Спирачки - 330i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Спирачки - 330i
Здравейте колеги,
След карането на Серес и светването на индикатора за накладки ми се въртят няколко въпроса (да си кажа, че търсих теми, но не попаднах на точно това, което ме интересува).
Какви спирачки може да препоръчате за смяна, като идеята е да спират доста добре и да са по-трудни за прегряване. За накладките важи същото, като също и да нямат нужда от загряване за оптимална работа, все пак ще се на кола за всекидневно каране.
Също така идейно ли е да се ъпгрейднат дисковете с накладки само отпред (задните все още си има достатъчно феродо принципно, а и подозирам, че има доста по-малко усилие върху тях)?
Евентуално и каква по-добра спирачна течност, която да издържа на по-големи температури?
Колата си е евридейка, но определено ми се иска и за напред да я ползвам по трак дей-овете, та може да се има в предвид и това.
Big brake kit-ове като цяло май отпадат, главно заради цената им
Дискове като марки съм гледал zimmerman, ate, ebc. На EBC BSD1002/GD1002/USR1002 ми харесаха като идея, но са 500+ лева само предните дискове. Заслужават ли си разликата в цената?
За накладки принципно пак ми харесаха главно ebc yellowstuff (поради добрите им характеристики и липсата на нужда от загряване) - към 200 кинта съм ги намерил, пак само предни.
Надявам се да сте придобили някаква представа какво точно търся/искам. Бюджет може би в 2 варианта - до 500 и до 1000 лева, като по-големия бюджет визира и подмяна на задните дискове + накладки. Като естествено ако има нещо да си заслужава винаги може да има +- някаква сума. Евентуално може и нещо до 1500 лева да има като вариант, все пак темата може да е полезна и на други колеги
П.С.: Как точно се вижда колко живот има в спирачни диск?
След карането на Серес и светването на индикатора за накладки ми се въртят няколко въпроса (да си кажа, че търсих теми, но не попаднах на точно това, което ме интересува).
Какви спирачки може да препоръчате за смяна, като идеята е да спират доста добре и да са по-трудни за прегряване. За накладките важи същото, като също и да нямат нужда от загряване за оптимална работа, все пак ще се на кола за всекидневно каране.
Също така идейно ли е да се ъпгрейднат дисковете с накладки само отпред (задните все още си има достатъчно феродо принципно, а и подозирам, че има доста по-малко усилие върху тях)?
Евентуално и каква по-добра спирачна течност, която да издържа на по-големи температури?
Колата си е евридейка, но определено ми се иска и за напред да я ползвам по трак дей-овете, та може да се има в предвид и това.
Big brake kit-ове като цяло май отпадат, главно заради цената им

Дискове като марки съм гледал zimmerman, ate, ebc. На EBC BSD1002/GD1002/USR1002 ми харесаха като идея, но са 500+ лева само предните дискове. Заслужават ли си разликата в цената?
За накладки принципно пак ми харесаха главно ebc yellowstuff (поради добрите им характеристики и липсата на нужда от загряване) - към 200 кинта съм ги намерил, пак само предни.
Надявам се да сте придобили някаква представа какво точно търся/искам. Бюджет може би в 2 варианта - до 500 и до 1000 лева, като по-големия бюджет визира и подмяна на задните дискове + накладки. Като естествено ако има нещо да си заслужава винаги може да има +- някаква сума. Евентуално може и нещо до 1500 лева да има като вариант, все пак темата може да е полезна и на други колеги

П.С.: Как точно се вижда колко живот има в спирачни диск?

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Спирачки - 330i
апарати от е38 - брембо 4 бутала са добра идея и не са скъпи,хващат диск от 300 до 330мм мисля,че бяха(стоковия размер на 330 става)около 200лв са втора ръка,лошото е,че трябва да се правят планки за захващането,но не е болка за умиране.
течността която кипва на най-висока температура е DOT 5.1 води се рейсинг нещо си,тя е синтетична и не се препоръчва да се смесва с другите течности с по-нисък DOT защото t на кипване пада рязко,също така течността е хубаво да се сменя от време на време защото е хидроскопична и t на кипване пада с времето.
на дисковете трябва да пише някъде Th min мисля,че беше - това е минимума за дебелина на диска след шлайфане,понеже ще ти е трудно да ги премериш ако са с ръб
течността която кипва на най-висока температура е DOT 5.1 води се рейсинг нещо си,тя е синтетична и не се препоръчва да се смесва с другите течности с по-нисък DOT защото t на кипване пада рязко,също така течността е хубаво да се сменя от време на време защото е хидроскопична и t на кипване пада с времето.
на дисковете трябва да пише някъде Th min мисля,че беше - това е минимума за дебелина на диска след шлайфане,понеже ще ти е трудно да ги премериш ако са с ръб
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
Re: Спирачки - 330i
Това което търсиш миля се изразява в дискове цимерман спорт(или ате повердиск) и едни жълти ебц-та
Течността по книжка се сменя на 2 години..няма да е никак зле да си намериш някой истински кастрол.
А за още повече разлика ако ревизираш и апаратите няма да си познаеш спирачките

Течността по книжка се сменя на 2 години..няма да е никак зле да си намериш някой истински кастрол.
А за още повече разлика ако ревизираш и апаратите няма да си познаеш спирачките

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Re: Спирачки - 330i
Благодаря за мненията колеги, точно такива се надявах да има
Ще очаквам и още, от много глава не боли
Иначе в момента спирачната ми течност е на 1 година и 11к км -> дот4 текстар, като от 5.1 и по състезателните гледах, че има по 30-40 лева до 120+ лева и пак идва момента с до каква степен ми трябва мега скъпата?
За апаратите от Е38 звучи доста добре като идея, но като някакъв ориентир за колко би излязло преправянето с ревизията им? Защото там ми е малко ~~ и покрай сумата му и майстори повече клоня ако има някакво готово решение май.
Както и колко принципно би струвала ревизия на моите апарати?
А за дисковете гледам цимерман спорт(или ате повердиск) са едни 100 лева горе-долу под на EBC дисковете, дали си заслужава

Ще очаквам и още, от много глава не боли

Иначе в момента спирачната ми течност е на 1 година и 11к км -> дот4 текстар, като от 5.1 и по състезателните гледах, че има по 30-40 лева до 120+ лева и пак идва момента с до каква степен ми трябва мега скъпата?
За апаратите от Е38 звучи доста добре като идея, но като някакъв ориентир за колко би излязло преправянето с ревизията им? Защото там ми е малко ~~ и покрай сумата му и майстори повече клоня ако има някакво готово решение май.
Както и колко принципно би струвала ревизия на моите апарати?
А за дисковете гледам цимерман спорт(или ате повердиск) са едни 100 лева горе-долу под на EBC дисковете, дали си заслужава


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Спирачки - 330i
не виждам да си писал да си недоволен от спирането ...
което за мен значи, че е добре да се придържаш към по-сток решения
пътя с други апарати, дискове и тн може и да е по-добрия, но си е филм според мен
тия дискове и накладки дето си се насочил трябва да са достатъчни за некое друго каране
по въпроса за смяната има допустима дебелина, но аз мога да ти кажа че мойта бивша 330-ка
в БМВ с накладки са и сменяни и дискове на ~ 50 к километра, така че не се притеснявай да сменяш ...
е тва момче го питай за профилактиката на апаратите
което за мен значи, че е добре да се придържаш към по-сток решения
пътя с други апарати, дискове и тн може и да е по-добрия, но си е филм според мен
тия дискове и накладки дето си се насочил трябва да са достатъчни за некое друго каране
по въпроса за смяната има допустима дебелина, но аз мога да ти кажа че мойта бивша 330-ка
в БМВ с накладки са и сменяни и дискове на ~ 50 к километра, така че не се притеснявай да сменяш ...
е тва момче го питай за профилактиката на апаратите

Gqbriel написа:Малко работа по задните апарати + смяна на консумативи превантивно:
Задни дискове 294мм - АТЕ Премиум - 140
Задни накладки Текстар - 65
Челюсти за ръчната - АТЕ - 47
Ремонтен комплект - заден апарат - 17
Датчик накладки - Текстар - 15
+ работа
Допълнително - чистене на апаратите с машина до изглаждане на всички ръбове,премахване на ръжда,налепи и сега са гладки и чудесни - бяха доооста зле - но никога не са чистени ,определено съм доволен как спира вече бангийката след като и предния сетъп е сменен по същия начин преди 6 месеца.
295лв общо

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Спирачки - 330i
K_Ilkov написа:не виждам да си писал да си недоволен от спирането ...
което за мен значи, че е добре да се придържаш към по-сток решения
пътя с други апарати, дискове и тн може и да е по-добрия, но си е филм според мен
тия дискове и накладки дето си се насочил трябва да са достатъчни за некое друго каране
по въпроса за смяната има допустима дебелина, но аз мога да ти кажа че мойта бивша 330-ка
в БМВ с накладки са и сменяни и дискове на ~ 50 к километра, така че не се притеснявай да сменяш ...
е тва момче го питай за профилактиката на апаратите
Gqbriel написа:Малко работа по задните апарати + смяна на консумативи превантивно:
Задни дискове 294мм - АТЕ Премиум - 140
Задни накладки Текстар - 65
Челюсти за ръчната - АТЕ - 47
Ремонтен комплект - заден апарат - 17
Датчик накладки - Текстар - 15
+ работа
Допълнително - чистене на апаратите с машина до изглаждане на всички ръбове,премахване на ръжда,налепи и сега са гладки и чудесни - бяха доооста зле - но никога не са чистени ,определено съм доволен как спира вече бангийката след като и предния сетъп е сменен по същия начин преди 6 месеца.
295лв общо
Бях убеден ,че ще пусне тема за спирачките

За апарати от Е38 - определено ще си доволен,всичко обаче зависи до каква степен си готов да инвестираш..има и момент с двойно серво - 2 помпи тогава натиска става дооста по-силен,стоманени маркучи евентуално EBC ..
Возих се в една 30-ка която е втората която виждам с OEM BMW Performance Disk Brakes - разликата е огромна в спирането..а за прегряване не говорим но цената на дисковете е

За сваляне ,чистене на апрати и малко поддръка - е хубаво да направи всеки - определено след това всичко се движи по-добре с годините се натрупват боклуци..но на Серес ти не кара на сликове нали - с тях спирането щеше да ти допадне.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Спирачки - 330i
Не, не бях със сликове. Бях си с нормални всекидневни гуми dunlop maxxsport предни и bridgestone potenza задни (225/40/18 и 255/35/18), които яко си умираха след 5 обиколки 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Спирачки - 330i
Малко да си дигна темата
Спирачките + накладките както бях писал в другата темата отдавна съм ги сложил (пълен кит на zimmermann).
Но скоро ще трябва да сменям спирачни маркучи и се загледах по тези ->


Заслужават ли си парите? Имат ли други идентични заместители на по-добра цена? Някой впечатления от тях?
Предполагам с тях няма да има проблеми да се сложи дот 5.1 спирачна течност (с нормалните доколкото ми бяха казали по сервизите би ги прецакала).
П.С.: А и каквa спирачна течност 5.1 бихте препоръчали евентуално?

Спирачките + накладките както бях писал в другата темата отдавна съм ги сложил (пълен кит на zimmermann).
Но скоро ще трябва да сменям спирачни маркучи и се загледах по тези ->


Заслужават ли си парите? Имат ли други идентични заместители на по-добра цена? Някой впечатления от тях?
Предполагам с тях няма да има проблеми да се сложи дот 5.1 спирачна течност (с нормалните доколкото ми бяха казали по сервизите би ги прецакала).
П.С.: А и каквa спирачна течност 5.1 бихте препоръчали евентуално?

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спирачки - 330i
Rainbow написа:Заслужават ли си парите?
НЕ!

не мисля, че спирачните маркучи ще променят каквото и да е, освен вътрешно удовлетвоение

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Спирачки - 330i
Това за смяната на спирачната течност на 2 години не го знаех
кой знае от кога не е сменяна моята и въобще дали е сменяна....





- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Спирачки - 330i
Rainbow написа:Малко да си дигна темата![]()
Спирачките + накладките както бях писал в другата темата отдавна съм ги сложил (пълен кит на zimmermann).
Здравей колега. Колко горе долу ти стъпи смяната със Zimmermann и доволен ли си? Какви нагладки сложи? Прави ли профилактика на спирачните апарати и горе долу каква профилактика им прави? Двойно вентилираните Zimmermann се носят митове и легенди че лесно се кривяли, дали може да има нещо такова или зависи и от накладките дали са по твърди или по меки? Благодаря за отделеното време.
Re: Спирачки - 330i
Пълен кит на zimmermann с техни накладки. Профилактика доколкото в сервиза са направили + нова спирачна течност. Цена на всичко около 1000 лева, но не съм ги купувал от тук. За кривене, ако си "способен" всеки диск може да го изкривиш
Но доста изместихме темата, освен Вичо някой друг да сподели мнение за маркучите? На някой места четох, че точно тези стоманените дават още по-добър натиск към апаратите и са почти вечни

Но доста изместихме темата, освен Вичо някой друг да сподели мнение за маркучите? На някой места четох, че точно тези стоманените дават още по-добър натиск към апаратите и са почти вечни


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: Спирачки - 330i
Аз съм си купил метални маркучи Goodridge. Излезнаха ми около 220лв - поръчах си ги от иБей, докато бях в Англия. Още не съм ги сложил и не мога да кажа нищо конкретно от личен опит, но от това което съм чел си заслужава доста - металните не се раздуват така както гумените. Освен това е добре да се сменят стандартните, които вече са стари - все пак има риск от спукване, макар и малък.
Поздрави
Поздрави

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Спирачки - 330i
Онзи ден се разминах на 1 педя от катастрофа !
Наложи се да спрa от 140 на 40 км/h за секунди.
Педята ми я дадоха спирачните маркучи Goodridge и новите гуми 225/255 Falken Azenis
Наложи се да спрa от 140 на 40 км/h за секунди.
Педята ми я дадоха спирачните маркучи Goodridge и новите гуми 225/255 Falken Azenis

Re: Спирачки - 330i
dr.peshev написа:Онзи ден се разминах на 1 педя от катастрофа !
Наложи се да спрa от 140 на 40 км/h за секунди.
Педята ми я дадоха спирачните маркучи Goodridge и новите гуми 225/255 Falken Azenis
Според мен "педята" ти е резултат от цялостната поддръжка. Ако спирачната система е добре, а по окачването е разбито - пак не става. Като започне да подскача колелото и няма сцепление - тогава няма значение с какви спирачки и гуми си.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани