Проблем с INPA EDIABAS

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от Vladi » 21 Сеп 2013, 16:47

Колата е 2002 330i. Купих си K+DCAN INPA Compatible OBD to USB кабел от ebay.

Инсталирах Inpa 5.02 и EDIABAS 6.4.7. както и BMW Tools и NCSExpert. Операционната система е Windows 7 64 bit. Firewall анти-вирусната програма са спрени. Инсталирах USB кабела и направих настройките COM port 1. Latency е настроен на 1ms. Ediabas.ini има STD: OBD като интерфейс. OBD.INI е в C: \ ediabas \ bin \ system32. COM порт е настроен на 1 и хардуер = USB

Мога успешно да чета ECU, да трия грешки на двигателя и всички други функции след като избера engine - M54.

Kогато се опитвам да се четa всеки друг модул, получавам IFH 0009 No Response From Control Unit. Трябва ми достъп до body - airbag, за да изчистя грешката на airbag-а.

Някакви предложения?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 8.08.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 316i Е46 седан
Мечтае да кара: магарешка каручка

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dzhibarov » 22 Сеп 2013, 10:57

Отговора ти е: Имаш ли кръгла букса отпред при двигателя до акумулатора? Ако да - поръчваш си преходник и си ок. И аз бях така! Там излиза връзката с останалите модули.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dr.peshev » 22 Сеп 2013, 12:22

Да нямаш случайно и допълнителна кръгла диагностична букса под капака на двигателя?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от Vladi » 22 Сеп 2013, 12:35

Не знам за такава букса под капака, къде трябва да е и какво означава, ако имам или нямам?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dr.peshev » 22 Сеп 2013, 12:44

Ти кажи имаш ли такава?! :ok:
Отпред в дясно зад бомбето!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от Vladi » 22 Сеп 2013, 12:52

Няма такава букса, само OBDII в ляво под волана.
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от oci » 22 Сеп 2013, 12:52

dr.peshev написа:Ти кажи имаш ли такава?! :ok:
Отпред в дясно зад бомбето!


няма как да има такава букса колега той е написал, че Колата е 2002 330i. Купих си K+DCAN INPA Compatible OBD to USB кабел от ebay.
с кръгла букса са до 9.99 година.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dido0o``` » 22 Сеп 2013, 14:50

До 05.2000г може да са с двете букси.

До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от oci » 22 Сеп 2013, 19:14

dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.

До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.


е това не е нормално нещо се бъгва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dido0o``` » 22 Сеп 2013, 21:28

oci написа:
dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.

До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.


е това не е нормално нещо се бъгва.

Доколкото знам причината е в кабела ... По принцип малко преекспонирах нещата. При мене просто като включа кабела в едната букса(да чета двигателя на живи данни), после не мога да включвам в другата без да рестартирам. И това не е само при мен ..и други колеги са се оплаквали от проблема. В случая колегата е само с една букса, но не пречи да каже дали е пробвал да закачи директно модула, без да влиза в другите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от oci » 23 Сеп 2013, 0:19

dido0o``` написа:
oci написа:
dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.

До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.


е това не е нормално нещо се бъгва.

Доколкото знам причината е в кабела ... По принцип малко преекспонирах нещата. При мене просто като включа кабела в едната букса(да чета двигателя на живи данни), после не мога да включвам в другата без да рестартирам. И това не е само при мен ..и други колеги са се оплаквали от проблема. В случая колегата е само с една букса, но не пречи да каже дали е пробвал да закачи директно модула, без да влиза в другите.

е добре какъв е смисъла да редуваш буксите ако колата е с двете букси всичко се прави през кръглата това го знае всеки тогава няма какво да рестартираш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: Люлин

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от Vladi » 23 Сеп 2013, 0:32

Пробвах да чета aibag - а след рестарт на
лаптопа и резултатът е същия. Единственото обяснение според мен е проблем в кабела.
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от oci » 23 Сеп 2013, 0:42

Vladi написа:Пробвах да чета aibag - а след рестарт на
лаптопа и резултатът е същия. Единственото обяснение според мен е проблем в кабела.


ако само в централата не влизаш може да и е отпаднало захранването или да има проблем в самата централа или пък въобще да я няма, на какви ли случай не съм попадал ако искаш пиши и ако имаш време мини да я погледнем ще видиш, че сигурно се е бъгнала и затова не можеш да четеш, пробвай с твоя кабел да прочетеш друга централа или пък провери дали изобщо твоята я има на мястото си.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от dido0o``` » 23 Сеп 2013, 11:00

oci написа:е добре какъв е смисъла да редуваш буксите ако колата е с двете букси всичко се прави през кръглата това го знае всеки тогава няма какво да рестартираш.

offtopic: Не мога да чета живи данни на двигателя през кръглата букса(на запален двигател) и обратното .. през 16пиновата не мога да чета нищо друго освен двигателя. Както казах проблема е в кабела и други колеги са вземали кабел от склада със същия проблем. Хубавото е че аз имам и двете букси, но тези само с кръглата горят..

п.п. Явно проблема на колегата е другаде... така че моите съвети отпадат :) Успех :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Проблем с INPA EDIABAS

Мнение от MMG » 02 Окт 2013, 20:10

И аз си взех кабел + преходник за кръгла букса и инсталирах INPA. Когато пробвам да свържа колата с програмата, през която и да е от двете букси ми излиза грешка "object not found"... :dunno: Каквото и да избера "engine" или някой от модулите - една и съща грешка "object not found". Незнам, аз ли не правя нещо правилно или...?

С WIN Vista съм...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook