Надежден ли е автоматикът на 330и?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Надежден ли е автоматикът на 330и?
Здравейте. Доскоро бях върл противник на автоматичната скоростна кутия. Но се случи така, че покарах автоматик около седмица и сега направо не ми се връща на ръчни скорости. Тъй като скоро обмислям покупката на 330-ка 231 коня, искам да попитам проблемен ли е автоматикът на този мотор и най-важното много ли "краде" от динамиката на колата, сравнение с ръчните скорости? Зимата по-добър ли е при потегляне на лед и сняг и при буксуване? Каква е цената на цялостната му ревизия и поддръжка? Как да позная при огледа на колата, че автоматикът има проблем? За какви симптоми да се ослушвам?
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Надежден ли е автоматикът на 330и? ДА ако е чисто нов 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Много умен отговор. То и колата ако е чисто нова е най-надеждна. Вероятно по някаква причина не си могъл да вникнеш в смисъла на въпроса. А той е свързан с някакви общоизвестни проблеми, характерни и присъщи за автомата на е46, издръжливостта му, проблемни компоненти, носене на "бой" и т.н. Въпросът е общ и принципен.
Това е все едно да попитам за двигателя 2.5 тди на ВАГ - общоизвестен като кекав душегуб, със скъпа поддръжка и проблемни компоненти по него.
Това е все едно да попитам за двигателя 2.5 тди на ВАГ - общоизвестен като кекав душегуб, със скъпа поддръжка и проблемни компоненти по него.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Надежден е дотолкова че ако е обслужван и пазен ще работи, ако ли не
Пробвай го дали сменя "мазно", без удари и тресения, ако работи добре значи е добре, оттам нататъка се молиш да работи дълго и безотказно.

Пробвай го дали сменя "мазно", без удари и тресения, ако работи добре значи е добре, оттам нататъка се молиш да работи дълго и безотказно.

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
surfboard написа:Това е все едно да попитам за двигателя 2.5 тди на ВАГ - общоизвестен като кекав душегуб, със скъпа поддръжка и проблемни компоненти по него.
ВАГ е кофти наистина но това което идва в бг като 2.5 тди на 400-500 000км. без масло или без смяна на масло пак много кара после мотора бил лош

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
ilia1984 написа:surfboard написа:Това е все едно да попитам за двигателя 2.5 тди на ВАГ - общоизвестен като кекав душегуб, със скъпа поддръжка и проблемни компоненти по него.
ВАГ е кофти наистина но това което идва в бг като 2.5 тди на 400-500 000км. без масло или без смяна на масло пак много кара после мотора бил лош
С две ръце за ТДИ то било боклук ТДС и тои лично и аз не ги харесвам ама тези мотори който идват тука са на поне 500 000км с незнайна история зимате си коли на по 50-60% от реалната цена и си мислите че сте ударили джактпота джамбазите който вкарват коли добре 90% от тях да няма сърдити искат най ефтиното ако има две еднакви коли едната 1000Евро пълен кенеф гнилочи едвам плаи т.д другата 1300Евро здрава като Швейцарски часовник сещай се коя идва към Талибания.
По темата с автомата не би трябвало да имаш проблеми при тръгване на сняг-лед само с отпускане на спирачката от към динамика ами това можеш да го усетиш само в гонка със същия автомобил управляван от адекватен шофер

Щом вече си карал автомат ако е бил в час щом се качиш на нередовен веднага щи светне крушката.
1.Скорости влизащи с удар(ритане) при вклучване (винаги пробвай задна даже неколко пъти)
2.загуба на скорости или прескачането им (авариен режим) той също се усеща даже и да не си карал автомат
3.странно поведение на оборотите това сам го наблудавал при Вагенските типтроници
4.странни звуци хъркане жужене и т.д идващи от кутията.
Като цяло говорил сам от хора който се занимават с ремонт и подръжка на автоматици 5от 7 твърдят че на БМВ се мотират здрави надеждни автоматици даже четах някъде че според БМВ кутийте не се нуждаели от обслужване (абсолютно всеки който има малко идея за какво иде реч препоръчва даже настоява за смяна на масло на около 50000км)
Последна промяна Conqueror на 19 Сеп 2013, 14:38, променена общо 3 пъти

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Аз лично съм чувал за проблеми при Xd i Xi автоматите, но повтарям чувал, както казаха и колегите ако е обслужвана нормално и карана в рамките на допустимото няма какво да е, като я караш единственото което трябва да се променя, това е местоположението на стрелките за скоростта и оборотомера, усетиш ли превключване чрез вибрации, придърпване, ритане при местене на лоста между R и D, по-добре не.
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Значи като всеки механичен възел и този може да създаде проблем, но като цяло са здрави. 330 бензин ще ти създаде 2 литра по голям разход градско, и макс 0.5 литра по голям извън градско. На бензинова кола няма да го счупиш щото е с малко нютон метри. Ако предни собствени не е бил хамал няма да се обади никога. Дизела 330 е по проблемен защото има много нютон метри и кутията ражда по някога, но ако се пази и там държи яко.
Как да го познаеш дали е добър - трябва да включва мазно.. да не усещаш как ги сменя освен по оборотие, да не хрупа, тресе, и тнт в тоя стил. На лек наклон трябва да държи колата на място и леко да тръгва на пред. На по голям само да я държи а на много стръмно няма как да я удържи без газ. Задължително сменяш задна и драйв няколко пътислушай за звуци, типичното тупкане от зад да не шокира, него го има и при ръчките (още се спори кво го причинява, но не е страшно). Колата без газ трябва да върви сама още в мига в който я запалиш. Т.е. палиш пускаш спирачка трябва веднага да тръгне, не да се чуди. Ако е много студено, може да се зачуди, дай и време да помисли... все пак на 10+ години е
И другото е късмет. Последната подробност е че и да вземе да роди ремонта е около 2к. лв. Толкова ще ти струва и смяната на демпферен маховик със съединител на ръчна скоростна кутия... т.е. от към поддръжка няма значение, щото все толкова си струва.
Как да го познаеш дали е добър - трябва да включва мазно.. да не усещаш как ги сменя освен по оборотие, да не хрупа, тресе, и тнт в тоя стил. На лек наклон трябва да държи колата на място и леко да тръгва на пред. На по голям само да я държи а на много стръмно няма как да я удържи без газ. Задължително сменяш задна и драйв няколко пътислушай за звуци, типичното тупкане от зад да не шокира, него го има и при ръчките (още се спори кво го причинява, но не е страшно). Колата без газ трябва да върви сама още в мига в който я запалиш. Т.е. палиш пускаш спирачка трябва веднага да тръгне, не да се чуди. Ако е много студено, може да се зачуди, дай и време да помисли... все пак на 10+ години е


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Благодаря, колеги, точно такива отговори очаквах. Бяха ми от голяма полза.



Re: Надежден ли е автоматикът на 330и?
Преди няколко години в списание Ауто мотор спорт имаше статия за автомобил втора употреба само, че ставаше въпрос за 5-ца. Там бяха написали точно както казва колегата по - чести проблеми дават дизелите заради доста по - големият въртящ момент. При бензиновите се появяват също, но процента беше доста по-малък и май си зависи от предишният собственик как я карал и поддържал.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани