Проблем с електронното упрваление на турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Проблем с електронното упрваление на турбото
Колеги, трябва ми малко акъл.
Значи електронното управление на турбото е предало богу дух, дава си я грешката.
4191 4191 (1252) air charge pressure controller.
На няколко места ми го казаха, и сам я прочетох тази грешка.
Гледахме налягането в движение и по едно време имаше нещо от типа
би трябвало да е 1700, а турбото надува с 2300 (майче беше милибара)
Моля дайте някакви съвети как да го ремонтирам - да търся някак си само управлението и да го сменям или турбо втора ръка?
Гледах в ибей турбини с управлението, ужкем нови за по 600 евро, но им връщаш старата.
Общо взето какъвто и съвет да дадете, ще е полезен.
Значи електронното управление на турбото е предало богу дух, дава си я грешката.
4191 4191 (1252) air charge pressure controller.
На няколко места ми го казаха, и сам я прочетох тази грешка.
Гледахме налягането в движение и по едно време имаше нещо от типа
би трябвало да е 1700, а турбото надува с 2300 (майче беше милибара)
Моля дайте някакви съвети как да го ремонтирам - да търся някак си само управлението и да го сменям или турбо втора ръка?
Гледах в ибей турбини с управлението, ужкем нови за по 600 евро, но им връщаш старата.
Общо взето какъвто и съвет да дадете, ще е полезен.
От гъзария се умира!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Явно при тебе проблема е доста голям.
Отиди при някой електричар (не майстор на коли, а електротехник). Ето примерна снимка какво има вътре и какво може да е проблемно.
Вътре е същото като подгревното реле, добра електроника, но се късат мостовете явно от вибрация. Моята правеше проблеми и само го смъкнах, почистих и намазах с грес и така 1 година вече няма проблеми.
Отиди при някой електричар (не майстор на коли, а електротехник). Ето примерна снимка какво има вътре и какво може да е проблемно.
Вътре е същото като подгревното реле, добра електроника, но се късат мостовете явно от вибрация. Моята правеше проблеми и само го смъкнах, почистих и намазах с грес и така 1 година вече няма проблеми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
DiGital написа:Явно при тебе проблема е доста голям.
Отиди при някой електричар (не майстор на коли, а електротехник). Ето примерна снимка какво има вътре и какво може да е проблемно.
Вътре е същото като подгревното реле, добра електроника, но се късат мостовете явно от вибрация. Моята правеше проблеми и само го смъкнах, почистих и намазах с грес и така 1 година вече няма проблеми.
Благодаря, колега, не съм се и замислял, че може да е нещо малко и ще го погледна!
От гъзария се умира!
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Колега, това е интересно! Сподели когато отстраниш проблема. Явно не е чак толкова рядко явление, хубаво е да се знае 

- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Edifice написа:Колега, това е интересно! Сподели когато отстраниш проблема. Явно не е чак толкова рядко явление, хубаво е да се знае
Не знам колко е рядко, но където съм питал, турбините с електронно управление все са изкупени

От гъзария се умира!
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Колега някакво развитие по темата има ли? 

- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Не.
В момента се чудя между това да търся таква турбина втора ръка в BG и евентуално да я рециклирам и дали да взимам нова (рециклирана) от ибей за 1100 лева.
Даже сервиз не съм намерил, на който да се доверя, нито знам какви стъпки трябва да се предприемат.
В момента се чудя между това да търся таква турбина втора ръка в BG и евентуално да я рециклирам и дали да взимам нова (рециклирана) от ибей за 1100 лева.
Даже сервиз не съм намерил, на който да се доверя, нито знам какви стъпки трябва да се предприемат.
От гъзария се умира!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Електронното управление на кой модел е46 е заедно с турбото?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
bscsystem написа:Електронното управление на кой модел е46 е заедно с турбото?
320д и 330д евро4 от последните годинки 2004 нагоре

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Edifice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 16.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46d 150hp
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
На моделите преди 2004 са с вакум управление, след тази година го заместват с електронно управление.
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Привет колеги
Аз имам същата грешка и днеска направих тест с DIS-да видя какво става с това управление, направих и клипче
https://www.youtube.com/watch?v=I-31pQm ... e=youtu.be
Симптомите са, че колата много често няма тяга, в някой момент има, и после няма
излиза ми грешка 4191 air charge pressure controller , турбината не вие и не пуши
И когато дам на контакт се чува това тракане, лосчето се опитва да излезе на вън, като му помогна с пръст излиза и спира да трака
Какво да го правя, къде ли е точно проблема, в лостовата система или турбината
Аз имам същата грешка и днеска направих тест с DIS-да видя какво става с това управление, направих и клипче
https://www.youtube.com/watch?v=I-31pQm ... e=youtu.be
Симптомите са, че колата много често няма тяга, в някой момент има, и после няма


И когато дам на контакт се чува това тракане, лосчето се опитва да излезе на вън, като му помогна с пръст излиза и спира да трака

Какво да го правя, къде ли е точно проблема, в лостовата система или турбината

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
А да си опитвал да го разглобиш и смажеш това нещичко гледам го клеясало е и трудно си се движи
едно ВД-40 може да помогне 


Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
hacker4eto1 написа:А да си опитвал да го разглобиш и смажеш това нещичко гледам го клеясало е и трудно си се движиедно ВД-40 може да помогне
Това ми беше първата мисъл и го пръснах, но всичко се напръска,не и това

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с електронното упрваление на турбото
Пак ще кажа за този проблем. Значи са клеясване забравяте, нее това. Вътре има графитни писти дето се износват/замърсяват. Маха се само управлението (нее толкова трудно) отваря се и се почиства и смазва. Ако чак тогава няма разлика дасе търси ново/друго 2ра ръка.++++ казвам от опит - при мене дори след интервенцията ми правеше проблеми след 2500-3000 оборота......нямам катализатори, проблема беше в софтуера - изключих си сам ЕГР-а софтуерно + корекция на лопатките на турбото във всички диапазони и сега е пушка.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани