проблем с турбината 320d 150кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж

проблем с турбината 320d 150кс

Мнение от joro86 » 24 Окт 2013, 20:58

имам следния проблем турбината не надува както трябва след премахване на вихровите клапи , смених и дюзите вкарани са в ecu-то на колата. Модела е е46 фейс лифта 2002 150кс. колата непуши нито изкарва някакъв странен пушек всичко изглежда нормално но не върви като преди ако някой е имала такъв проблем да помогне с решаването :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: проблем с турбината 320d 150кс

Мнение от iv4o9999 » 24 Окт 2013, 23:10

да разбирам че си махнал пеперудите и колата е приключила да върви, да не си испуснал някой вскуум на колектора при монтажа обратно, от където да се губи вакуума и турбината да не може да работи правилно, защото твоята турбина е с вакуумно управление щом колата е 2002, има много опции за проблем с турбината - от механична повреда, през управление на клапана,спукани турбо пътища или кулер и т.н., най-добре направи една диагностика тя ще покаже къде е проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: проблем с турбината 320d 150кс

Мнение от gromovich » 25 Окт 2013, 7:19

След като си свалял колектора е възможно да е станало нещо с МАП сензора, който е от задната част на колектора. Има и букса към него и има възможност нещо да си прищипал кабелите.
Аз последния път като свалях за почистване колектора размених входа и изхода на вакуум маркучетата на клапана на ЕГР-а. Познай- не можех да кача рампата на гаража. След като ги оправих всичко си дойде на мястото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: проблем с турбината 320d 150кс

Мнение от русиабн » 25 Окт 2013, 9:41

gromovich написа:След като си свалял колектора е възможно да е станало нещо с МАП сензора, който е от задната част на колектора. Има и букса към него и има възможност нещо да си прищипал кабелите.
Аз последния път като свалях за почистване колектора размених входа и изхода на вакуум маркучетата на клапана на ЕГР-а. Познай- не можех да кача рампата на гаража. След като ги оправих всичко си дойде на мястото.

+1 за мап сензора. Прегледай дали нещо не си забравил да го закачиш или нещо е станало с кабелчетата. При мен имах проблем с него и колата беше като скопена- върви ама не и като за 150коня. След смяната му на 3-та премигваше лампата за ДСЦ-то, като се включи турбината :yes:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с турбината 320d 150кс

Мнение от Zagy » 25 Окт 2013, 14:16

И аз мисля, че нещо не сте закачили... прегледай пак всичко около колектора. Знам и за случай, при който буксата на МАПа беше закачена, но при поставянето са затиснали кабела й и той се е прекъснал.
Si non confectus, non reficiat.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook