Проблем с INPA EDIABAS
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с INPA EDIABAS
Колата е 2002 330i. Купих си K+DCAN INPA Compatible OBD to USB кабел от ebay.
Инсталирах Inpa 5.02 и EDIABAS 6.4.7. както и BMW Tools и NCSExpert. Операционната система е Windows 7 64 bit. Firewall анти-вирусната програма са спрени. Инсталирах USB кабела и направих настройките COM port 1. Latency е настроен на 1ms. Ediabas.ini има STD: OBD като интерфейс. OBD.INI е в C: \ ediabas \ bin \ system32. COM порт е настроен на 1 и хардуер = USB
Мога успешно да чета ECU, да трия грешки на двигателя и всички други функции след като избера engine - M54.
Kогато се опитвам да се четa всеки друг модул, получавам IFH 0009 No Response From Control Unit. Трябва ми достъп до body - airbag, за да изчистя грешката на airbag-а.
Някакви предложения?
Инсталирах Inpa 5.02 и EDIABAS 6.4.7. както и BMW Tools и NCSExpert. Операционната система е Windows 7 64 bit. Firewall анти-вирусната програма са спрени. Инсталирах USB кабела и направих настройките COM port 1. Latency е настроен на 1ms. Ediabas.ini има STD: OBD като интерфейс. OBD.INI е в C: \ ediabas \ bin \ system32. COM порт е настроен на 1 и хардуер = USB
Мога успешно да чета ECU, да трия грешки на двигателя и всички други функции след като избера engine - M54.
Kогато се опитвам да се четa всеки друг модул, получавам IFH 0009 No Response From Control Unit. Трябва ми достъп до body - airbag, за да изчистя грешката на airbag-а.
Някакви предложения?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
- dzhibarov
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 8.08.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 316i Е46 седан
- Мечтае да кара: магарешка каручка
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Отговора ти е: Имаш ли кръгла букса отпред при двигателя до акумулатора? Ако да - поръчваш си преходник и си ок. И аз бях така! Там излиза връзката с останалите модули.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Да нямаш случайно и допълнителна кръгла диагностична букса под капака на двигателя?!
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Не знам за такава букса под капака, къде трябва да е и какво означава, ако имам или нямам?
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Ти кажи имаш ли такава?! 
Отпред в дясно зад бомбето!

Отпред в дясно зад бомбето!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Няма такава букса, само OBDII в ляво под волана.
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с INPA EDIABAS
dr.peshev написа:Ти кажи имаш ли такава?!
Отпред в дясно зад бомбето!
няма как да има такава букса колега той е написал, че Колата е 2002 330i. Купих си K+DCAN INPA Compatible OBD to USB кабел от ebay.
с кръгла букса са до 9.99 година.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Проблем с INPA EDIABAS
До 05.2000г може да са с двете букси.
До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.
До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с INPA EDIABAS
dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.
До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.
е това не е нормално нещо се бъгва.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Проблем с INPA EDIABAS
oci написа:dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.
До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.
е това не е нормално нещо се бъгва.
Доколкото знам причината е в кабела ... По принцип малко преекспонирах нещата. При мене просто като включа кабела в едната букса(да чета двигателя на живи данни), после не мога да включвам в другата без да рестартирам. И това не е само при мен ..и други колеги са се оплаквали от проблема. В случая колегата е само с една букса, но не пречи да каже дали е пробвал да закачи директно модула, без да влиза в другите.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с INPA EDIABAS
dido0o``` написа:oci написа:dido0o``` написа:До 05.2000г може да са с двете букси.
До автора на темата ... пробвал ли си да влезеш в модула .. примерно за airbag-a и това да е първия модул, в който влизаш от както си пуснал компютъра. Малко странно звучи, но поне при мене ако прочета двигателя после не мога да влизам в другите модули, преди да рестартирам компютъра.
е това не е нормално нещо се бъгва.
Доколкото знам причината е в кабела ... По принцип малко преекспонирах нещата. При мене просто като включа кабела в едната букса(да чета двигателя на живи данни), после не мога да включвам в другата без да рестартирам. И това не е само при мен ..и други колеги са се оплаквали от проблема. В случая колегата е само с една букса, но не пречи да каже дали е пробвал да закачи директно модула, без да влиза в другите.
е добре какъв е смисъла да редуваш буксите ако колата е с двете букси всичко се прави през кръглата това го знае всеки тогава няма какво да рестартираш.
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Пробвах да чета aibag - а след рестарт на
лаптопа и резултатът е същия. Единственото обяснение според мен е проблем в кабела.
лаптопа и резултатът е същия. Единственото обяснение според мен е проблем в кабела.
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с INPA EDIABAS
Vladi написа:Пробвах да чета aibag - а след рестарт на
лаптопа и резултатът е същия. Единственото обяснение според мен е проблем в кабела.
ако само в централата не влизаш може да и е отпаднало захранването или да има проблем в самата централа или пък въобще да я няма, на какви ли случай не съм попадал ако искаш пиши и ако имаш време мини да я погледнем ще видиш, че сигурно се е бъгнала и затова не можеш да четеш, пробвай с твоя кабел да прочетеш друга централа или пък провери дали изобщо твоята я има на мястото си.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Проблем с INPA EDIABAS
oci написа:е добре какъв е смисъла да редуваш буксите ако колата е с двете букси всичко се прави през кръглата това го знае всеки тогава няма какво да рестартираш.
offtopic: Не мога да чета живи данни на двигателя през кръглата букса(на запален двигател) и обратното .. през 16пиновата не мога да чета нищо друго освен двигателя. Както казах проблема е в кабела и други колеги са вземали кабел от склада със същия проблем. Хубавото е че аз имам и двете букси, но тези само с кръглата горят..
п.п. Явно проблема на колегата е другаде... така че моите съвети отпадат


Re: Проблем с INPA EDIABAS
И аз си взех кабел + преходник за кръгла букса и инсталирах INPA. Когато пробвам да свържа колата с програмата, през която и да е от двете букси ми излиза грешка "object not found"...
Каквото и да избера "engine" или някой от модулите - една и съща грешка "object not found". Незнам, аз ли не правя нещо правилно или...?
С WIN Vista съм...

С WIN Vista съм...
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани