Проблема е решен - за триене или ключ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Проблема е решен - за триене или ключ :)
Та проблема е следния колеги имам колата от около 1г. и преди не смърдеше така гадно миришеше си нормално като за дизелче от около месец мирише отвратително миризмата е лутива и задушлива усеща се на 2 3 метра от колата като поработи на място ( не си пъхам носа в ауспуха )
припушва за момент черно и след това изчиства масло хар4и около 300г. за 10000км. антифриз не губи за тази 1г сам долял 0.500г. и то в големите жеги лятото като цяло двигателя е бонбон.И още едно въпросче преди няколко дни на един светофар в София сръчках колата доста яко заради един пич с ГОЛФ 2 гти ( това е първото ми издевателство над колата от както я имам може би и последно ) та направи ми впечатление че АСЦ-то премигваше до трета възможно ли е или нещо се е побъркало и то
Ако може да ми дадете някакви съвети за гадната миризма че търсих подобни теми ама нищо не намерих.


Последна промяна vencislav86 на 19 Ное 2012, 19:13, променена общо 2 пъти
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
opex написа:Симптоми, че ти заминава турбото.
Аре без глупости, а ?
Автора...погледни си дюзите - 1или 2 може би "пикаят" ...
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
На диагностика хващат ли се дюзите или трябва да се свалят и там на разните му стендове да се проверяват 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- uko
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 320D '02г. Автоматик
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
По принцип от запушен катализатор мирише лошо.
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Добре де ако катализатора е запушен колата няма ли да е мудна докато набира.Като сам гледал колата отдолу има две гарненца едното точно след турбото и след него има едно същото кое от двете е катализатора или и двете са катализатори 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Dimitroff написа:opex написа:Симптоми, че ти заминава турбото.
Аре без глупости, а ?
Автора...погледни си дюзите - 1или 2 може би "пикаят" ...
Само "АРЕ" не толкова смело, А?
Когато на моята се получи така, както Автора описва, турбото беше тръгнало и в последствие си и замина. След смяната нямаче тази миризма и това, което описва.
В интерес на фактите в момента, 3,5 години по-късно, турбото пак започва да просвирва и вие и миризмата пак се появява от време на време.
Така че има защо да сложа горния коментар!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Прекланям се пред логическата ти мисъл...нищо, че поклона е придружен със смях...
Смърди от турбината?!?
ОТ ТУРБИНАТА ?!?!?!?!?!?
Не от пикаеща дюза или задръстен катализатор, а от турбината ?!?!
Евала!
Сега ако кажеш и от къде точно от турбината идва лютивата миризма...цена няма да имаш!
P.S. И катализатор и дюза могат да ти скапят турбината...та обърни им внимание преди пак да ремонтираш турбо ... Приятелски съвет
Смърди от турбината?!?
ОТ ТУРБИНАТА ?!?!?!?!?!?
Не от пикаеща дюза или задръстен катализатор, а от турбината ?!?!
Евала!
Сега ако кажеш и от къде точно от турбината идва лютивата миризма...цена няма да имаш!

P.S. И катализатор и дюза могат да ти скапят турбината...та обърни им внимание преди пак да ремонтираш турбо ... Приятелски съвет

- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Имали някакъв варянт да се разбере дали са запушени катализаторите 

Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Димитров смрадта идва от маслото, не от нафтата. От тук на там ти си помисли малко по-хубаво.
Супер арогантно поведение и отношение на надувка си, което е адски много жалко.
Нямам намерение да се разправям повече с тебе. Аз си правя труда да напиша това, което знам от това, което съм видял с очите си да го кажем най-кратко, да не казвам опит защото термина е прекалено тежък за това, което си мисли четящия в контраст на това, което в повечето случаи има предвид пишещия.
Не си пиша с тебе за твоята кола. Автора си има глава на раменете и аз не го пращам за зелен хайвер, това е форум в крайна сметка, в който по някакво описание трябва да се реши проблем с няколко променливи. Отговорите дават насоката, така както записаните грешки в компютъра не са винаги точно посочващи къде е проблема, събира и отсява информацията, а останалото приключва в сервиз.
@vencislav проверката е сваляне.
Супер арогантно поведение и отношение на надувка си, което е адски много жалко.
Нямам намерение да се разправям повече с тебе. Аз си правя труда да напиша това, което знам от това, което съм видял с очите си да го кажем най-кратко, да не казвам опит защото термина е прекалено тежък за това, което си мисли четящия в контраст на това, което в повечето случаи има предвид пишещия.
Не си пиша с тебе за твоята кола. Автора си има глава на раменете и аз не го пращам за зелен хайвер, това е форум в крайна сметка, в който по някакво описание трябва да се реши проблем с няколко променливи. Отговорите дават насоката, така както записаните грешки в компютъра не са винаги точно посочващи къде е проблема, събира и отсява информацията, а останалото приключва в сервиз.
@vencislav проверката е сваляне.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
@орех....хайде сега да помислим заедно.
Какви са признаците при турбина:
1. специфичният звук
2. припушването на лек сиво/синкав дим, придружен с миризма на масло, която няма как да се обърка с друга миризма.
3. колата не се държи адекватно ("както преди") при ускорение.
Какви симптоми описва автора?:
1. Лютива и остра неприятна миризма излизаща от ауспуха.
Такава миризма може и е породена от едно от двете - задръстен катализатор - миризмата е като на развалени яйца (сяра).
Пикаеща/пикаещи дюзи - миризмата е адски специфична, ако колата е запалена в гараж - след 20-30 секунди на очите започва да им люти жестоко и започват да сълзят.
Двата последни симптома могат да доведат до повреждане на турбината по следния начин:
1. Катализатор/катализатори - създава се обратно налягане към турбината, тъй като изгорелите газове не могат да напуснат свободно генерацията - живота на турбината рязко се скъсява - особено ако колата се кара с повечко газ.
2. Пикаеща дюза/дюзи - при положение, че пикаят дълго време - започва горене върху челото на бутало/бутала, при което се отчупват малки парченца от буталото (буталото се рони), в следствие на което въпросните малки парченца минават през мотора и удрят турбината по перката на топлата част - в резултат се създава дисбаланс на остта на турбината, който с времето се оказва фатален за нея.
Сега да се върнем на маслото - единственият начин да се надуши изгоряло масло при този мотор е да има теч, който теч с повишаването на работната температура да обгаря.
Дори и да пуши колата (вече казахме - ако пуши синьо-сиво е на масло!) - в случая пуши черно (което е 100% признак на нарушена горивна смес) - няма как да се даде диагноза, че турбината е виновна...просто защото не е така.
П.с. Да - в мненията си съм по-рязък - факт!
Това обаче е провокирано от подвеждане на потребителите с неверни твърдения!
@орех - казваш, че при теб със сходни симптоми се е предала турбината - сега разбираш ли защо в предишният си пост ти обръщам внимание на двата фактора, който водят до най-честа смъртност на турбините ?
Сменил си турбина и година по-късно имаш същите симптоми!? - е не се ли досещаш, че явно има някаква причина за това ?
Ако си с катализатори - разкарай ги.
Ако от колата смърди остра, задушлива и "лютива" (на очите) миризма - обърни си внимание на дюзите, защото при прекомерна експлоатация на мотора с проблемна дюза...може да се наложи и тежък ремонт - отваряне на мотора и подмяна на бутало/бутала + ремонт на дюзи + гарнитури + труд + обслужване....
Какви са признаците при турбина:
1. специфичният звук
2. припушването на лек сиво/синкав дим, придружен с миризма на масло, която няма как да се обърка с друга миризма.
3. колата не се държи адекватно ("както преди") при ускорение.
Какви симптоми описва автора?:
1. Лютива и остра неприятна миризма излизаща от ауспуха.
Такава миризма може и е породена от едно от двете - задръстен катализатор - миризмата е като на развалени яйца (сяра).
Пикаеща/пикаещи дюзи - миризмата е адски специфична, ако колата е запалена в гараж - след 20-30 секунди на очите започва да им люти жестоко и започват да сълзят.
Двата последни симптома могат да доведат до повреждане на турбината по следния начин:
1. Катализатор/катализатори - създава се обратно налягане към турбината, тъй като изгорелите газове не могат да напуснат свободно генерацията - живота на турбината рязко се скъсява - особено ако колата се кара с повечко газ.
2. Пикаеща дюза/дюзи - при положение, че пикаят дълго време - започва горене върху челото на бутало/бутала, при което се отчупват малки парченца от буталото (буталото се рони), в следствие на което въпросните малки парченца минават през мотора и удрят турбината по перката на топлата част - в резултат се създава дисбаланс на остта на турбината, който с времето се оказва фатален за нея.
Сега да се върнем на маслото - единственият начин да се надуши изгоряло масло при този мотор е да има теч, който теч с повишаването на работната температура да обгаря.
Дори и да пуши колата (вече казахме - ако пуши синьо-сиво е на масло!) - в случая пуши черно (което е 100% признак на нарушена горивна смес) - няма как да се даде диагноза, че турбината е виновна...просто защото не е така.
П.с. Да - в мненията си съм по-рязък - факт!
Това обаче е провокирано от подвеждане на потребителите с неверни твърдения!
@орех - казваш, че при теб със сходни симптоми се е предала турбината - сега разбираш ли защо в предишният си пост ти обръщам внимание на двата фактора, който водят до най-честа смъртност на турбините ?
Сменил си турбина и година по-късно имаш същите симптоми!? - е не се ли досещаш, че явно има някаква причина за това ?
Ако си с катализатори - разкарай ги.
Ако от колата смърди остра, задушлива и "лютива" (на очите) миризма - обърни си внимание на дюзите, защото при прекомерна експлоатация на мотора с проблемна дюза...може да се наложи и тежък ремонт - отваряне на мотора и подмяна на бутало/бутала + ремонт на дюзи + гарнитури + труд + обслужване....
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Как може да се разбере дюзатаа дали пикае?Моята кола страшно много мириши както каза Димитров във гаража направо започват да ми течат сълзи.Катализатора ми стои.Ако може и снимки ще е супер.
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: e46 320d 136к.с. мирише гадно от ауспуха
Добре значи дюзи - катализатор - турбо
за катализатора ми е ясно как се решава проблема
колко пари трчбва да си приготвя ако са дюзи за ремонт или там каквото се правят
турбото остава последен варянт
ако мойе нчкои да даде цени ще сам благодарен 





25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани