Проблем с форсирането, давене? - Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с форсирането, давене? - Е46
Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добре
не тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
Може би датчик за температурата на антифриза. Показва доста по-ниска температура от реалната при загрят двигател, горивната смес се обогатява ненужно и от там даването.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
detox написа:Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добрене тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!
сега ще смениш и дебитомера и всичко ще е ок и няма да имаш проблеми вече с този мотор, за да си сигурен, че е от него откачи му буксата и пробвай без дебитомер ако го няма пукането и забиването значи на 100 процента проблема е в него.
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
oci написа:detox написа:Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добрене тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!
сега ще смениш и дебитомера и всичко ще е ок и няма да имаш проблеми вече с този мотор, за да си сигурен, че е от него откачи му буксата и пробвай без дебитомер ако го няма пукането и забиването значи на 100 процента проблема е в него.
Да смени и клапана за картерните газове и със сигурност няма да има проблем с този мотор

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
Колата не забива, това го има само на празен ход, колата на скорост върви перфекно, няма загуба на мощност няма да забива при рязко подаване на газ абее сичко нормално, а за дебитомера утре ще изкарам кабела да видим какъв ще е резултата!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
То така като е започнал да сменя разни работи, дали да не погледне и "смени" и свещите с нови точно за този мотор.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
След като смени дебитомера, клапана за картерни газове и разни други неща нека погледне, по-точно измери и датчика за температура на антифриза. 

- Master_Fan
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.10.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e 46 318Ci
- Мечтае да кара: M3 на писта
- Детайли за колата: черна
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
Ако проблема е в дебитомера щеше да прекъсва и в движение най-вече в ниските обороти!Казвам го от личен опит.
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
Не, определено не е от дебитомера! Като го изкарах колата направо не може да вдигне обороти, пука много и тресе обороти... по скоро се съмнявам от температурния датчик, но не знам как да проверя... 

Последна промяна detox на 21 Ное 2012, 17:18, променена общо 1 път
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
zvetiko написа:След като смени дебитомера, клапана за картерни газове и разни други неща нека погледне, по-точно измери и датчика за температура на антифриза.
Ако е датчика за температурата няма ли да показва грешно и на таблото. Какви са неговите симптоми ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46
detox написа:Не, определено не е от дебитомера! Като го изкарах колата направо не може да вдигне обороти, пука много и тресе обороти... по скоро се съмнявам от температурния датчик, но не знам как да проверя...
а сега вече щом не е от дебитомера е време за една диагностика за да си видят и живите данни и да се хване проблема, може да има и паразитен въздух, така преди един месец дойде при мен един колега с подопни проблеми и му беше измъкнат един от маркучите за вакумчетата.
така, че закачи я пък може и да е записал някоя грешка и да се ориентираш по точно в обстановката.
Лично за мен е грешно да се сменят здрави части наред на принципа проба грешка, то ако почнеш кабели, свещи, сонди, датчици, клапани за картерни газове и т.н до безкрай то е ясно, че рано или късно ще се оправи колата

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани