DDE лампа свети постоянно
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
DDE лампа свети постоянно
Здравейте , колеги ! Проверих през "търси" , но не открих напълно еднакъв с моя случай ! Ако все пак съм пропуснал се извинявам предварително !
Та значи проблема ми се получи днес при шофиране на ниска скорост 30-40 на 3та колата все едно леко притресе , включих на втора и набрах малко скорост ... Да но при самото притисане ми светна DDE лампата и не гасне ... Мислех си , че е записало някаква грешка и разкачих акумулатора с надеждата да я изтрие ... Но продължава да свети
Интересното е , че автомобила се държи по същия начин както преди да светне , т.е пробреми от рода на губене на мощност , аварийни режими и тем подобни нямам , но лампата си свети .
Ясно е , че тези дни ще се ходи на диагностика , но съм на почивка на 130 км. в балкана и не съм сигурен , че тук мога да намеря читав сервиз ... Има ли опасност за 130 км да си замине нещо ?
П.П. Резервоара е напълнен до капачката преди 130 км. от ОМВ ... За сефте слагам от тях ... реших да опитам и ако се окаже , че е зареди кофти нафта май няма да повторя !
П.П.2 Забравих да уточня , става дума за 320д 150 магарета !
Та значи проблема ми се получи днес при шофиране на ниска скорост 30-40 на 3та колата все едно леко притресе , включих на втора и набрах малко скорост ... Да но при самото притисане ми светна DDE лампата и не гасне ... Мислех си , че е записало някаква грешка и разкачих акумулатора с надеждата да я изтрие ... Но продължава да свети
Интересното е , че автомобила се държи по същия начин както преди да светне , т.е пробреми от рода на губене на мощност , аварийни режими и тем подобни нямам , но лампата си свети .
Ясно е , че тези дни ще се ходи на диагностика , но съм на почивка на 130 км. в балкана и не съм сигурен , че тук мога да намеря читав сервиз ... Има ли опасност за 130 км да си замине нещо ?
П.П. Резервоара е напълнен до капачката преди 130 км. от ОМВ ... За сефте слагам от тях ... реших да опитам и ако се окаже , че е зареди кофти нафта май няма да повторя !
П.П.2 Забравих да уточня , става дума за 320д 150 магарета !
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: DDE лампа свети постоянно
явно е записала грешка, вероятността да е от горивото не е малка, карай но с едно на ум, следи си уредите, пък като се прибереш първото нещо ти е диагностиката
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: DDE лампа свети постоянно
iv4o9999 написа:явно е записала грешка, вероятността да е от горивото не е малка, карай но с едно на ум, следи си уредите, пък като се прибереш първото нещо ти е диагностиката
Абе ЕГР не набиваше ли точно тая грешка при фейслифта?Когато има проблем нали светеше май точно ДДЕ-то
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: DDE лампа свети постоянно
не, при мен точно беше зациклил отворен и никаква индикация на таблото, след изолацията само регистрира грешка , но ДДЕ не свети.
Иначе лампата свети при ниско налягане до колкото знам или грешки в датчиците, за лошо гориво вече не съм сигурен дали регистрира
Иначе лампата свети при ниско налягане до колкото знам или грешки в датчиците, за лошо гориво вече не съм сигурен дали регистрира
- dokt0ra
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: DDE лампа свети постоянно
Хвърлих боб...но явно звездите не ми го говорят днес,та пробвай с диагностика.
Ако найстина колата си е същата,като преди да светне лампата,то спокойно се върни от почивката и тогава потърси диагностика си без да се притесняваш от допълнителни последствия.
Обикновено сериозните пройзводители на автомобили при неизправности свързани с проблеми те вкарват в авариен режим за да се сетиш да отидеш в сервиз,за всички останали случай просто святкат някакви лампички,на които хората не обръщат много внимание,особено на такива със страни букви срс,дде.
Ако найстина колата си е същата,като преди да светне лампата,то спокойно се върни от почивката и тогава потърси диагностика си без да се притесняваш от допълнителни последствия.
Обикновено сериозните пройзводители на автомобили при неизправности свързани с проблеми те вкарват в авариен режим за да се сетиш да отидеш в сервиз,за всички останали случай просто святкат някакви лампички,на които хората не обръщат много внимание,особено на такива със страни букви срс,дде.
бяло бяло ,защо не си червено....
Re: DDE лампа свети постоянно
dokt0ra написа:Хвърлих боб...но явно звездите не ми го говорят днес,та пробвай с диагностика.
Ако найстина колата си е същата,като преди да светне лампата,то спокойно се върни от почивката и тогава потърси диагностика си без да се притесняваш от допълнителни последствия.
Обикновено сериозните пройзводители на автомобили при неизправности свързани с проблеми те вкарват в авариен режим за да се сетиш да отидеш в сервиз,за всички останали случай просто святкат някакви лампички,на които хората не обръщат много внимание,особено на такива със страни букви срс,дде.
Обикновенно производителите на автомобили действат по малко по различен начин. Да ти дам съвет който навремето ми дадоха, когато накоя лампа по таблото свети в:
червено - не каташ
жълто - караш с повишено внимание, до най-близкия сервиз.
всички останали - аксесоари без които може да се движи колата безпроблемно.
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: DDE лампа свети постоянно
Колеги , благодаря ви
След като се прибрах в Пловдив първата ми задача беше да закарам колата на читав сервиз да и прочетат грешките
Оказа се записана грешка за "НИСКО НАЛЯГАНЕ НА ГОРИВНАТА СИСТЕМА" . За радост минах само с триене на грешката . Проверихме работата на турбината , дебитометъра ... отклоняваха се с 20-30 от нормите , което според майсторите си било нормално !
П.П. Отчита ми и грешка за изгорели подгревни свещи , но си я купих с тази грешка , през зимата не съм имал проблем , а и предишния собственик си я карал 2 3 години така без проблем ! От сервиза ме посаветваха да ги сменям , но колата зиме лете си е ок и си бали безпроблемно , какво би станало ако си я карам така ?

След като се прибрах в Пловдив първата ми задача беше да закарам колата на читав сервиз да и прочетат грешките
Оказа се записана грешка за "НИСКО НАЛЯГАНЕ НА ГОРИВНАТА СИСТЕМА" . За радост минах само с триене на грешката . Проверихме работата на турбината , дебитометъра ... отклоняваха се с 20-30 от нормите , което според майсторите си било нормално !
П.П. Отчита ми и грешка за изгорели подгревни свещи , но си я купих с тази грешка , през зимата не съм имал проблем , а и предишния собственик си я карал 2 3 години така без проблем ! От сервиза ме посаветваха да ги сменям , но колата зиме лете си е ок и си бали безпроблемно , какво би станало ако си я карам така ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DDE лампа свети постоянно
Ше му се разкаже играта на тоя дето ще ги сменя после (трупат шапка от нагар и излизат изключително трудно...късат се, а това води до сваляне на главата.)
Ако колата е 2004 година - тогава свети И ОТ ЕГР клапана, ако е преди 2004г. - дори и да го изолираш клапана - няма индикация.
Gqbriel - прав си, но с презумцията, че говориш за кола 2004 година (електронното управление на турбината)
iv4o9999 написа:не, при мен точно беше зациклил отворен и никаква индикация на таблото, след изолацията само регистрира грешка , но ДДЕ не свети.
Иначе лампата свети при ниско налягане до колкото знам или грешки в датчиците, за лошо гориво вече не съм сигурен дали регистрира
Ако колата е 2004 година - тогава свети И ОТ ЕГР клапана, ако е преди 2004г. - дори и да го изолираш клапана - няма индикация.
Gqbriel - прав си, но с презумцията, че говориш за кола 2004 година (електронното управление на турбината)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: DDE лампа свети постоянно
Dimitroff написа:Ше му се разкаже играта на тоя дето ще ги сменя после (трупат шапка от нагар и излизат изключително трудно...късат се, а това води до сваляне на главата.)iv4o9999 написа:не, при мен точно беше зациклил отворен и никаква индикация на таблото, след изолацията само регистрира грешка , но ДДЕ не свети.
Иначе лампата свети при ниско налягане до колкото знам или грешки в датчиците, за лошо гориво вече не съм сигурен дали регистрира
Ако колата е 2004 година - тогава свети И ОТ ЕГР клапана, ако е преди 2004г. - дори и да го изолираш клапана - няма индикация.
Gqbriel - прав си, но с презумцията, че говориш за кола 2004 година (електронното управление на турбината)
Само предполагах,ама нали от тебе го знам

А за свещите колега ,Dimitroff беше свидетел с моя филм ,като човек обичащ частите по мотора да са качествени си купих оригинални беру и смяната им излезе 1200лв

Така бяха заварени ,че ти е бедна фантазията

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: DDE лампа свети постоянно
Мойте бяха заварени също
И като ги развивам скъсах резбата от основата. Остана само свеща с основата, напръсках с разни препарати и карах така колата. След 3 седмици в града "Гръмна" и свеща Фръкна
и после като локомотив пред нас и ремонт, но аз си знаех и си носих гедорето с мене, да съм сигурен, че и извън града няма да има проблеми. Такива филми неса вкарвам аз за глави и т.н.
Сменяйте свещите по 4 като разглобите да няма проблеми после и 2пъти работа. И гледайте за течове от дюзите, че и те запичат, там вече е лоша работата!



WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: DDE лампа свети постоянно
Благодаря ви !
В такъв случай вече сериозно се замислям за смяна ... Колата е в мен около година , а както отбелязах грешката за изгорели свещи си се е появявала от преди това ! Дано да не се налага разглобяване на главата !
В такъв случай вече сериозно се замислям за смяна ... Колата е в мен около година , а както отбелязах грешката за изгорели свещи си се е появявала от преди това ! Дано да не се налага разглобяване на главата !
Re: DDE лампа свети постоянно
Колеги, да разбутам темата от прахта.
Ползвах и подобна тема в E60/61 раздела, дано не нарушавам правилата, че пиша и тук, но реших и в правилния раздел да си попитам.
Имам Е46 M47N двигател от месец Май 2005 г. по VIN.
От както я имам, пали една идея по-мудно и я няма в ниските, като понякога, особено на климатик, като изключа от скорост, оборотите почват да играят между 600-900, а при натискане на съединител заспиват. Мислех, че е комплексно, от слаб акумулатор (окото е черно) и бъзикащ се ЕГР.
НО
От няколко дни, започна да ми пали осезаемо по-трудно и по-да не върви в ниските обороти, сякаш е дръпната леко ръчната.
Вчера паля, тръгвам и заби на около 1200 оборота, светна DDE индикацията и угасна. След това запали много трудно, от 3-ия опит. Двигателя тресеше неравномерно и менеше оборотите. Не можеше да се изфорсира спокойно. Прибрах си колата, закачих я на диагностиката и ми показа следните грешки.
Сутринта закачих колата, още преди да съм я запалил за първи път. Дадох на контакт и погледнах-искани ~380 бара, рейла дава ~4,5.
Подгрявам, въртя и колата не запали. Искани пак около 380 бара, дава ми около 450~480 бара и не запали.
Втори опит. Подгрявам, въртя и пали от раз. Искани ~380 бара, дадени ~380 бара.
Оставих така да поработи около минута, няма проблеми, няма менене на налягането-колкото иска, толкова дава.
Включвам първа и тръгвам. Всичко е ок, колко иска толкова дава, след 30 м включвам втора и проблем.
Искано 480 бара, дадено ~1380 бара, двигателя изчука, даденото налягане удари ~200, скочи на 800, после 300, после 1200 и така много бързо за 3-4 секунди и угасна. През цялото време искано налягане беше около 450 бара, кято всички стойности са приблизителни, защото ми е трудно да карам и гледам.
Опит да запаля. Пали и тресе. На място показва искано налягане около 390 бара, а даденото пак играе от 200 до 1200 приблизително. След минута изчисти работата и стабилизира. Потеглих и всичко си дойде на място. Искано дадено бяха приблизително равни +-10 бара разлика.
След като позагря си работи и пали нормално.
Реших да видя, какво ще стане ако изключа буксата на датчика пред рейла, този който е лесно достъпен.
Колата беше вече загряла и си работеше нормално. Нищо не се случи, след като му дръпнах буксата. Светна само чек енджин, иначе колата запали, искано и дадено налягане са както трябва. Направих едно тестово кръгче, даденото налягане си догонва нормално исканото. Колата не тресе и не гасне, пали нормално. Само ми се струва леко мудна след 2000 об.
Но тук имам един въпрос. За какво служи този датчик? Нормално ли е, след като го изключа, да ми показва налягането в рейла и видимо да не му влияе?
Утре ще пробвам пак с изключен датчик, но напълно студена кола,, да видя как ще се държи.
Идеята ми е да разбера кой е сдал багажа, че не ми се харчат пари за проба грешка.
Къде да търся проблема, че като гледам цените на всички възможни клапани, датчици и помпи, направо ми призлява.
Дайте акъл, от къде идва проблема.
Колата е обслужвана от-до, преди 5 хил км. Този проблем се появява за пръв път от както имам колата.
Благодаря.
Ползвах и подобна тема в E60/61 раздела, дано не нарушавам правилата, че пиша и тук, но реших и в правилния раздел да си попитам.
Имам Е46 M47N двигател от месец Май 2005 г. по VIN.
От както я имам, пали една идея по-мудно и я няма в ниските, като понякога, особено на климатик, като изключа от скорост, оборотите почват да играят между 600-900, а при натискане на съединител заспиват. Мислех, че е комплексно, от слаб акумулатор (окото е черно) и бъзикащ се ЕГР.
НО
От няколко дни, започна да ми пали осезаемо по-трудно и по-да не върви в ниските обороти, сякаш е дръпната леко ръчната.
Вчера паля, тръгвам и заби на около 1200 оборота, светна DDE индикацията и угасна. След това запали много трудно, от 3-ия опит. Двигателя тресеше неравномерно и менеше оборотите. Не можеше да се изфорсира спокойно. Прибрах си колата, закачих я на диагностиката и ми показа следните грешки.
Сутринта закачих колата, още преди да съм я запалил за първи път. Дадох на контакт и погледнах-искани ~380 бара, рейла дава ~4,5.
Подгрявам, въртя и колата не запали. Искани пак около 380 бара, дава ми около 450~480 бара и не запали.
Втори опит. Подгрявам, въртя и пали от раз. Искани ~380 бара, дадени ~380 бара.
Оставих така да поработи около минута, няма проблеми, няма менене на налягането-колкото иска, толкова дава.
Включвам първа и тръгвам. Всичко е ок, колко иска толкова дава, след 30 м включвам втора и проблем.
Искано 480 бара, дадено ~1380 бара, двигателя изчука, даденото налягане удари ~200, скочи на 800, после 300, после 1200 и така много бързо за 3-4 секунди и угасна. През цялото време искано налягане беше около 450 бара, кято всички стойности са приблизителни, защото ми е трудно да карам и гледам.
Опит да запаля. Пали и тресе. На място показва искано налягане около 390 бара, а даденото пак играе от 200 до 1200 приблизително. След минута изчисти работата и стабилизира. Потеглих и всичко си дойде на място. Искано дадено бяха приблизително равни +-10 бара разлика.
След като позагря си работи и пали нормално.
Реших да видя, какво ще стане ако изключа буксата на датчика пред рейла, този който е лесно достъпен.
Колата беше вече загряла и си работеше нормално. Нищо не се случи, след като му дръпнах буксата. Светна само чек енджин, иначе колата запали, искано и дадено налягане са както трябва. Направих едно тестово кръгче, даденото налягане си догонва нормално исканото. Колата не тресе и не гасне, пали нормално. Само ми се струва леко мудна след 2000 об.
Но тук имам един въпрос. За какво служи този датчик? Нормално ли е, след като го изключа, да ми показва налягането в рейла и видимо да не му влияе?
Утре ще пробвам пак с изключен датчик, но напълно студена кола,, да видя как ще се държи.
Идеята ми е да разбера кой е сдал багажа, че не ми се харчат пари за проба грешка.
Къде да търся проблема, че като гледам цените на всички възможни клапани, датчици и помпи, направо ми призлява.
Дайте акъл, от къде идва проблема.
Колата е обслужвана от-до, преди 5 хил км. Този проблем се появява за пръв път от както имам колата.
Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: DDE лампа свети постоянно
При мен колата си палеше но играеха оборотите и вървеше на талсъци, като гледах през Инпа налягането постоянно се променяше, но чак до 800 и 1200 не съм го виждал
, може би защото съм гледал само на място. Оказа се регулатор за налягането на рейла.

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани