Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Здравейте,Колеги днес се появи проблем при една е46-ца (136к.с) на един приятел.Не могъл да запали вчера сутринта въртял,въртял стартера работил но не могъл да запали.подали му ток каза че е запалил .Вечерта свалил акумулатора да го зареди заредил го но когато го сложил на колата тази сутрин пробвал да запали но проблем-никакви признаци стартера грам не завърта.Бутнали го запалил и така.Качих го на диагностика имаше грешки изчистих,и сега е46-цата е чиста като росица откъм грешки.Но проблема със стартера си остава.прегледал е всички предпазители в жапката,заедно прегледахме едни предпазитли в кутията при компа здрави и там.Въпроса ми е какво би могло да е ?Има ли отделен предпазител за стартера и каде да го търсиме?По таблото всичко свети все едно всичко си е в ред.Предполага се четки на самият стартер но преди да се пристъпи към разглабване може да се окаже нещо друго.Дайте съвети какво да пробваме !!! 

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Имобилайзера спира стартера.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
DiGital написа:Имобилайзера спира стартера.
...и не само, иначе се обезмисля имобилайзера и джамбазите дават на контакт, бутат и палят?
Чукнете стартера с нещо метално (не зверски удар, а почукване). Ако завърти- сваляйте за четки

П.П. Фаровете премигват ли като зададе позиция на ключа "въртене", че ако е така- акумулатор

П.П2. Освен стартера и горивото се прекъсва, нали така?


- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Аа искам да попитам как се сваля стартера на тези коли.. 320д,330д... мисля че ми затяга лекичко и имам желание да го проверя, ама до колкото поразгледах е на много шибано място... а да питам такива, които са го гледали този филм.

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
SHTILL написа:DiGital написа:Имобилайзера спира стартера.
...и не само, иначе се обезмисля имобилайзера и джамбазите дават на контакт, бутат и палят?
Чукнете стартера с нещо метално (не зверски удар, а почукване). Ако завърти- сваляйте за четки![]()
П.П. Фаровете премигват ли като зададе позиция на ключа "въртене", че ако е така- акумулатор![]()
П.П2. Освен стартера и горивото се прекъсва, нали така?
Колеги на диагностика не хвана нищо по имобилайзера.Не присветкат късите светлини(иначе знам когато е проблема в акумулатора присветкат)но нищо не прицъква дори само едни релета при жапката и това е .
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Колега,
наскоро сменях бендикс на стартера.Чува се един полустържещ звук. Струва нов около 20-30 лева. После пали идеално.
На електрическата схема на бензиновата помпа няма вързан имобилайзер и няма как да пречи на запалването и да не подава гориво.
Насочете се да видите бендикс. Сваля се стартера и на него е бендикса. След тази гимнастика ще сменям и свещи.
Четки на алтернатора нямат отношение към паленето на колата, а към захранването на ел.уреди при работещ двигател,струва ми се.
наскоро сменях бендикс на стартера.Чува се един полустържещ звук. Струва нов около 20-30 лева. После пали идеално.
На електрическата схема на бензиновата помпа няма вързан имобилайзер и няма как да пречи на запалването и да не подава гориво.
Насочете се да видите бендикс. Сваля се стартера и на него е бендикса. След тази гимнастика ще сменям и свещи.
Четки на алтернатора нямат отношение към паленето на колата, а към захранването на ел.уреди при работещ двигател,струва ми се.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Колеги,проблема е диагностициран!!!!След демонтирането на стартера се откри проблема.След продължителното въртене на стартера за да запали Колегата,е стопил спойките на четките на самият стартер,който не са били оргиналните на самият четкодържач и от там е дошъл проблема.След смяната на четките и самият четкогържач колата би трябвало да пали перфектно!!!!
Благодарности за отзовалите се по темата!!!!!
Благодарности за отзовалите се по темата!!!!!

- Konov1977
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325Ci
Същия проблем. Стартера не върти!
Здравейте колеги,
за да не пускам нова тема ще си позволя да се присъединя към тази. Същият проблем се появи и на мойта Е46 325ci автоматик. Онзи ден влизам в колата и като завъртях ключа на позиция "стартер" не се случи нищо, а видимо имаше достатъчно ток в акумулатора. Заредих го за всеки случай като предположих, че е от него. На следващата вечер вече със зареден акумулатор резултатът беше същия - никакъв звук откъм стартера. Викнах един приятел с ПАСАТ и разменихме акумулаторите - същата работа. Моят върти идеално неговия мотор. При подаване на контакт се чуват всички релета, че и бензиновата помпа като подкачва горивото. След като прочетох тук мнения на колеги, че може проблемът да е неразпознаване на ключа опитах да запаля и с резервния ключ, но и с него проблемът си е същия. Ако някой има идея на какво може да се дължи, моля нека сподели идея. Засега мисля да пробвам първо с CarSoft 6.5 да си направя диагностика и ако не излезе нищо ще свалям стартера.
за да не пускам нова тема ще си позволя да се присъединя към тази. Същият проблем се появи и на мойта Е46 325ci автоматик. Онзи ден влизам в колата и като завъртях ключа на позиция "стартер" не се случи нищо, а видимо имаше достатъчно ток в акумулатора. Заредих го за всеки случай като предположих, че е от него. На следващата вечер вече със зареден акумулатор резултатът беше същия - никакъв звук откъм стартера. Викнах един приятел с ПАСАТ и разменихме акумулаторите - същата работа. Моят върти идеално неговия мотор. При подаване на контакт се чуват всички релета, че и бензиновата помпа като подкачва горивото. След като прочетох тук мнения на колеги, че може проблемът да е неразпознаване на ключа опитах да запаля и с резервния ключ, но и с него проблемът си е същия. Ако някой има идея на какво може да се дължи, моля нека сподели идея. Засега мисля да пробвам първо с CarSoft 6.5 да си направя диагностика и ако не излезе нищо ще свалям стартера.

Конов!
Re: Проблем с паленето.Стартера не върти!!!
Колега, най-напред си провери връзката между антената (гривната на контактния патрон) и приемо-предавателния модул, защото признаците, които описваш сочат, че EWS-a "не вижда" ключа! От антената излизат два проводника завършващи на букса, която се включва в съответното гнездо на модула - може да е хлабава връзка, а може и да окисляване или обикновено замърсяване. Отвори, почисти добре, възстанови всичко както е било и... въртиш и палиш
!



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Същия проблем. Стартера не върти!
Konov1977 написа:Здравейте колеги,
за да не пускам нова тема ще си позволя да се присъединя към тази. Същият проблем се появи и на мойта Е46 325ci автоматик. Онзи ден влизам в колата и като завъртях ключа на позиция "стартер" не се случи нищо, а видимо имаше достатъчно ток в акумулатора. Заредих го за всеки случай като предположих, че е от него. На следващата вечер вече със зареден акумулатор резултатът беше същия - никакъв звук откъм стартера. Викнах един приятел с ПАСАТ и разменихме акумулаторите - същата работа. Моят върти идеално неговия мотор. При подаване на контакт се чуват всички релета, че и бензиновата помпа като подкачва горивото. След като прочетох тук мнения на колеги, че може проблемът да е неразпознаване на ключа опитах да запаля и с резервния ключ, но и с него проблемът си е същия. Ако някой има идея на какво може да се дължи, моля нека сподели идея. Засега мисля да пробвам първо с CarSoft 6.5 да си направя диагностика и ако не излезе нищо ще свалям стартера.
Колега, стратегията ти е правилна. Ако излезе някаква грешка свързана с EWS като варианти са- загубена синхронизация между EWS и DME или загубена синхронизация на ключа с модула на EWS. Ако имаш късмет може да е и това, което описва колегата.
Ако няма грешка свързана с EWS, обърни внимание на стартера- виж дали му се подава управляващо напрежение, може да пробваш да запалиш като направиш мост между клемите му и колата е на контакт.
Колата ти е автоматик и проблема с паленето може да е свързан и с неправилното дефиниране на позицията на лоста на скоростите, но за това ще разбереш при диагностиката.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани