трудно пали за да се премахне симптома на свещите.Свещите може да са нови но нито една да не греее като е изгоряло релето им :yes:



Благодаря за бързия отговор, колега. Как мога да разбера дали смуче въздух отнякъде? Искам и да добавя, че колата пуши бяло, докато не излезе от синята зона. Нормално ли е? А относно гаража- с най-голямо удоволствие ще я държа в гараж, а не на паркинг, но за жалост не мога да намеря около мен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с паленето

Мнение от zvetiko » 30 Яну 2014, 11:11

kkrumov написа:Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие


Колега, ако са свещи или реле би трябвало да излезе при диагностиката, но може би има значение и с какъв интерфейс е направена. Пишеш, че си сменил свещите преди 1 месец- да не би нещо при смяната им да не е направено както трябва, често казано не виждам какво, но съм се нагледал на изненади от всякакъв характер. По принципи може да проверите свещите като им измерите съпротивлението, а релето дали подава напрежение към тях когато се даде колата на контакт, но имай в предвид, че това е за много кратко време. Трябва да се провери и какво е налягането на горивото на студен двигател.

Искам и да добавя, че колата пуши бяло, докато не излезе от синята зона.


Пуши бяло- най-вероятно от неизгоряла нафта, което може да се дължи на дефектна дюза/и.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 16.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46d 150hp

Re: Проблем с паленето

Мнение от Edifice » 30 Яну 2014, 11:25

От някъде ти изпуска налягане, след като я запалиш си го наваксва и после пали без проблем. Пробвай да я запалиш направо на обяд или след обяд и виж дали пак, ще запали трудно! Малка вероятност да е и от горивния филтър.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Проблем с паленето

Мнение от predel » 30 Яну 2014, 17:19

zvetiko написа:Пуши бяло- най-вероятно от неизгоряла нафта, което може да се дължи на дефектна дюза/и.


Или пара от кондензиралата влага в тръбите от голямата разлика в температурите на газовете и ламарините..... Действително провери някак дали има нафта сутрин при палене... Пробвал ли си да дадеш на фул контакт и да изчакаш 20-на секунди преди запалване? Я пробай и сподели...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 4.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW e46 328 ci

Re: Проблем с паленето

Мнение от bmw_imv » 30 Яну 2014, 17:38

И според мен ако е реле или свещ, ще излиза на диагностика. Опитай да оставиш колата по някакъв начин с наклон първо на едната страна и после на другата, визирам качени част от гумите на тротоар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с паленето

Мнение от unikalen88 » 31 Яну 2014, 11:32

колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от skyline87 » 31 Яну 2014, 21:03

Здравейте колеги днес и аз запалих трудно от втория път след като подадах малко и газ.Свещите ги проверихме като махнахме клапите работят си 4те.Днес сложих добавка в нафтата против замръзване. С нов горивен филтър съм не знам релето да не прави някакви мизериПрепалва ама неможе да задържи оборотите и като запали играят за малко.Вие какво мислите?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с паленето

Мнение от Dimitroff » 01 Фев 2014, 12:02

unikalen88 написа:колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето


При работещи свещи - палят и с изгоряло реле :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Проблем с паленето

Мнение от kkrumov » 01 Фев 2014, 16:23

Колеги,

днес минах диагностика и тя не показва никакви проблеми. Свещите са ОК, релето работи, но сутринта запалих мнооооого трудно. Като имам решение на проблема ще пиша :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Проблем с паленето

Мнение от shark1986 » 01 Фев 2014, 18:42

Акумулатор :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от skyline87 » 01 Фев 2014, 19:14

И аз отново запалих трудно и без да подам газ нямаше и да запали . Свещите сме ги проверявали с кабел като им подадем напрежение не съм закачвал колата на диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с паленето

Мнение от unikalen88 » 01 Фев 2014, 21:41

Dimitroff написа:
unikalen88 написа:колега ти смени подгревните свещи а закачана ли е на диагностика да се види няма ли грешки в релето


При работещи свещи - палят и с изгоряло реле :!:

питам колегата как е разбрал че свещите са изгорели с диагностика или не,защото ако на диагностика да 4 свещи изгорели може да е сменил 4 свещи и да мисли че са добре,а то реално ще е реле.ти колега за мезе ме взе,несъм толкова прост :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.01.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320D 136
Мечтае да кара: хеликоптер

Re: Проблем с паленето

Мнение от nikidrink » 04 Фев 2014, 1:26

kkrumov написа:Здравейте колеги,
имам проблем с паленето, който се наблюдава само сутрин. Стартера върти 10 пъти преди да запали колата. Тази сутрин акумулатора беше пред падане, но успях да запаля. Свещите ми са сменени преди 1 месец с нови "Беру". Минах на диагностика, която показа, че нямам проблем с дюзи. Не се откриват никакви грешки по колата, но проблемът ми е факт. На обяд и вечер я паля без проблем. Трудното палене се наблюдава само сутрин. Сменени са термостати, дебитомер....
Моля за съдействие

Колега виж първо дали не ти сълзи гнп-то и тогава търси друг проблем,щото ако е за ремонтен комплект симптомите са същите.И аз минах по този път.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook