Проблем с този двигател N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с този двигател N42B20
Здравейте, колеги
нуждая се от помощ, съвет, мнение или каквато и да е идея свързана с този мотор. Имам следния проблем. При стартиране, когато двг е студен работи изключително неравномерно и започва да примигва лампата на чека. Грешката която вдига е за 1 цилиндър незапалва. Когато малко позагрее работата на мотора се подобрява, но отново се усеща неравномерната работа. Водих колата на диагностика в бмв, там ми казаха, че проблема бил в това, че имала прехвърлен зъб на веригата. В последствие се оказа, че не са познали. Посетих, още веднъж сервиза на бмв, колата стоя 4 дена и така и ненамериха какъв точно е проблема, сменяли софтуер, сензори, препрограмили ецу и какво ли още не, но проблема си остава. Онзи ден се хванах сам да си правя диагностиката и да се опитам най-после да си подкарам колата. При студен двигател когато меря компресия е 15-16 бара на всички цилиндри. След като я запаля, поработи 10секунди и премеря компресията на 1ви цилиндър ми дава 0 бара. След като постой няколко минути и отново измеря компресията, показва налягане от порядъка на 10-12 бара. На какво може да се дължи това някои има ли идея ?
Ще ви бъда благодарен ако ме насочите със съвет или идея.
п.с. сменени са масления сепаратор, свещи и бобини на всички цилиндри.
нуждая се от помощ, съвет, мнение или каквато и да е идея свързана с този мотор. Имам следния проблем. При стартиране, когато двг е студен работи изключително неравномерно и започва да примигва лампата на чека. Грешката която вдига е за 1 цилиндър незапалва. Когато малко позагрее работата на мотора се подобрява, но отново се усеща неравномерната работа. Водих колата на диагностика в бмв, там ми казаха, че проблема бил в това, че имала прехвърлен зъб на веригата. В последствие се оказа, че не са познали. Посетих, още веднъж сервиза на бмв, колата стоя 4 дена и така и ненамериха какъв точно е проблема, сменяли софтуер, сензори, препрограмили ецу и какво ли още не, но проблема си остава. Онзи ден се хванах сам да си правя диагностиката и да се опитам най-после да си подкарам колата. При студен двигател когато меря компресия е 15-16 бара на всички цилиндри. След като я запаля, поработи 10секунди и премеря компресията на 1ви цилиндър ми дава 0 бара. След като постой няколко минути и отново измеря компресията, показва налягане от порядъка на 10-12 бара. На какво може да се дължи това някои има ли идея ?
Ще ви бъда благодарен ако ме насочите със съвет или идея.
п.с. сменени са масления сепаратор, свещи и бобини на всички цилиндри.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с този двигател N42B20
Поредната тема за N42, но я одобрих, може да излезе нов дефект, който досега не ни е попадал.
Never mistake motion for action...
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с този двигател N42B20
На диагностика какви грешки дава ?

Ако нема у глава, има у Google.
Re: Проблем с този двигател N42B20
Номера на грешката немога да го цитирам в момента, но по памет беше, че има грешка с запалването на първи цилиндър
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Проблем с този двигател N42B20
Здравей колега ,а други аномалии ,похапва ли масло ,пуши ли ?разход ,динамика ...то този двигател какво ли не мо е дефект ,това с веригата е възможно ,дефект е до 2002.06м. обтегачи ,банани и т.н.
Re: Проблем с този двигател N42B20
vankodve написа:Здравей колега ,а други аномалии ,похапва ли масло ,пуши ли ?разход ,динамика ...то този двигател какво ли не мо е дефект ,това с веригата е възможно ,дефект е до 2002.06м. обтегачи ,банани и т.н.
В момента пропушва и то доста, има повишен разход, но след като единия цилиндър неработи мисля, че е нормално. Маслото не го бута...
аз имам съмнения за хидравличните повдигачи, но незнам дали съм на правилен път?
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Проблем с този двигател N42B20
mtsch написа:vankodve написа:Здравей колега ,а други аномалии ,похапва ли масло ,пуши ли ?разход ,динамика ...то този двигател какво ли не мо е дефект ,това с веригата е възможно ,дефект е до 2002.06м. обтегачи ,банани и т.н.
В момента пропушва и то доста, има повишен разход, но след като единия цилиндър неработи мисля, че е нормално. Маслото не го бута...
аз имам съмнения за хидравличните повдигачи, но незнам дали съм на правилен път?
ако е повдигач ще щрака много,трябва да е погледне човек който познава добре този мотор колега,варианта проба грешка ще е доста солен .
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с този двигател N42B20
vankodve написа:mtsch написа:vankodve написа:Здравей колега ,а други аномалии ,похапва ли масло ,пуши ли ?разход ,динамика ...то този двигател какво ли не мо е дефект ,това с веригата е възможно ,дефект е до 2002.06м. обтегачи ,банани и т.н.
В момента пропушва и то доста, има повишен разход, но след като единия цилиндър неработи мисля, че е нормално. Маслото не го бута...
аз имам съмнения за хидравличните повдигачи, но незнам дали съм на правилен път?
ако е повдигач ще щрака много,трябва да е погледне човек който познава добре този мотор колега,варианта проба грешка ще е доста солен .
+1

Ако нема у глава, има у Google.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с този двигател N42B20
А според мен, поне капака на клапаните отдавна трябваше да е вече на земята.Хубав оглед и навярно главата и тя..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проблем с този двигател N42B20
ivoaudi написа:А според мен, поне капака на клапаните отдавна трябваше да е вече на земята.Хубав оглед и навярно главата и тя..
Вече е на земята, но засъжеление нямам достатъчно време да се занимавам с колата. Вечер след работа само, което не е никак одачно...
Измерих гърбиците на разпределителните валове, абсолютно еднакви са.... Измерих и на валвтроника и там всички гърбици са с еднакъв размер.... За съжеление незнам номиналните размери, но ако е от тях, трябваше да има разлика м/у останалите и тези на 1ви цилиндър. Мисля да пробвам да разменя повдигачите на първи и на втори цилиндър да речем и да пробвам, сега търся обаче инструмента за зацепване...
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Проблем с този двигател N42B20
mtsch написа:ivoaudi написа:А според мен, поне капака на клапаните отдавна трябваше да е вече на земята.Хубав оглед и навярно главата и тя..
Вече е на земята, но засъжеление нямам достатъчно време да се занимавам с колата. Вечер след работа само, което не е никак одачно...
Измерих гърбиците на разпределителните валове, абсолютно еднакви са.... Измерих и на валвтроника и там всички гърбици са с еднакъв размер.... За съжеление незнам номиналните размери, но ако е от тях, трябваше да има разлика м/у останалите и тези на 1ви цилиндър. Мисля да пробвам да разменя повдигачите на първи и на втори цилиндър да речем и да пробвам, сега търся обаче инструмента за зацепване...
след като си свалил капака колега погледни много добре състоянието на вреигата и обтегача


- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с този двигател N42B20
mtsch написа:Вече е на земята, но засъжеление нямам достатъчно време да се занимавам с колата. Вечер след работа само, което не е никак одачно...
Измерих гърбиците на разпределителните валове, абсолютно еднакви са.... Измерих и на валвтроника и там всички гърбици са с еднакъв размер.... За съжеление незнам номиналните размери, но ако е от тях, трябваше да има разлика м/у останалите и тези на 1ви цилиндър. Мисля да пробвам да разменя повдигачите на първи и на втори цилиндър да речем и да пробвам, сега търся обаче инструмента за зацепване...
Колега ако имаш възможност дай и малко снимков материал

- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Проблем с този двигател N42B20
Колега,ако си от София мога да ти услужа с инструмент!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани