Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 25 Май 2013, 17:52

Здравейте колеги!Искам да се извиня предварително за неточности по описания проблем но съм новак и се опитвам да науча нещо.От скоро имам 320D 150коня Коман рейл 2004г с 6 скорости.Когато всичко е наред колата върви много,ускорява нормално,но се наблюдава следния проблем:понякога при подаване на повече газ и по дълго ускорение около 3000-3500 оборота колата се спъва и спира да върви като най често се наблюдава на 2-ра и 3-та предавака,и започва едно форсиране без ускорение(мисля че влиза в авариен режим).Когато е копувах е закарах на диагностика и всички показатели бяха добре,като видяхме че един от маркучите за вакум които отива към електро клапанчето не е на място,понеже се беше счупил муштука на самото клапанче.Бях в сервиз да погленат и ми казаха че турбото ми се управлявало електронно и че този маркуч в сегашното си положение(не включен към клапането) не играел роля и ми го затапиха.Положението обаче пак е същото.Дали проблема е в това че наистина този маркуч не е мушнат където му е мястото или варианта е нещо с турбото(няква профилактика) което беше другата насока на майстора.Когато влезе в този тромавия режим,при спиране и загасяне,след което запалване нещата се оправят и при ново напъване на колата(но не винаги) пак се повтаря неприятния момент!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от ivo752 » 26 Май 2013, 0:09

":понякога при подаване на повече газ и по дълго ускорение около 3000-3500 оборота колата се спъва и спира да върви като най често се наблюдава на 2-ра и 3-та предавака,и започва едно форсиране без ускорение(мисля че влиза в авариен режим)"

..............................................................................

това по скоро ми се струва проблем със съединителя

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 26 Май 2013, 9:54

По принцип отделя добре,не съм сигурен дали все още е за смяна ,а и може ли при свършен съединител колата да влиза в авариен режим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от mustang1986 » 26 Май 2013, 10:29

Форсиране без ускорение си е боксуващ съединител
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от ivo752 » 26 Май 2013, 17:14

emalcho написа:По принцип отделя добре,не съм сигурен дали все още е за смяна ,а и може ли при свършен съединител колата да влиза в авариен режим.

Когато влезе в авариен режим по спомен не можеш да вдигнеш по-вече от 2000 об/мин,твоето си е съединител

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 27 Май 2013, 8:57

Благодаря за съветите ще е закарам да го погледнат , а отностно този клапан за вакума дали наистина не е толкова важен в случея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от ivo752 » 27 Май 2013, 12:22

emalcho написа:Благодаря за съветите ще е закарам да го погледнат , а отностно този клапан за вакума дали наистина не е толкова важен в случея

Важен е как да не е,нали той управлява геометрията на турбото :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 27 Май 2013, 14:57

Питам защото точно тва ми обесняваха че било с променлива геометрия и именно електронното му управление позволявало да се затапи и тоест че не било толкова проблемно,но все пак за да го сложат немците явно си трябва :) което е и логичното и само ние в БГ можем да сме все по умни и да го пренебрегнем.Още веднъж благодаря на ivo752

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 07 Юни 2013, 18:13

Колеги,оказа се че някакъв електромотор на турбината ми правил тези магарии,но не е сменен а само разглобен и почистен,понеже вървял в комплект с турбината.Нейната геометрия била идеална и такива остават насоките - за електромотор.Казаха ми да е покарам и да видим дали ще прави пак проблемите.Все още не съм сменил и клапанчето,но мисля да го сменя,както казахте по горе,то неслучайно е там.Някои имали идея каква е цаната му?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от Dimitroff » 10 Юни 2013, 10:58

ivo752 написа:
emalcho написа:Благодаря за съветите ще е закарам да го погледнат , а отностно този клапан за вакума дали наистина не е толкова важен в случея

Важен е как да не е,нали той управлява геометрията на турбото :lol:


Колегата е с електронно управление на турбината - не с вакумно...остава въпроса обаче от къде е това вакумно маркуче ?

Към автора - колега, снимай самото маркуче и това на което казваш клапан и дай снимките тук.


Ако верно е 2004 и е с 6 скорости - трябва да нямаш вакумен клапан за управлението на турбината...

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 15 Юни 2013, 11:43

Klapanche.jpg


Ето и снимка ,дано да се вижда и разбира добре
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от mustang1986 » 15 Юни 2013, 19:41

Клапанчето и счупеният моштук са за оста,която управлява вихровите клапи.Свали колектора,премахни въпросните клапи и запуши вакума който ги регулира :)
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.06.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от emalcho » 26 Юни 2013, 12:16

отново започна да ми прави чалъми,върви си когато си поиска много добре или забива,като когато се случва това оборотите се увеличават и все едно бокусващ съединител и при връщане на газта и при повторно или по плавно подаване тръгва.има и момент в които примерно на 6-та си карам със 150км,подавам газ да ускори тръгва и в следващия момент спира да ускорява,гася колата в движение,паля и тръгва или ако не е загася може да е 1минтака може и 5сек в това състояние,различно е,просто започвам да си играя с педала на газта ,отпускам и натискам при което изведнъж започва да поема отново!След повторен разговор с майстора да му кажа резултата тои ме насочи че трябва да сменям това моторче на турнбината.Та идва и въпроса ми - някои можели да помогне в намирането на такова втора употреба,да ме ориентира в цени,магазини,морги и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.05.2010
Пол: Мъж

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от krat17 » 26 Юни 2013, 17:32

emalcho написа:отново започна да ми прави чалъми,върви си когато си поиска много добре или забива,като когато се случва това оборотите се увеличават и все едно бокусващ съединител и при връщане на газта и при повторно или по плавно подаване тръгва.има и момент в които примерно на 6-та си карам със 150км,подавам газ да ускори тръгва и в следващия момент спира да ускорява,гася колата в движение,паля и тръгва или ако не е загася може да е 1минтака може и 5сек в това състояние,различно е,просто започвам да си играя с педала на газта ,отпускам и натискам при което изведнъж започва да поема отново!След повторен разговор с майстора да му кажа резултата тои ме насочи че трябва да сменям това моторче на турнбината.Та идва и въпроса ми - някои можели да помогне в намирането на такова втора употреба,да ме ориентира в цени,магазини,морги и т.н.

БИХТИ ПОМОГНАЛ НО МОДЕРАТОРИТЕ НА ФОРУМА СА МАЛКО .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!

Мнение от mitaka7 » 26 Юни 2013, 18:14

krat17 написа:
emalcho написа:отново започна да ми прави чалъми,върви си когато си поиска много добре или забива,като когато се случва това оборотите се увеличават и все едно бокусващ съединител и при връщане на газта и при повторно или по плавно подаване тръгва.има и момент в които примерно на 6-та си карам със 150км,подавам газ да ускори тръгва и в следващия момент спира да ускорява,гася колата в движение,паля и тръгва или ако не е загася може да е 1минтака може и 5сек в това състояние,различно е,просто започвам да си играя с педала на газта ,отпускам и натискам при което изведнъж започва да поема отново!След повторен разговор с майстора да му кажа резултата тои ме насочи че трябва да сменям това моторче на турнбината.Та идва и въпроса ми - някои можели да помогне в намирането на такова втора употреба,да ме ориентира в цени,магазини,морги и т.н.

БИХТИ ПОМОГНАЛ НО МОДЕРАТОРИТЕ НА ФОРУМА СА МАЛКО .....


Пак модераторите нещо.....и пиши с малки букви.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook