Температурен датчик М52ТУ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Температурен датчик М52ТУ
Здравейте, имам проблеми с колата от типа на :
Сутрин паля, загрява си нормално, гася колата. Ако опитам да я запаля веднага или в рамките на 20-30 мин. , няма проблем пали си от раз, но понякога ако я оставя повече от час и се опитам да запаля , успявам от 5-6 път. Ако е изтинала хубаво или повече от 3 часа също няма проблем. Освен това колата нещо не набира, т.е. върви набира,но постепенно, няма го това моментното ускорение.
Та някъде четох че точно датчиците : този който е в блока под колектора и този който мери температурата на входящия въздух участват в смесообразуването заедно с дебитомер и ламбда сондите,а този който е в блока може да причинява проблема с паленето.
Въпроса ми е има ли начин да ги диагностицирам (ГТ1 или с мултицет-тук ще трябват стойности с които да срявня) и според вас може ли да е това проблема, някой имал ли е такъв проблем ?
колата е : е46 М52ТУБ20 1999
сменени са:
дебитомер
датчици колянов и 2-та разпределителни
Няма грешки

Сутрин паля, загрява си нормално, гася колата. Ако опитам да я запаля веднага или в рамките на 20-30 мин. , няма проблем пали си от раз, но понякога ако я оставя повече от час и се опитам да запаля , успявам от 5-6 път. Ако е изтинала хубаво или повече от 3 часа също няма проблем. Освен това колата нещо не набира, т.е. върви набира,но постепенно, няма го това моментното ускорение.
Та някъде четох че точно датчиците : този който е в блока под колектора и този който мери температурата на входящия въздух участват в смесообразуването заедно с дебитомер и ламбда сондите,а този който е в блока може да причинява проблема с паленето.
Въпроса ми е има ли начин да ги диагностицирам (ГТ1 или с мултицет-тук ще трябват стойности с които да срявня) и според вас може ли да е това проблема, някой имал ли е такъв проблем ?
колата е : е46 М52ТУБ20 1999
сменени са:
дебитомер
датчици колянов и 2-та разпределителни
Няма грешки

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Температурен датчик М52ТУ
g_mihalev написа:Освен това колата нещо не набира, т.е. върви набира,но постепенно, няма го това моментното ускорение.
Винаги ли не набира? Или само когато е топла?
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Температурен датчик М52ТУ
Когато е топла. Снощи си пуснах на таблото скирото меню и гледах дали достига температура и ми направи впечатление че като че ли проблема с набирането се прояви при температура окол 65-70градуса и нагоре.
Някой знае ли при колко градуса се отваря втория кръг на системата за охлаждане ?
Някой знае ли при колко градуса се отваря втория кръг на системата за охлаждане ?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Температурен датчик М52ТУ
Лятото имах почти същия проблем. Колата студена нямаше забележка набираше без проблеми. Като загрее почваше сякаш леко по-мудна да става. Но големият проблем беше като я запаля топла. Тогава грам ускорение нямаше .. все едно половината коне бяха избягали
, чак във високите се оправяше и вървеше. Също така като я палех топла пак по 3-4 пъти въртя с ключа докато запали. . Записваше грешка в датчика на разпределителния вал (всмукателен). Оправи се след смяна на датчика с втора ръка оригинален. Виждам че си писал, че твоите са сменени, но все пак реших да споделя 
Успех


Успех

- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Температурен датчик М52ТУ
dido0o``` написа:Лятото имах почти същия проблем. Колата студена нямаше забележка набираше без проблеми. Като загрее почваше сякаш леко по-мудна да става. Но големият проблем беше като я запаля топла. Тогава грам ускорение нямаше .. все едно половината коне бяха избягали, чак във високите се оправяше и вървеше. Също така като я палех топла пак по 3-4 пъти въртя с ключа докато запали. . Записваше грешка в датчика на разпределителния вал (всмукателен). Оправи се след смяна на датчика с втора ръка оригинален. Виждам че си писал, че твоите са сменени, но все пак реших да споделя
Успех
Този проблем с невървенето го имам отдавна, дори и двата датчика на разпределителните валове ги смених без да имам грешка, а само симптоми, но тъй като бях чел че можело и да не се появи грешки реших да си ги сменя на моя отгооврност - ефект - никакъв, така че търся просто проблема другаде.
Другото което ме съмнява е че дърпа от някъде въздух

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Температурен датчик М52ТУ
Датчиците оригиналните ли са?!
Дебитомера какъв е?!
Дебитомера какъв е?!
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Температурен датчик М52ТУ
dr.peshev написа:Датчиците оригиналните ли са?!
Дебитомера какъв е?!
Датчиците са оригинални (от Вари съм ги купувал). Дебитомера е VDO нов от mitaka7 съм го взел.
ПП. Колега нзм дали се сещаш преди време вземах един дросел от теб за тест, че ми гаснеше колата, прав беше, оказа се алтернатора ( и по-точно реле-регулатора, правеше пикове на напрежение и явно е шашкал електрониката)
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани