Ходене по мъките с М47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- mmiladinov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.06.2008
Ходене по мъките с М47
Здравейте колеги. Моля за малко помощ при откриването на проблем. Мотора е М47, 136к.с.
От около 3 месеца преди случката колата започна да пуши черно.Пътувайки преди една седмица на дълъг път, по едно време колата започна да забива замалко, докато в един даден момент направо не можеше да вдигне повече от 2000 оборота. След около 5 минутна почивка тръгна пак. Някакси стигнах до Плевен. Навръщане на другия ден около 100км добре и после пак същия проблем /забива и макс 1500-2000 оборота/. Прибрах се до София с 50км в час. Отидох на диагностика - човека казва бяга центровката - смяна на верига. Втора диагностика при друг - смяна на умната дюза /добре сменям/. Колата спря да пуши, тръгна по-добре, нооо.... само докато загрее. Работи нормално и върви супер докато е студена и после край. Предполагаем проблем разтегната верига. Моля за още някое и друго мнение.
От около 3 месеца преди случката колата започна да пуши черно.Пътувайки преди една седмица на дълъг път, по едно време колата започна да забива замалко, докато в един даден момент направо не можеше да вдигне повече от 2000 оборота. След около 5 минутна почивка тръгна пак. Някакси стигнах до Плевен. Навръщане на другия ден около 100км добре и после пак същия проблем /забива и макс 1500-2000 оборота/. Прибрах се до София с 50км в час. Отидох на диагностика - човека казва бяга центровката - смяна на верига. Втора диагностика при друг - смяна на умната дюза /добре сменям/. Колата спря да пуши, тръгна по-добре, нооо.... само докато загрее. Работи нормално и върви супер докато е студена и после край. Предполагаем проблем разтегната верига. Моля за още някое и друго мнение.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Ходене по мъките с М47
не е изключено да е веригата, макар че за това колата трябва да е навъртяла над 300 хилки, може да се пробва да се види дали е добре зацепена помпата
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Ходене по мъките с М47
Проблема ти е в ГНП-то, рециклирай докато не е изгоряла електрониката.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ходене по мъките с М47
Retrofit написа:Проблема ти е в ГНП-то, рециклирай докато не е изгоряла електрониката.
+1
Щом се държи различно всеки път - най-вероятно е помпата.
Si non confectus, non reficiat.
- e 46 maniq
- royal jester
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 на дизел
- Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
- Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "
Re: Ходене по мъките с М47
Аз също съм за помпа
Така се държи АВАНСАТОРА
Закачай на диагностика и гледайте.
Така се държи АВАНСАТОРА

Закачай на диагностика и гледайте.
!!! ВНИМАНИЕ !!! 
Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Ходене по мъките с М47
какво да гледаме ? аванса дали адекватно си достига изчислените стойности ли ?

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани