От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
Здравейте колеги,
Доста теми има по въпроса ма след четене поне час не намерих нищо свързано точно с моя проблем. Та проблема: Реших да си сменя ромбовидната кутийка, че беше бая поизносена с нова. Внимателно срязах старата и извадих платката от вътре, но след като я поставих в новата кутия и пробвах да запаля, колата не иска да запали изобщо. Слагам на контакт, завъртам ключа обаче нищо, даже и не прави опит да завърти. Функциите за отваряне и затваряне си работят
Взех другия ключ колата запали веднага. Пробвах друго- втория ключ стои в джоба ми, сложих този правеният и завъртях колата запали, после изнесох оригиналния ключ от колата и колата не запали
Дайте предложения от какво може да е?

Доста теми има по въпроса ма след четене поне час не намерих нищо свързано точно с моя проблем. Та проблема: Реших да си сменя ромбовидната кутийка, че беше бая поизносена с нова. Внимателно срязах старата и извадих платката от вътре, но след като я поставих в новата кутия и пробвах да запаля, колата не иска да запали изобщо. Слагам на контакт, завъртам ключа обаче нищо, даже и не прави опит да завърти. Функциите за отваряне и затваряне си работят




Последна промяна русиабн на 21 Фев 2013, 19:43, променена общо 1 път
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
Според мен просто след като си запалил с работещия ключ след това много бързо (15-20 сек) си запалил с не работещия и EWS-а още не е сменил кода. Този ринг който е около ключалката е четеца, той разчита чипа, изпраща сигнал на EWS-a и той ти разпознава ключа (поне така ми обясниха в дару като ходих да ги купувам тези части след разбиване). А чипа трябва да е запоен на платката която е в ключа, някъде в предната и част така че да попада в четеца като вкараш ключа. Ако не е оригинален ключа, чипчето не е на платката ми е лепнато на пластмасата на ключа пак в предната част. Но ти щом си го рязал твоя значи е оригинален така че виж дали си наместил платката както трябва. Не съм 100% сигурен в това което ти казвам, но аз така си ги обяснявам нещата понеже и аз имах големи драми с един ключ преди време. Успех!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
русиабн написа:Здравейте колеги,
Доста теми има по въпроса ма след четене поне час не намерих нищо свързано точно с моя проблем. Та проблема: Реших да си сменя ромбовидната кутийка, че беше бая поизносена с нова. Внимателно срязах старата и извадих платката от вътре, но след като я поставих в новата кутия и пробвах да запаля, колата не иска да запали изобщо. Слагам на контакт, завъртам ключа обаче нищо, даже и не прави опит да завърти. Функциите за отваряне и затваряне си работятВзех другия ключ колата запали веднага. Пробвах друго- втория ключ стои в джоба ми, сложих този правеният и завъртях колата запали, после изнесох оригиналния ключ от колата и колата не запали
Дайте предложения от какво може да е?
![]()
Колега като си рязал ключа си прецакал платката или си резнал нещо без да знаеш пътечка или краче на чипа или елемент от самата платка, трябва да се погледне твоя ключ ако не се оправи ще му се запише един чип и си готов.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
Добре де:
1, Каква е логиката ако чипа е по далеч от четеца- няма да го чете- а като оригиналния ми ключ е в джоба и паля с другия без платка запали т.е. това къде точно е чипа в колата не мисля, че е от такова значение????
2, Прегледах поне 100х пъти шибаната платка и не видях никакви следи да съм я наранил като съм я рязал??????
Може ли да кажете този шибан чип /извинявам се за цензурата/ къде точно се намира- от страната на батерията в ляво от нея или от другата страна и как точно изглежда?
1, Каква е логиката ако чипа е по далеч от четеца- няма да го чете- а като оригиналния ми ключ е в джоба и паля с другия без платка запали т.е. това къде точно е чипа в колата не мисля, че е от такова значение????

2, Прегледах поне 100х пъти шибаната платка и не видях никакви следи да съм я наранил като съм я рязал??????

Може ли да кажете този шибан чип /извинявам се за цензурата/ къде точно се намира- от страната на батерията в ляво от нея или от другата страна и как точно изглежда?

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
Чипа е в предната част на ключа и най вероятно не си го преместил в новия ключ, затова и не можеш да запалиш с него...огледай да не е изпаднал някъде когато си премествал платката...
свн
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
русиабн написа:Добре де:
1, Каква е логиката ако чипа е по далеч от четеца- няма да го чете- а като оригиналния ми ключ е в джоба и паля с другия без платка запали т.е. това къде точно е чипа в колата не мисля, че е от такова значение????![]()
2, Прегледах поне 100х пъти шибаната платка и не видях никакви следи да съм я наранил като съм я рязал??????![]()
Може ли да кажете този шибан чип /извинявам се за цензурата/ къде точно се намира- от страната на батерията в ляво от нея или от другата страна и как точно изглежда?
Има значение къде е чипа. Просто много бързо палиш след като си пробвал с втория ориг. ключ. Ако не вярваш излез от колата, залючи я, пуши една цигара и пробвай с новия ключ като другия ориг. ти е в джоба.
Идеята е ако веднъж колата е запалена и ако угасне да не си търси веднага чип-а, защото може да си изгаснал на кръстовище или нещо подобно, за това има някакъв толеранс около 30 сек до минута ( не съм сигурен, никога не съм засичал).
Ето на ориг. ромбоиден ключ чипа (показаното отдясно)

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
Kris написа:русиабн написа:Добре де:
1, Каква е логиката ако чипа е по далеч от четеца- няма да го чете- а като оригиналния ми ключ е в джоба и паля с другия без платка запали т.е. това къде точно е чипа в колата не мисля, че е от такова значение????![]()
2, Прегледах поне 100х пъти шибаната платка и не видях никакви следи да съм я наранил като съм я рязал??????![]()
Може ли да кажете този шибан чип /извинявам се за цензурата/ къде точно се намира- от страната на батерията в ляво от нея или от другата страна и как точно изглежда?
Има значение къде е чипа. Просто много бързо палиш след като си пробвал с втория ориг. ключ. Ако не вярваш излез от колата, залючи я, пуши една цигара и пробвай с новия ключ като другия ориг. ти е в джоба.
Идеята е ако веднъж колата е запалена и ако угасне да не си търси веднага чип-а, защото може да си изгаснал на кръстовище или нещо подобно, за това има някакъв толеранс около 30 сек до минута ( не съм сигурен, никога не съм засичал).
Ето на ориг. ромбоиден ключ чипа (показаното отдясно)
гасиш колата и след 10 секунди се чува релето на евс-а как цъква и тогава вече няма палене ако обаче колегата пробва преди да е цъкнало релето ще запали и без чип втория път.
Колегата е прав загаси колата изчакай една минута и пробвай да запалиш с проблемния ключ и няма да стане.
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
Колеги svetoslavned и jecho_lz, не бъркайте нещата! При оригиналния ромбоиден ключ, за който става дума в случая транспондерът (чипът) е запоен върху самата платка, защото е SMD-елемент и местейки нея, всъщност се премества и той. Няма начин транспондерът "да изпадне", това е възможно при стария ключ преди фейслифта, но тук не става дума за него...
- bmw.serviz
-
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.12.2011
Re: Проблем с ключ/имобилайзер/ 320д
xm_net написа:Колеги svetoslavned и jecho_lz, не бъркайте нещата! При оригиналния ромбоиден ключ, за който става дума в случая транспондерът (чипът) е запоен върху самата платка, защото е SMD-елемент и местейки нея, всъщност се премества и той. Няма начин транспондерът "да изпадне", това е възможно при стария ключ преди фейслифта, но тук не става дума за него...
Точно така....
Провери дали чипа е споен, да няма някое краче разпоено. Погледни го с лупа. Ако не е твоя работа просто иди в някой сервиз за електроника да ти припоят чипа.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
Здравейте колеги,
Първо посмених малко заглавието на темата, защото е с развитие и мисля, че може да помогна на други колеги за напред, а също така благодаря на всички отзовали се колеги
Та в началото на темата пропуснах да спомена, че искам да сменя ромбовидната кутийка с прибиращ се ключ тип "смарт кеи", а се оказа, че тук е и разковничето
След като прехвърлих платката с транспондера в новата кутия и пробвах да запаля колата устанвих, че има роблем защото колата не искаше да пали- първия ми пост. Ведмага си помислих, че съм засегнал нещо с рязането на старата кутия
Отидох на ключар за да установим проблема и в първия момент като поставихме цялата кутия с платката да прочетем ключа изписа неразпознат формат или нещо от сорта. Разглобихме кутийката и поставихме чипа- веднага го прочете и всичко беше ок. Пробвахме да запалим колата като поставим платката по близо до ринга и колата запали т.е. в новата кутия транспондера идва малко далеч и четеца не го хваща и от там
Ето снимка на двата ключа един до друг- разликата е около 6-7мм ама
Отчаях се защото имах големи мераци, ма като не става
Започна едно умуване, за записване на нов трансподер като на старите ключове ма си са 100лв. и благодарение на колегата OCI специални благодарности
ме светна, че си имам такъв транспондер в пластмасовия ключ. Реших да го резна малко и като гледам другата кутийка в предния край има оставено място точно със същата форма
И резултата след наместването 
Първо посмених малко заглавието на темата, защото е с развитие и мисля, че може да помогна на други колеги за напред, а също така благодаря на всички отзовали се колеги


Та в началото на темата пропуснах да спомена, че искам да сменя ромбовидната кутийка с прибиращ се ключ тип "смарт кеи", а се оказа, че тук е и разковничето









Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
А колеги ето вече и работещия вариянт на прибиращия се ключ тип "смарт кей" на Е46
Благодаря отново на всички и дано да съм бил полезен

Благодаря отново на всички и дано да съм бил полезен



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
Колега,от къде се сдоби с кутийката?Има ли я и за другия вариант ключ,не ромбоидния?
The Power of Dreams!
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
Конкретно моята кутийка е от английския ибей и доколкото гледах там има само за ромбовидната платка. Обърни се към колегата xm_net той може да ти помогне 

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: От ромбовиден към прибиращ се ключ проблем с имобилайзер
аз ги разгледах колега,само за ромбуидната платка са.Иначе при теб се е получило много хубаво.
The Power of Dreams!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани