E46 330d Проблем ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georgi.gichev
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: BMW E39
- Детайли за колата: BMW E39
E46 330d Проблем ?
Модела ми е Е46 330d 184к.с. автоматик 2003г. Колата си работеше нормално без никакви забележки бях на дълг път и като се върнах спрях за 30 мин. до едно място после се качих в нея запалих я и след това ми се втвърди педала на спирачката за малко не се ударих, дръпнах и ръчната за да спра след това я изгасих сложих я на парк свалих и ръчната пак я запалих пробвах се да и припомпя педала да се оправи не стана. След това тръгнах с колата трябваше да "скачам" в/у спирачката за да намаля и използвах и ръчната. Съвсем леко хващаше спирачката. Някои има ли си на идея какво е станало? Как мога да оправя проблема за да не се убия ?
- BAGRETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 4.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E 46
Re: E46 330d Проблем ?
Колега щом педала ти е твърд значи нещо ти се губи вакума ,вариантите може да са -протрита или излязла вакум тръба,неработеща вакум помпа,скъсана мембрана на сервоапарата.
- kruz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Х1 2021 г.
Re: E46 330d Проблем ?
Колега при мен проблема е същия свалих клапана на сервото беше заминал защото пропускаше въздух и в дветепосоки смених го но проблема остана сега ще сменям сервото защото беше се напълнило с масло от мотора незнаино как иможе би мембраната е сдала багажа.
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: E46 330d Проблем ?
Колеги, за да не пускам нова тема ще пиша в тази на колегата. Днес като запалих колата се чуваше леко звънящ звук от мотора. И преди сам го чувал, но като загрее се позчиства (поне така съм забелязвал). Та колата не беше напълно загряла, но не беше и студена. Тръгнах аз да карам и си карах на 3 скорост. Една пешеходка ходеше по средата на платното и реших да я стресна малко и натиснах съединителя и я изфорсирах до 3 макс 4 000 оборота. След това колата започна да тресе и нямаше тяга мотора. Все едно работеше на 2-3 цилиндъра. Звука от мотора се промени. Отбих встрани и веднага изгасих. Запалих я след това и пак тресеше. Изгасих отново - постоях максимум 1-2 минути докато звънна на познат да го пита накъде е и евентуално да ме издърпа. След 2 мин запалих и колата си работеше нормално. След като стигна оптималната си температура натисках на на 1-ва 2-ра колата си имаше ряз въреше си нищо и нямаше. От какво може да се е получило това. Наскоро написах че когато съм я ръчкал евентуално понякога мирише на нафта. Може ли проблема да е от това въпросното маркуче за обратната нафта. И когато е била студен колата нещо да е взело въздух ли и аз незнам. Или евентуално от лошо гориво, което да е минало през системата. Автомобила е 330д от 99 година, ръчка 184 к.с. Благодаря ви предварително. Поздрави!
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: E46 330d Проблем ?
намирисва ми на дюза или клапан на помпата...SlipX написа:Колеги, за да не пускам нова тема ще пиша в тази на колегата. Днес като запалих колата се чуваше леко звънящ звук от мотора. И преди сам го чувал, но като загрее се позчиства (поне така съм забелязвал). Та колата не беше напълно загряла, но не беше и студена. Тръгнах аз да карам и си карах на 3 скорост. Една пешеходка ходеше по средата на платното и реших да я стресна малко и натиснах съединителя и я изфорсирах до 3 макс 4 000 оборота. След това колата започна да тресе и нямаше тяга мотора. Все едно работеше на 2-3 цилиндъра. Звука от мотора се промени. Отбих встрани и веднага изгасих. Запалих я след това и пак тресеше. Изгасих отново - постоях максимум 1-2 минути докато звънна на познат да го пита накъде е и евентуално да ме издърпа. След 2 мин запалих и колата си работеше нормално. След като стигна оптималната си температура натисках на на 1-ва 2-ра колата си имаше ряз въреше си нищо и нямаше. От какво може да се е получило това. Наскоро написах че когато съм я ръчкал евентуално понякога мирише на нафта. Може ли проблема да е от това въпросното маркуче за обратната нафта. И когато е била студен колата нещо да е взело въздух ли и аз незнам. Или евентуално от лошо гориво, което да е минало през системата. Автомобила е 330д от 99 година, ръчка 184 к.с. Благодаря ви предварително. Поздрави!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 330d Проблем ?
По-скоро дюза...ако е клапан - няма как да се оправи сам - няма налягане = няма палене.
Миризмата на нафта може да е както от сцепен маркуч за обратна нафта, така и от пикаеща или изпускаща дюза!
Миризмата на нафта може да е както от сцепен маркуч за обратна нафта, така и от пикаеща или изпускаща дюза!
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: E46 330d Проблем ?
Лошо, а ако пробвам да направя един цикъл с почистване на системата с тази добавка Pro-tec. В сайта им пише, че цялата добавка се слага на един път с 10-15 литра гориво след това. Това специално за почистване така беше написано. Така ли да направя колеги?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 330d Проблем ?
...слагай.
Целия флакон на около 20-тина литра гориво.
Ако дюзата е запушена - може да помогне.
Ако блокира разпръсквача или иглата...или пък пикае...силно се съмнявам да има някакъв ефект...
Целия флакон на около 20-тина литра гориво.
Ако дюзата е запушена - може да помогне.
Ако блокира разпръсквача или иглата...или пък пикае...силно се съмнявам да има някакъв ефект...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: E46 330d Проблем ?
а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E46 330d Проблем ?
sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?
така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации

аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: E46 330d Проблем ?
bai_ILIA написа:sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?
така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации
аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...
Аз също съм привърженик на добавките, стига да има нужда и да не се прекалява , че става иначе страшно...
@Илия - ти какви добавки слагаш ?
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: E46 330d Проблем ?
каква добавка препоръчвате да сложа така за профилактика?
И има ли логика да го правя, тъй като колата се ползва само извънградско - демек дюзите си работят с добър дебит и по-трудно се зацапват....?
И има ли логика да го правя, тъй като колата се ползва само извънградско - демек дюзите си работят с добър дебит и по-трудно се зацапват....?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E46 330d Проблем ?
xerial написа:bai_ILIA написа:sub_eleven написа:а има ли логика профилактично да се прочистят с добавка дюзите, за избягване на бъдещи проблеми?
така правя от 180 000км на четири различни дизела и никога не е имало проблеми...в момента дюзите и на 2-те BMW-та имат показания все едно са поставени минaлия месец в завода...имат нищожни компенсации
аз лично съм на мнение, че в БГ условията правилната употреба на добавки за гориво може да е само от полза. освен това ефекта от "скъпата" нафта може да се постигне с 2-3ст. на литър отгоре, вместо 20ст от колонката...
Аз също съм привърженик на добавките, стига да има нужда и да не се прекалява , че става иначе страшно...
@Илия - ти какви добавки слагаш ?
Както споменах колега, целогодишно карам с химикали

Педалите от Лики Моли нещо и вдигнаха цената напоследък, но съм много доволен от нея. С две думи пази системата и подобрява горивния процес. Тя стига за 400 литра нафта. вдига малко и цетановото число, което определено ми харесва

Тази я слагам веднъж на 10 000км на мойта кола ако се сетя, на брат ми задължително понеже той не се занимава с добавки - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf
Тя си е баш за прочистване на системата от отлагания и мизерии.
Зимата в големите студове се слага малко против замръзване понеже всички знаем за случаи с най-най-мега скъпите нафти - http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... db=web.nsf
Тази зимната понеже се ползва рядко вече 3-та зима ще капвам в най-големите студове за всеки случай.
един път на 10 000км с добавка на пълен резервоар е достатъчно според мен. иска се и малко късмет, понеже качеството на горивата е непостоянно.
sub_eleven написа:каква добавка препоръчвате да сложа така за профилактика?
И има ли логика да го правя, тъй като колата се ползва само извънградско - демек дюзите си работят с добър дебит и по-трудно се зацапват....?
не пречи 1 път годишно за профилактика колега. и аз съм 80% извънградско от пробега, което е най-добре за колата във всеки един аспект, но с тези горива в България е малко на късмет цялата работа...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E46 330d Проблем ?
xerial написа:Нещо линковете дават грешка..
хмм. мен ми ги отваря всичките при това на различни компютри.
"Чемодан, вокзал, Москва"
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани