Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.12.2013

Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от DanailMilov » 24 Дек 2013, 20:22

Здравейте,на един приятел BMW - то установихме ,че има теч от гнп-то.Проследихме теча и ни заведе до някакъв болт,който беше разхлабен (като застанете на левия калник долу в ляво на помпата се намира).Завихме го до край и ти да видиш колата не иска да запали(а си мъркаше идеално).Така няколко пъти пробвахме да го отвиваме и завиваме и колата не иска да запали.Просто има много леки надежди за да запали и не става.Интересното идва ,че като го завихме до край на другия ден беше се отвил сами :D :D :lol:. Ако знаете помагайте.Този болт е еврейска звезда и май има "О" -ни на него.Огромно благодаря предварително и Весели празници !!!! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от Тодориев » 26 Дек 2013, 20:25

колега този болт с още един да не даржат едно капаче елипсовидно в ниската част на помпата ако е така отвиите ги и двата отдолу има "о " прастен сменете го и стегнете равномерно и двата болта .по тази помпа boch vp44 , няма такива болтове дето сами се развиват .

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.12.2013

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от DanailMilov » 28 Дек 2013, 14:46

Колега не са тези пръстени с елипсовидния капак.Над него се намира въпросния болт горе в ляво.Този болт май е за блокиране на помпата след сваляне.За да не и избяга центровката.Колата все още не може да запали.Хвърля нафта,отзад пуши ,но двигателя не иска дори да претропа.Все едно не достига гориво.А гориво отива там.Направо мистерия голяма. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от oci » 28 Дек 2013, 22:53

DanailMilov написа:Колега не са тези пръстени с елипсовидния капак.Над него се намира въпросния болт горе в ляво.Този болт май е за блокиране на помпата след сваляне.За да не и избяга центровката.Колата все още не може да запали.Хвърля нафта,отзад пуши ,но двигателя не иска дори да претропа.Все едно не достига гориво.А гориво отива там.Направо мистерия голяма. :roll:


Ако много сте я въртели на стартер сте утрепали електронния блок на помпата, отвийте гайките на дюзите и завърти да видиш дали има високо налягане ама трябва да хвърля доволно, ако само сълзи работата е ясна.
Обикновенно като се върти много на стартер не се охлажда електронния блок и от там гори, затова като се пали кола и се помага със спрейче, ама в никакъв случай етер, или я дръпвате на 3 или 4-та, ако е ръчка разбира се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от unikalen88 » 29 Дек 2013, 9:52

сега да разкажа моите драми от преди като имах 136 коня,2 случая имах единия път с един болт отгоре на помпата,другия път в страни,гледам има нафта,развивам и гледам запечен 0 пръстен,отивам купувам слагам-неиска да запали,развих болта и подадох контакт и започнах да въртя на стартен,като следим кога ще излезне нафта от развития болт,след като протече се зави болта и колата запали.на другата сутрин пак непали(пали мо с 10 секунди въртене) развивам болта и няма нафта в помпата.Накрая в Карлово в университета и взех точния размер пръстен,след като го сложих колата запали от раз и съм нямал никакви проблеми.Много е важно да е еднакъв пръстена иначе случе въздух.Оня които взех от Карлово и оня които купих аз не се различават на просто око,но явно имат разлика.Ако е много дебел не влиза болта , ако е много тънък смуче въздух.дано помогне това на някои
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.12.2013

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от DanailMilov » 29 Дек 2013, 11:53

Колега благодарско и това ще пробваме да видим :bowdown: :yes: Ще напиша резултата.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.12.2013

Re: Проблем с болт на ГНП-то на E46 320d 1998г.,136к.с.

Мнение от DanailMilov » 11 Фев 2014, 21:07

Колеги помпата беше се скапала.Купихме друго ГНП (втора ръка за 600 лв.) и колата запали.Подменихме почти всичко по старата помпа и не става.Сега има второ ГНП за части.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook