Не пали след смяна на горивен филтър !

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от A-style » 07 Фев 2013, 14:32

БМВ 320д 2000 136 коня ! Случва се следното - сменям горивният филтър (намиращ се от ляво до двигатела, а не както при фейса отдолу) , извайдам старият филтър доливам малко нафта слагам новия , давам 2 пъти на контакт без да паля за да подкачи помпата гориво на 3-тия път си пали колата и тръгвам да права пробно кръгче колата върви по-добре и каккво се случва след 2-3 км пробег.
Понастъпих я 1-ва газ 2-ра до към 3000 оборота и колата угасна и няма палене вече...Преди смяната на филтър никога не е правила такива проблеми !!!! Въздух ли е влезнало в системата нз какво стана давайте идеи как да я запаля :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от iv4o9999 » 07 Фев 2013, 16:08

помисли да не би при смяната някъде да не е затегнато добре и да засмуква въздух

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от ilia1984 » 07 Фев 2013, 17:38

Нещо не си затегнал като хората засмукала е въздух и си видял сметката на помпата ;) И каква газ кви 5 лева това е дизел не състезателен автомобил 3000 оборота от раз са му много :no:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 24.11.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
Детайли за колата: кон

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от mitkyyyy » 07 Фев 2013, 17:49

Виж всички маркучи всичко , пробвай я да се обезвъздуши с стоене на контакт няколко пъти и се пробвай да я запалиш ! Ако не се обезвъздуши така - Изваждаш маркуча на излишната нафта от помпата ,ако можеш да смучеш с уста от него смучи , ако не набий една шлафка , дай на контакт за да отвори клапана на помпата и смучиш докато изкараш нафта през шлафката , подвързваш маркуча на излишната нафта както е било и тя помпата се пълни и пали ! И ще разбереш дали проблема е въздух в системата ... !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от georde123000 » 07 Фев 2013, 18:56

що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата така :winky: колега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от A-style » 07 Фев 2013, 23:23

georde123000 написа:що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата така :winky: колега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави :bchug:

Утре ще го пробвам колега мерси , но ако не стане нищо и пак неще да запали може ли да се опита да запали на скорост - на дърпане или ще направа някоя по-голяма беля ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от A-style » 08 Фев 2013, 13:39

georde123000 написа:що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата така :winky: колега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави :bchug:

Колега помпата работи идва гориво до филтъра http://realoem.com/bmw/diagrams/d/b/132.png от тая схема маркуч номер 7 е изходящият маркуч ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от georde123000 » 08 Фев 2013, 15:34

мисля че беше №7 проследи кои маркуч отива към гнп за да си 100% сигурен,ако пак не иска пробваи да отвиеш отгоре на гнп-то има болче с клапанче за обезвъздушаване на помпата,там има 3 -о пръстена 2-та са за клапана единия за самия болт,ако не може да се справиш да я обезвъздушиш купи си един спреи за стартиране на двигател с него не би трябвало да имаш проблем успех :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от A-style » 08 Фев 2013, 19:03

Не става работа :dunno: Дърпах го 30-40 м и не иска да запали и това си е... Все повече замирисва на гнп за жалост...
Някакви идеи, как да мога да проверя дали си е отишло гнп-то без някакви много сложни хирургически манипулации ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от ilia1984 » 08 Фев 2013, 20:06

A-style написа:Не става работа :dunno: Дърпах го 30-40 м и не иска да запали и това си е... Все повече замирисва на гнп за жалост...
Някакви идеи, как да мога да проверя дали си е отишло гнп-то без някакви много сложни хирургически манипулации ?

Колега казах ти ама като не ме слушаш е така ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от georde123000 » 08 Фев 2013, 21:05

как ще замине гнп :conf: пробвали със винчето за обезвъздушаване,идвали гориво до там,ако идва отвии търбичката към дюзата за високо налягане,виж дали хвърля гориво от там,ако идва пробваи със спреи за стартиране и ще запали на гнп няма каква да му стане че е останало без гориво аз карам евро 5 и много пъти ми е оставал за гориво и после пяла и няма проблем :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от A-style » 09 Фев 2013, 0:27

georde123000 написа:как ще замине гнп :conf: пробвали със винчето за обезвъздушаване,идвали гориво до там,ако идва отвии търбичката към дюзата за високо налягане,виж дали хвърля гориво от там,ако идва пробваи със спреи за стартиране и ще запали на гнп няма каква да му стане че е останало без гориво аз карам евро 5 и много пъти ми е оставал за гориво и после пяла и няма проблем :winky:

Колега точно това си мислех и аз , аджаба изгасне ти колата за нафта и ще се прецака гнп-то,не вярвам да са го зимислили точно така швабите! Все пак не съм спец и не мога да твърдя на 100% и затова съм озадъчен от колегата Илия и ще видим накрая дано бърка, най-малкото заради последствията не за друго
За колегата georde , благодаря ти ,но днес свалих корите на двигателя за да видя къде отиват тея търби с горивото за към помапта и ми изглеждат навряни в кучи гъз и за да мога да направя това което казваш ми се струва ,че ще трябва да разкача сумати работи и плюс това , като се има предвид ,че не ми е ясно кое винтче да се отвие , да се обезвъздуши или къде точно се пръска този спрей ,най -много да направа още някоя по-голяма поразия :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от georde123000 » 09 Фев 2013, 11:14

колега другия вариант е да отвиеш търбичката на дюзата и пробваи да видиш дали от там ще изкара гориво,ако почне да изкарва завии и със спреи ще запали без проблем,спрея се пръска във въздушния филтър то на шишето си пише подробно,ако не неси запознат намери някои от форума които да ти помогне,потърсих и намерих една стара тема и сигорно е заминало гнп дано да не е,ето тази тема я прегледаи http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4&t=195638 успех колега като я запалите пиши какво е било поздрави :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от choio » 09 Фев 2013, 13:40

Колега,все пак първоначално е запалила и вървяла макар и за малко...може смяната на филтъра да няма отношение към сегашния ти проблем,просто да е нелепо съвпадение...бориш се няколко дни вече защо не я закачиш някъде може да изплюе някоя грешка...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 18.09.2011

Re: Не пали след смяна на горивен филтър !

Мнение от Alex-parts » 09 Фев 2013, 21:33

При мен се случи същото, и така разбрах че имам проблем с подкачващата помпа , ако си имал винаги гориво над 10 литра може до сега да не си разбрал . Провери на контакт дали ти пръска помпата при филтъра . Имал си въздух в системата след смяна на филтъра и затова е запалила и след това е угаснала :)

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook