Почистване на глава - съвет
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Почистване на глава - съвет
Привет!
Моля някой да ми даде съвет как да си измия главата, която не е демонтирана. М52 мотор. Навсякъде има черен нагар а не искам да я свалям. Мисля за миене с нафта, като всичката мизерия да се източи в картера и от там да сменя маслото. Все пак предпочитам по-разбиращи от мен да споделят мнения.
Поздрави!
Моля някой да ми даде съвет как да си измия главата, която не е демонтирана. М52 мотор. Навсякъде има черен нагар а не искам да я свалям. Мисля за миене с нафта, като всичката мизерия да се източи в картера и от там да сменя маслото. Все пак предпочитам по-разбиращи от мен да споделят мнения.
Поздрави!
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Почистване на глава - съвет
Според мен колега, ще съжаляваш и то много, ако аз те разбирам правилно искаш да измиеш главата като свалиш капака, всичко да се стече в картера и от там да източиш мизерията, всичко добре, НО
как ще се застраховаш че боклуците няма да запушат маслените магистрали, няма да се набият по тесните места и маслената помпа по обратния път?
как ще подсушиш двигателя след интервенцията от вътре, така че да не се смеси новото масло и течността с която промиваш било то нафта или обезмаслител ?
Не на последно място този нагар от какво се е получил - лошо масло, изпускащи клапани или?
Според мен ако интервенцията е наложителна, сваляш главата, шлайфаш, обслужваш - гумички клапани, напасване, шлайф легла ако трябва, почистване, повдигачи ако трябва, монтираш и забравяш, всичко останало ми звучи много опасно.
как ще се застраховаш че боклуците няма да запушат маслените магистрали, няма да се набият по тесните места и маслената помпа по обратния път?
как ще подсушиш двигателя след интервенцията от вътре, така че да не се смеси новото масло и течността с която промиваш било то нафта или обезмаслител ?
Не на последно място този нагар от какво се е получил - лошо масло, изпускащи клапани или?
Според мен ако интервенцията е наложителна, сваляш главата, шлайфаш, обслужваш - гумички клапани, напасване, шлайф легла ако трябва, почистване, повдигачи ако трябва, монтираш и забравяш, всичко останало ми звучи много опасно.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Почистване на глава - съвет
iv4o9999 написа:Според мен колега, ще съжаляваш и то много, ако аз те разбирам правилно искаш да измиеш главата като свалиш капака, всичко да се стече в картера и от там да източиш мизерията, всичко добре, НО
как ще се застраховаш че боклуците няма да запушат маслените магистрали, няма да се набият по тесните места и маслената помпа по обратния път?
как ще подсушиш двигателя след интервенцията от вътре, така че да не се смеси новото масло и течността с която промиваш било то нафта или обезмаслител ?
Не на последно място този нагар от какво се е получил - лошо масло, изпускащи клапани или?
Според мен ако интервенцията е наложителна, сваляш главата, шлайфаш, обслужваш - гумички клапани, напасване, шлайф легла ако трябва, почистване, повдигачи ако трябва, монтираш и забравяш, всичко останало ми звучи много опасно.
Едва ли иска да направи това, което си помисли ти (((((((((:
Иначе по темата.. разкачаш всички датчици и пласмасарии, махаш входящия колектор и много хубаво запълваш всички дупки по главата с парцали. След това си купуваш индустриална химия Цунами и пълниш в пълнител, пръскаш, изчакваш 1ч. и след това с водоструйката измиваш.
Ще ти отнеме цял един ден, ако искаш да стане добре
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Почистване на глава - съвет
vangelov написа:Привет!
Мисля за миене с нафта, като всичката мизерия да се източи в картера и от там да сменя маслото.
Поздрави!
Това ме навява на мислите ми , дано да греша.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Почистване на глава - съвет
iv4o9999 написа:vangelov написа:Привет!
Мисля за миене с нафта, като всичката мизерия да се източи в картера и от там да сменя маслото.
Поздрави!
Това ме навява на мислите ми , дано да греша.
Леле
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Почистване на глава - съвет
Да, така искам да го направя. Предполагам нагара е от масло, но е навсякъде. Отделно старото масло Д-Партс 5-40 изглежда като катран. Не знам дали е от самото масло или просто е поразтворило стари отлагания, щото вчера си играх поне час да чистя касетата на изпускателните клапани и то само от долната и страна /странно
/. Другата възможност е да сложа много попивателна хартия и да чистя по малко. Просто нямам време да свалям глава в момента и търся алтернатива.
Само да споделя, че валовете и ваноса са свалени. Главата е гола и клапаните затворени. Въпроса е че магистралите са няколко отвора по 1 см близо от които тече директно в картера и от там направо в легена. Но все пак може нещо да пропускам...

Само да споделя, че валовете и ваноса са свалени. Главата е гола и клапаните затворени. Въпроса е че магистралите са няколко отвора по 1 см близо от които тече директно в картера и от там направо в легена. Но все пак може нещо да пропускам...

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Почистване на глава - съвет
я дай една снимка да погледнем какъв е тоя нагар? Те хубаво текат в картера тези магистрали, но има и такива които качват маслото до там и идват от помпата, помисли колко време ще ти отнеме да търкащ на ръка с четка за зъби един вид и колко време ще ти отнеме свалянето на главата и миенето, то ти си разглобил голяма част от оборудването реално.
PS.
нямаше ли масла специално за промивка на нагари, с които се оставяше мотора да поработи и олавят голяма част от мизерията
PS.
нямаше ли масла специално за промивка на нагари, с които се оставяше мотора да поработи и олавят голяма част от мизерията
Re: Почистване на глава - съвет
Преди да сменя маслото сложих лики моли добавка за почистване за 500мл за 30 мин. Колата не беше палена няколко месеца. Да не казвам какво чукане беше и прекъсване. След това сложих това Д-ПАРТС 5-40 и добавка пак на лики моли за повдигачи. Понеже сутрин ми чукат поне 2-3 повдигача и Ваноса ми прави въртели реших да го ревизирам и затова сега съм дотук. Ще направя снимки, макар че е останало само по самата глава.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани