Не пали след смяна на горивен филтър !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Не пали след смяна на горивен филтър !
БМВ 320д 2000 136 коня ! Случва се следното - сменям горивният филтър (намиращ се от ляво до двигатела, а не както при фейса отдолу) , извайдам старият филтър доливам малко нафта слагам новия , давам 2 пъти на контакт без да паля за да подкачи помпата гориво на 3-тия път си пали колата и тръгвам да права пробно кръгче колата върви по-добре и каккво се случва след 2-3 км пробег.
Понастъпих я 1-ва газ 2-ра до към 3000 оборота и колата угасна и няма палене вече...Преди смяната на филтър никога не е правила такива проблеми !!!! Въздух ли е влезнало в системата нз какво стана давайте идеи как да я запаля
Понастъпих я 1-ва газ 2-ра до към 3000 оборота и колата угасна и няма палене вече...Преди смяната на филтър никога не е правила такива проблеми !!!! Въздух ли е влезнало в системата нз какво стана давайте идеи как да я запаля

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
помисли да не би при смяната някъде да не е затегнато добре и да засмуква въздух
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
Нещо не си затегнал като хората засмукала е въздух и си видял сметката на помпата
И каква газ кви 5 лева това е дизел не състезателен автомобил 3000 оборота от раз са му много 


- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
Виж всички маркучи всичко , пробвай я да се обезвъздуши с стоене на контакт няколко пъти и се пробвай да я запалиш ! Ако не се обезвъздуши така - Изваждаш маркуча на излишната нафта от помпата ,ако можеш да смучеш с уста от него смучи , ако не набий една шлафка , дай на контакт за да отвори клапана на помпата и смучиш докато изкараш нафта през шлафката , подвързваш маркуча на излишната нафта както е било и тя помпата се пълни и пали ! И ще разбереш дали проблема е въздух в системата ... !
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата така
колега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави 


- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
georde123000 написа:що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата такаколега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави
Утре ще го пробвам колега мерси , но ако не стане нищо и пак неще да запали може ли да се опита да запали на скорост - на дърпане или ще направа някоя по-голяма беля ?
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
georde123000 написа:що говорите глупости нищо не може да и стане на помпата такаколега първо виж дали имаш гориво,ако имаш свали входящия маркуч на филтъра и даи на контакт и виж дали идва гориво,ако няма гориво замерете помпата тази в резервоара,ако помпата работи свалете изходящия маркуч от филтъра и даите няколко пъти на контакт докато не потече гориво от филтъра ,сложете маркуча и даите пак няколко пъти на контакт и пали с газ до долу поздрави
Колега помпата работи идва гориво до филтъра http://realoem.com/bmw/diagrams/d/b/132.png от тая схема маркуч номер 7 е изходящият маркуч ?
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
мисля че беше №7 проследи кои маркуч отива към гнп за да си 100% сигурен,ако пак не иска пробваи да отвиеш отгоре на гнп-то има болче с клапанче за обезвъздушаване на помпата,там има 3 -о пръстена 2-та са за клапана единия за самия болт,ако не може да се справиш да я обезвъздушиш купи си един спреи за стартиране на двигател с него не би трябвало да имаш проблем успех 

- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
Не става работа
Дърпах го 30-40 м и не иска да запали и това си е... Все повече замирисва на гнп за жалост...
Някакви идеи, как да мога да проверя дали си е отишло гнп-то без някакви много сложни хирургически манипулации ?

Някакви идеи, как да мога да проверя дали си е отишло гнп-то без някакви много сложни хирургически манипулации ?
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
A-style написа:Не става работаДърпах го 30-40 м и не иска да запали и това си е... Все повече замирисва на гнп за жалост...
Някакви идеи, как да мога да проверя дали си е отишло гнп-то без някакви много сложни хирургически манипулации ?
Колега казах ти ама като не ме слушаш е така

- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
как ще замине гнп
пробвали със винчето за обезвъздушаване,идвали гориво до там,ако идва отвии търбичката към дюзата за високо налягане,виж дали хвърля гориво от там,ако идва пробваи със спреи за стартиране и ще запали на гнп няма каква да му стане че е останало без гориво аз карам евро 5 и много пъти ми е оставал за гориво и после пяла и няма проблем 


- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
georde123000 написа:как ще замине гнппробвали със винчето за обезвъздушаване,идвали гориво до там,ако идва отвии търбичката към дюзата за високо налягане,виж дали хвърля гориво от там,ако идва пробваи със спреи за стартиране и ще запали на гнп няма каква да му стане че е останало без гориво аз карам евро 5 и много пъти ми е оставал за гориво и после пяла и няма проблем
Колега точно това си мислех и аз , аджаба изгасне ти колата за нафта и ще се прецака гнп-то,не вярвам да са го зимислили точно така швабите! Все пак не съм спец и не мога да твърдя на 100% и затова съм озадъчен от колегата Илия и ще видим накрая дано бърка, най-малкото заради последствията не за друго
За колегата georde , благодаря ти ,но днес свалих корите на двигателя за да видя къде отиват тея търби с горивото за към помапта и ми изглеждат навряни в кучи гъз и за да мога да направя това което казваш ми се струва ,че ще трябва да разкача сумати работи и плюс това , като се има предвид ,че не ми е ясно кое винтче да се отвие , да се обезвъздуши или къде точно се пръска този спрей ,най -много да направа още някоя по-голяма поразия

- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
колега другия вариант е да отвиеш търбичката на дюзата и пробваи да видиш дали от там ще изкара гориво,ако почне да изкарва завии и със спреи ще запали без проблем,спрея се пръска във въздушния филтър то на шишето си пише подробно,ако не неси запознат намери някои от форума които да ти помогне,потърсих и намерих една стара тема и сигорно е заминало гнп дано да не е,ето тази тема я прегледаи http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4&t=195638 успех колега като я запалите пиши какво е било поздрави 

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
Колега,все пак първоначално е запалила и вървяла макар и за малко...може смяната на филтъра да няма отношение към сегашния ти проблем,просто да е нелепо съвпадение...бориш се няколко дни вече защо не я закачиш някъде може да изплюе някоя грешка...
- Alex-parts
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 18.09.2011
Re: Не пали след смяна на горивен филтър !
При мен се случи същото, и така разбрах че имам проблем с подкачващата помпа , ако си имал винаги гориво над 10 литра може до сега да не си разбрал . Провери на контакт дали ти пръска помпата при филтъра . Имал си въздух в системата след смяна на филтъра и затова е запалила и след това е угаснала 

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани