Вървеж на 320 D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- toreador731
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.10.2012
- Пол: Мъж
Вървеж на 320 D
Добро утро колеги! От месец имам вече е46 320 Д 136 к.с. 2000 година. Много съм доволен от него,нямам забележки единствено много бързо започна да тропа предницата като мина през дупка,вероятно са биалетките.
Имам няколко въпроса!
1-ви въпрос е: Много ли е наложително да се смени филтъра на картерните газове и ако не се смени навреме какви полследици може да има?
2-ри въпрос:Интересува ме в стоков вид,колата с какви коли се сравнява от към вървеж.
3-ти въпрос: Вярно ли е ,че слабото място е тубото и ако е да , може ли да се сложи от 330 д турбина , мисълта ми е таква: Искам да направя на баварчето един проект с чип ,генерация на ф63,да сменя дюзите и турбото,могат ли да паснат от 330 д ?
Имам няколко въпроса!
1-ви въпрос е: Много ли е наложително да се смени филтъра на картерните газове и ако не се смени навреме какви полследици може да има?
2-ри въпрос:Интересува ме в стоков вид,колата с какви коли се сравнява от към вървеж.
3-ти въпрос: Вярно ли е ,че слабото място е тубото и ако е да , може ли да се сложи от 330 д турбина , мисълта ми е таква: Искам да направя на баварчето един проект с чип ,генерация на ф63,да сменя дюзите и турбото,могат ли да паснат от 330 д ?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Вървеж на 320 D
toreador731 написа:Добро утро колеги! От месец имам вече е46 320 Д 136 к.с. 2000 година. Много съм доволен от него,нямам забележки единствено много бързо започна да тропа предницата като мина през дупка,вероятно са биалетките.
Имам няколко въпроса!
1-ви въпрос е: Много ли е наложително да се смени филтъра на картерните газове и ако не се смени навреме какви полследици може да има?
2-ри въпрос:Интересува ме в стоков вид,колата с какви коли се сравнява от към вървеж.
3-ти въпрос: Вярно ли е ,че слабото място е тубото и ако е да , може ли да се сложи от 330 д турбина , мисълта ми е таква: Искам да направя на баварчето един проект с чип ,генерация на ф63,да сменя дюзите и турбото,могат ли да паснат от 330 д ?
Здравей колега, честита придобивка!
Филтъра на картерните газове се сменя при нужда, но е препоръчително да го смениш преди да дойде нуждата.
На въпрос 2 да отговорят колегите.
Отговорите на въпрос 3 са всъщност два:
- турбото на всяко кола е слабо място, т.е. идва време за смяна / ремонт. Трябва да оставяш колата да работи 1-2 мин.на място след продължително шофиране, за да се охлади турбото.
- проектите са скъпи, за мен по-добрият начин е покупка на 330д

- toreador731
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.10.2012
- Пол: Мъж
Re: Вървеж на 320 D
благодаря за бързия отговор колега!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Вървеж на 320 D
няма как да смениш дюзите с такива от 330д,защото 3литра е комон рейл а твоето не е...освен това помпата ти е лимитер на гориво и нямаш много на каде да го дигаш...тоест няма вариянт да я направиш много силна дори и с голямо турбо...освен тея неща ти трябва и съединител защото на 320д е слаб...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Вървеж на 320 D
По точки:
1) направо си е задължително да смениш филтъра за картерните газове. Ако не знаеш кога е бил сменян преди - направо го сменяй, че иначе после ще правиш турбо;
2) много трудно може да се каже - не се знае в какво състояние е мотора и колата като цяло.
3) даже не си го и помисляй. Само й сложи чип и не се занимавай повече.
1) направо си е задължително да смениш филтъра за картерните газове. Ако не знаеш кога е бил сменян преди - направо го сменяй, че иначе после ще правиш турбо;
2) много трудно може да се каже - не се знае в какво състояние е мотора и колата като цяло.
3) даже не си го и помисляй. Само й сложи чип и не се занимавай повече.
Si non confectus, non reficiat.
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: Вървеж на 320 D
Честито първо и по въпросите:
1- това беше първото нещо което аз смених като купих мойта и бих казал че е задължително да го смениш ако не си сигурен колко стар и затлачен може да бъде твоя.
2- аз лично съм доволен от вървежа и смятам че за градски условия си е доста пъргава.
3- против такива проекти съм където хората купуват една кола и тръгват да я правят като някоя друга, за пример: е46 да се прави на е60, преди фейса да се сменят калници, мигачи с фейсови и т.н. но всеки сам си преценява какво да прави с колата си.
Аз лично никога не бих я обрекъл с чип, ако почнат да ми малеят конете ще си купя по-мощна просто.
1- това беше първото нещо което аз смених като купих мойта и бих казал че е задължително да го смениш ако не си сигурен колко стар и затлачен може да бъде твоя.
2- аз лично съм доволен от вървежа и смятам че за градски условия си е доста пъргава.
3- против такива проекти съм където хората купуват една кола и тръгват да я правят като някоя друга, за пример: е46 да се прави на е60, преди фейса да се сменят калници, мигачи с фейсови и т.н. но всеки сам си преценява какво да прави с колата си.
Аз лично никога не бих я обрекъл с чип, ако почнат да ми малеят конете ще си купя по-мощна просто.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани