Презацепване ваноси :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Презацепване ваноси :)
Колеги дочух от някъде че ваноса/ите се презацепват по някакъв начин и колата започвала да се развърта много по-бързо. Давало се предварение или нещо такова... Има ли такова нещо? В търсачката не намерих нищо по въпроса... 


Drive it, like you stole it!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Презацепване ваноси :)
От ваноса има смисъл чак когато двигателя се развърти, тогава има нужда от повече гориво и ваноса с по-ранното отваряне на смукателните клапани го осигурява.Поне според мен ако се презацепи ваноса да отваря при по-ниски обороти ефекта ще е отрицателен.
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Презацепване ваноси :)
zvetiko написа:От ваноса има смисъл чак когато двигателя се развърти, тогава има нужда от повече гориво и ваноса с по-ранното отваряне на смукателните клапани го осигурява.Поне според мен ако се презацепи ваноса да отваря при по-ниски обороти ефекта ще е отрицателен.
Градуса се бил измествал... нещо такова се правело...

Drive it, like you stole it!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Презацепване ваноси :)
При двигателите с единични ваноси е възможно валовете да се презацепват с предварение или закъснение като по този начин съответно измествате момента надолу или нагоре в оборотите. Няма такъв вариант за по добро зацепване. Всяко измстване спрямо заводските, които са компромисни има + сове и минуси и основно зависи от това какво иска да постигне човека, който кара колата.
При вас с двойните ваноси мисля, че това е по трудно защото колелцата имат засек и могат да бъдат зацепвани само в едно положение на вал/колелце, за разлика от по старите, които позволяват да се зацепват във всякакви позоции.
При условие, че имате без степенни ваноси и ако те работят, то моето мнение е да не пипате валовете ако преди това не сте подобрили смукателната или изпускателната система.
При вас с двойните ваноси мисля, че това е по трудно защото колелцата имат засек и могат да бъдат зацепвани само в едно положение на вал/колелце, за разлика от по старите, които позволяват да се зацепват във всякакви позоции.
При условие, че имате без степенни ваноси и ако те работят, то моето мнение е да не пипате валовете ако преди това не сте подобрили смукателната или изпускателната система.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Презацепване ваноси :)
maxpower написа:При двигателите с единични ваноси е възможно валовете да се презацепват с предварение или закъснение като по този начин съответно измествате момента надолу или нагоре в оборотите. Няма такъв вариант за по добро зацепване. Всяко измстване спрямо заводските, които са компромисни има + сове и минуси и основно зависи от това какво иска да постигне човека, който кара колата.
При вас с двойните ваноси мисля, че това е по трудно защото колелцата имат засек и могат да бъдат зацепвани само в едно положение на вал/колелце, за разлика от по старите, които позволяват да се зацепват във всякакви позоции.
При условие, че имате без степенни ваноси и ако те работят, то моето мнение е да не пипате валовете ако преди това не сте подобрили смукателната или изпускателната система.
Ясно





Drive it, like you stole it!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани