Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ...
Колеги, колата е 2.0 д - 136 к.с. при престой 10 - 12 часа палеше по трудно, като запалеше претрисаше и излизаше бял дим. След този първи старт няма никакви проблеми пали си нормално .... Помпата поне последните три години не е била сваляна или пипана по каквато и да е причина. Майстора провери системата за течове, огледа и самата помпа за такива, след което промени аванса на помпата на около 2 градуса, резултатът - колата пали нормално без пушеци и дим, върви по - добре от преди, не пуши, не се замисля в никакви диапазони от оборотите ..... Сега всичко е наред ама до колко това е правилното решение на проблема, защото доколкото съм запознат с аванса не бива да се прекалява!? В този ред на мисли някой от Вас може ли да сподели в какви граници е нормалният аванс на тази помпа!?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Кажи на колко градуса е сега, за да ти кажа дали е ок (в допустим диапазон)
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Абсолютно същия проблем при палене сутрин го имам и аз. Майстора каза, че има леко сълзене от горивната помпа и ще ми струва около 300лв ремонта /смяна на гумички и т.н./, та сумата ме отказа 

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Решихме проблема с паленето, но какво ми се случи преди няколко дни - тръгвам от светофар, колата претриса при потеглянето и не иска да ускорява, изреждам скоростите до 4 и нещата се случват супер бавно и след секунда всичко е ок . На следващия ден карах извънградско около 300 км, за които само веднъж за няколки секунди е забила, но като стигнах в София по светофарите имах чувството, че като потеглям не й стига гориво и тресе. Но примерно вчера я карах беше си загряла и нямаше проблеми с тресенето ...... Закачихме я с ДИС и грешката, която имаше записана, е че има отклонение по - голямо от 2 градуса на помпата искано/ давано. Когато е на обороти цифрити са + 1.6 трябва да бъде, а то реално е - 1.2 градуса, преди да запаля стойностите бяха 0 - искана/ + 6 реално, които не знам доколко трябва да се взиамт предвид ..... Ако някой колега може да изкаже мнение по проблема, ще съм благодарен ......!?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Мяза на проблем с аванса... сипи 0,5л 2Т масло на един резервоар и покарай така - ако е от авансатора би трябвало да се оправи.
Si non confectus, non reficiat.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Zagy написа:Мяза на проблем с аванса... сипи 0,5л 2Т масло на един резервоар и покарай така - ако е от авансатора би трябвало да се оправи.
Преди да променят аванса изгорих във времето повече от литър двутактово масло ......
Аз се питам решаването на проблема с пипането на аванса, до колко е решение и доколко е замаскриране временно на проблема ..??
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Какво имаш предвид под "изгорих във времето един литър"? Ако си сипвал по няколко капки масло в резервоара - не става така.
А за авансатора - просто отлагаш неизбежното...
А за авансатора - просто отлагаш неизбежното...
Si non confectus, non reficiat.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Zagy написа:Какво имаш предвид под "изгорих във времето един литър"? Ако си сипвал по няколко капки масло в резервоара - не става така.
Отивам зареждам 20 л.. нафта и слагам около 100 - 150 мл. масло
Zagy написа:А за авансатора - просто отлагаш неизбежното...
Може би няма смисъл да отлагам, просто рециклиране на помпата е решението.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Пробвай да сипеш повече масло - сипи двойна доза.
Si non confectus, non reficiat.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Сваляй и ремонтирай помпата, докато не и е изгорял транзистора.
Между другото, горе стойностите които си изложил са точно на обратно искана/реална. Когато е напълно загрял мотора(85-87 градуса) на празен ход аванса отива на закъснение, трябва да е на -1.50 и ако нямаш проблем с буталото, давана стойност и тя ще е толкова. Когато задира буталото, помпата не може да си направи нужното предварени/закъснение и при разлика от над 2 градуса записва грешка, минава в авариен режим и ограничава порцията до 25мг, от там и колата не иска да върви.
Между другото, горе стойностите които си изложил са точно на обратно искана/реална. Когато е напълно загрял мотора(85-87 градуса) на празен ход аванса отива на закъснение, трябва да е на -1.50 и ако нямаш проблем с буталото, давана стойност и тя ще е толкова. Когато задира буталото, помпата не може да си направи нужното предварени/закъснение и при разлика от над 2 градуса записва грешка, минава в авариен режим и ограничава порцията до 25мг, от там и колата не иска да върви.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Retrofit написа:Сваляй и ремонтирай помпата, докато не и е изгорял транзистора.
Между другото, горе стойностите които си изложил са точно на обратно искана/реална. Когато е напълно загрял мотора(85-87 градуса) на празен ход аванса отива на закъснение, трябва да е на -1.50 и ако нямаш проблем с буталото, давана стойност и тя ще е толкова. Когато задира буталото, помпата не може да си направи нужното предварени/закъснение и при разлика от над 2 градуса записва грешка, минава в авариен режим и ограничава порцията до 25мг, от там и колата не иска да върви.
Може и да си прав за стойностите не помня със сигурност ...... По принцип стойностите бяха еднакви преди промяната на аванса, ама палеше по трудно, докато сега пали нормално, но макар и рядко забива. Иначе един познат ми каза, че и той имал проблем с паленето, пипнали аванса, без никакъв реален ремонт по помпата и колата си палила, ама не след дълго изгорял и транзистора ......
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
А според вас претрисането при потеглянето, при загряла кола дали има шанс и то да е от помпта или по скоро освен нея ще трябва да оправям и съединител, маховик ......? Принципно претрисането не е съпроводено с някви странични шумове .....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
По-скоро е от съединителя...
Si non confectus, non reficiat.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Проблема с претрисането го реших с нов съединител + маховик/Люк/. Сега няма претрисане, скоростите влизат доста по - лесно и го няма "тупкането" при включването на първа. Сега остана проблема с помпата, като установих, че от някъде от към помпата тече нафта в прилично количество
иначе колата си пали норамално ......
П.с. Ако някой може да препоръча сервиз за помпата нека сподели на лично, че да не правим реклама ........??

П.с. Ако някой може да препоръча сервиз за помпата нека сподели на лично, че да не правим реклама ........??
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани