E46 330d Проблем ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: BMW E39
Детайли за колата: BMW E39

E46 330d Проблем ?

Мнение от georgi.gichev » 14 Окт 2012, 15:09

Модела ми е Е46 330d 184к.с. автоматик 2003г. Колата си работеше нормално без никакви забележки бях на дълг път и като се върнах спрях за 30 мин. до едно място после се качих в нея запалих я и след това ми се втвърди педала на спирачката за малко не се ударих, дръпнах и ръчната за да спра след това я изгасих сложих я на парк свалих и ръчната пак я запалих пробвах се да и припомпя педала да се оправи не стана. След това тръгнах с колата трябваше да "скачам" в/у спирачката за да намаля и използвах и ръчната. Съвсем леко хващаше спирачката. Някои има ли си на идея какво е станало? Как мога да оправя проблема за да не се убия ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 4.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E 46

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от BAGRETO » 16 Окт 2012, 20:24

Колега щом педала ти е твърд значи нещо ти се губи вакума ,вариантите може да са -протрита или излязла вакум тръба,неработеща вакум помпа,скъсана мембрана на сервоапарата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: Бмв Х1 2021 г.

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от kruz » 16 Окт 2012, 22:01

Колега при мен проблема е същия свалих клапана на сервото беше заминал защото пропускаше въздух и в дветепосоки смених го но проблема остана сега ще сменям сервото защото беше се напълнило с масло от мотора незнаино как иможе би мембраната е сдала багажа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 19.09.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: ШЕ 330d (manual)
Мечтае да кара: bmw f10 m5
Детайли за колата: M-packet Mtech 1

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от SlipX » 17 Окт 2012, 14:58

Колеги, за да не пускам нова тема ще пиша в тази на колегата. Днес като запалих колата се чуваше леко звънящ звук от мотора. И преди сам го чувал, но като загрее се позчиства (поне така съм забелязвал). Та колата не беше напълно загряла, но не беше и студена. Тръгнах аз да карам и си карах на 3 скорост. Една пешеходка ходеше по средата на платното и реших да я стресна малко и натиснах съединителя и я изфорсирах до 3 макс 4 000 оборота. След това колата започна да тресе и нямаше тяга мотора. Все едно работеше на 2-3 цилиндъра. Звука от мотора се промени. Отбих встрани и веднага изгасих. Запалих я след това и пак тресеше. Изгасих отново - постоях максимум 1-2 минути докато звънна на познат да го пита накъде е и евентуално да ме издърпа. След 2 мин запалих и колата си работеше нормално. След като стигна оптималната си температура натисках на на 1-ва 2-ра колата си имаше ряз въреше си нищо и нямаше. От какво може да се е получило това. Наскоро написах че когато съм я ръчкал евентуално понякога мирише на нафта. Може ли проблема да е от това въпросното маркуче за обратната нафта. И когато е била студен колата нещо да е взело въздух ли и аз незнам. Или евентуално от лошо гориво, което да е минало през системата. Автомобила е 330д от 99 година, ръчка 184 к.с. Благодаря ви предварително. Поздрави!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: щраус

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от gazibarev » 18 Окт 2012, 1:14

SlipX написа:Колеги, за да не пускам нова тема ще пиша в тази на колегата. Днес като запалих колата се чуваше леко звънящ звук от мотора. И преди сам го чувал, но като загрее се позчиства (поне така съм забелязвал). Та колата не беше напълно загряла, но не беше и студена. Тръгнах аз да карам и си карах на 3 скорост. Една пешеходка ходеше по средата на платното и реших да я стресна малко и натиснах съединителя и я изфорсирах до 3 макс 4 000 оборота. След това колата започна да тресе и нямаше тяга мотора. Все едно работеше на 2-3 цилиндъра. Звука от мотора се промени. Отбих встрани и веднага изгасих. Запалих я след това и пак тресеше. Изгасих отново - постоях максимум 1-2 минути докато звънна на познат да го пита накъде е и евентуално да ме издърпа. След 2 мин запалих и колата си работеше нормално. След като стигна оптималната си температура натисках на на 1-ва 2-ра колата си имаше ряз въреше си нищо и нямаше. От какво може да се е получило това. Наскоро написах че когато съм я ръчкал евентуално понякога мирише на нафта. Може ли проблема да е от това въпросното маркуче за обратната нафта. И когато е била студен колата нещо да е взело въздух ли и аз незнам. Или евентуално от лошо гориво, което да е минало през системата. Автомобила е 330д от 99 година, ръчка 184 к.с. Благодаря ви предварително. Поздрави!
намирисва ми на дюза или клапан на помпата...

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от Dimitroff » 18 Окт 2012, 8:40

По-скоро дюза...ако е клапан - няма как да се оправи сам - няма налягане = няма палене.

Миризмата на нафта може да е както от сцепен маркуч за обратна нафта, така и от пикаеща или изпускаща дюза!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 19.09.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: ШЕ 330d (manual)
Мечтае да кара: bmw f10 m5
Детайли за колата: M-packet Mtech 1

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от SlipX » 18 Окт 2012, 8:42

Лошо, а ако пробвам да направя един цикъл с почистване на системата с тази добавка Pro-tec. В сайта им пише, че цялата добавка се слага на един път с 10-15 литра гориво след това. Това специално за почистване така беше написано. Така ли да направя колеги?
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от Dimitroff » 18 Окт 2012, 8:44

...слагай.
Целия флакон на около 20-тина литра гориво.

Ако дюзата е запушена - може да помогне.
Ако блокира разпръсквача или иглата...или пък пикае...силно се съмнявам да има някакъв ефект...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от sub_eleven » 18 Окт 2012, 12:59

а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от bai_ILIA » 18 Окт 2012, 22:05

sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?


така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации :D

аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от xerial » 19 Окт 2012, 17:15

bai_ILIA написа:
sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?


така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации :D

аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...


Аз също съм привърженик на добавките, стига да има нужда и да не се прекалява , че става иначе страшно...

@Илия - ти какви добавки слагаш ?
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от sub_eleven » 19 Окт 2012, 21:21

каква добавка препоръчвате да сложа така за профилактика?

И има ли логика да го правя, тъй като колата се ползва само извънградско - демек дюзите си работят с добър дебит и по-трудно се зацапват....?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от bai_ILIA » 20 Окт 2012, 0:08

xerial написа:
bai_ILIA написа:
sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?


така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации :D

аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...


Аз също съм привърженик на добавките, стига да има нужда и да не се прекалява , че става иначе страшно...

@Илия - ти какви добавки слагаш ?


Както споменах колега, целогодишно карам с химикали :D От тази добавка сипвам преди всяко зареждане - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf

Педалите от Лики Моли нещо и вдигнаха цената напоследък, но съм много доволен от нея. С две думи пази системата и подобрява горивния процес. Тя стига за 400 литра нафта. вдига малко и цетановото число, което определено ми харесва :ok: Тук е спецификацията - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... atz_EN.pdf


Тази я слагам веднъж на 10 000км на мойта кола ако се сетя, на брат ми задължително понеже той не се занимава с добавки - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf

Тя си е баш за прочистване на системата от отлагания и мизерии.

Зимата в големите студове се слага малко против замръзване понеже всички знаем за случаи с най-най-мега скъпите нафти - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf

Тази зимната понеже се ползва рядко вече 3-та зима ще капвам в най-големите студове за всеки случай.

един път на 10 000км с добавка на пълен резервоар е достатъчно според мен. иска се и малко късмет, понеже качеството на горивата е непостоянно.

sub_eleven написа:каква добавка препоръчвате да сложа така за профилактика?

И има ли логика да го правя, тъй като колата се ползва само извънградско - демек дюзите си работят с добър дебит и по-трудно се зацапват....?


не пречи 1 път годишно за профилактика колега. и аз съм 80% извънградско от пробега, което е най-добре за колата във всеки един аспект, но с тези горива в България е малко на късмет цялата работа...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от xerial » 22 Окт 2012, 10:57

Нещо линковете дават грешка..
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E46 330d Проблем ?

Мнение от bai_ILIA » 22 Окт 2012, 20:00

xerial написа:Нещо линковете дават грешка..


хмм. мен ми ги отваря всичките при това на различни компютри.
"Чемодан, вокзал, Москва"

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook