Смяна окачване 330d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Смяна окачване 330d
Доста добре се справях с търсачката за предните проблеми, но сега няма добри резултати...
Наложителна е смяната на аморт. и ми се иска съвета на някой който вече е сменял аморт. в ниския клас (500/1000лв. в тоя диапазон)
Колата е 4 врати 330д е46 и се кара само по нашите пътища и магистрали (не по писти)
Искам да е твърда/стабилна и да не се накланя.
В общи лини вариантите са ми тези:
1. FK Automotive High tec. 35mm/40mm
(http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001)
2. FK Automotive AKX 35mm/40mm
(http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001)
При тези двата High tec. и AKX дори не знам каква е разликата, но някой хора казват, че друсали страшно много моделите с 'чашка' .
3. JOM Blueline coilovers от бабуна (регулируеми)
(http://www.jom.de/products/gb/Lowering/ ... pring.html)
За тези в e46 фанатикс, освен, че пише колко са евтини, нищо лошо не прочетох.
благодаря
Наложителна е смяната на аморт. и ми се иска съвета на някой който вече е сменял аморт. в ниския клас (500/1000лв. в тоя диапазон)
Колата е 4 врати 330д е46 и се кара само по нашите пътища и магистрали (не по писти)
Искам да е твърда/стабилна и да не се накланя.
В общи лини вариантите са ми тези:
1. FK Automotive High tec. 35mm/40mm
(http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001)
2. FK Automotive AKX 35mm/40mm
(http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001)
При тези двата High tec. и AKX дори не знам каква е разликата, но някой хора казват, че друсали страшно много моделите с 'чашка' .
3. JOM Blueline coilovers от бабуна (регулируеми)
(http://www.jom.de/products/gb/Lowering/ ... pring.html)
За тези в e46 фанатикс, освен, че пише колко са евтини, нищо лошо не прочетох.
благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Смяна окачване 330d
Аз бих избрал JOM от тези трите
Колеги с 3-ки бяха писали че са много доволни.


- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Смяна окачване 330d
И от трите вида няма съществена разлика в качеството. Каквото и да вземеш е все тая.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Смяна окачване 330d
@mitaka7 качеството спрямо кое? Спрямо трите продукта един друг или спрямо други продукти.
Ако са еднакви ще взема най-евтиното разбирасе:) JOM blueline-a 485лв
В момента съм с боге и без да съм експерт, колата си се накланя стабилно, високо вдигната е и далеч не предразполага за по сериозни завой..
Ако са еднакви ще взема най-евтиното разбирасе:) JOM blueline-a 485лв
В момента съм с боге и без да съм експерт, колата си се накланя стабилно, високо вдигната е и далеч не предразполага за по сериозни завой..
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Смяна окачване 330d
Еми ти сам си си отговорил. 

Re: Смяна окачване 330d
Вземай най-евтиното, колкото изкара, след това друго. То и без това и при по-скъпите марки напоследък е така 
Иначе едното се доближава до 4бр. жълти кони спорт, само пружини ще трябва да купиш отделно.

Иначе едното се доближава до 4бр. жълти кони спорт, само пружини ще трябва да купиш отделно.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Смяна окачване 330d
Ако ще се ползва за спортно каране - кони спорт, ако просто искаш да е стегната и много стабилна по завоите - червено кони, билщайн Б6/Б8. Пружини х&р, ейбах и тн, може и втора употреба. Тия към които си се насочил са т@шак.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Смяна окачване 330d
пп:
@ M10 а цени и евентуално от къде може да се закупят, че не ми се чакат доставки от ebay..
1. http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001 -
Тези попринцип мога да ги взема с 20% отстъпка и излизат 592лв.
оказа се че JOM blueline от бабуна няма... сега вариантите остават два:
1. Diederichs (coilovers) 525лв. (регулируемо)
2. High Tec. FK 592лв. (намелено от 740лв.) - 35мм отпред и 40 милиметра отзад. (нерегулируемо)
@ M10 а цени и евентуално от къде може да се закупят, че не ми се чакат доставки от ebay..
1. http://carshop.bg/Sportno-okachvane-BMW ... iruemo-001 -
Тези попринцип мога да ги взема с 20% отстъпка и излизат 592лв.
оказа се че JOM blueline от бабуна няма... сега вариантите остават два:
1. Diederichs (coilovers) 525лв. (регулируемо)
2. High Tec. FK 592лв. (намелено от 740лв.) - 35мм отпред и 40 милиметра отзад. (нерегулируемо)
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Смяна окачване 330d
за кони - Руди 96 (може и през колеги от форума)
Жълтото го нямат в наличност, чака се 30-40 дни след поръчката, червените са по-масови сигурно ще ги имат.
Жълтото го нямат в наличност, чака се 30-40 дни след поръчката, червените са по-масови сигурно ще ги имат.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Смяна окачване 330d
Цената им е 1040лв.(към 22 Авг.) само аморт. без пружини
саморегулиращи се (в движение на автомобила сами се регулират на твърдост)
STR.T–Street Shocks


STR.T–Street Shocks

© написа:за кони - Руди 96 (може и през колеги от форума)
Жълтото го нямат в наличност, чака се 30-40 дни след поръчката, червените са по-масови сигурно ще ги имат.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Смяна окачване 330d
Колегата mili4uk преди време имаше тема за окачване (ето я - viewtopic.php?f=34&t=253903) и той купи Lowtec, в темата има и отзиви, но не му хареса и го продаде без да го сложи дори. Виж какво казва за поведението на колата и ако е това което търсиш...
Също така до скоро колегата Street Style имаше тема в продава, за подобни окачвания (Street Style, Lowtec) и бяха на около 400-500 лв. с 2 год гаранция, а имаше много доволни до колкото си спомням
Моят съвет - пиши на Street Style и взимай един комплект, за тия пари и с 2 год. гаранция, няма какво повече на искаш

Също така до скоро колегата Street Style имаше тема в продава, за подобни окачвания (Street Style, Lowtec) и бяха на около 400-500 лв. с 2 год гаранция, а имаше много доволни до колкото си спомням

Моят съвет - пиши на Street Style и взимай един комплект, за тия пари и с 2 год. гаранция, няма какво повече на искаш


Re: Смяна окачване 330d
bscsystem написа:Цената им е 1040лв.(към 22 Авг.) само аморт. без пружинисаморегулиращи се (в движение на автомобила сами се регулират на твърдост)
STR.T–Street Shocks© написа:за кони - Руди 96 (може и през колеги от форума)
Жълтото го нямат в наличност, чака се 30-40 дни след поръчката, червените са по-масови сигурно ще ги имат.

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Смяна окачване 330d
FK имат някаква серия coilovers с Koni амортисьори, но май са по-скъпички от бюджета, който гониш.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Смяна окачване 330d
Звънях пак на Руди и на другите три фирми, който вкарват bilstein, никой не може да обясни, кой аморт. какъв е... жълтия, червения ... мам@та си 3бало $%€§*(
Добре сега съм навит със сигурност да дам повече пари за окачване, защото, ако не друго поне е ясно, че евтините по 500лв не струват, но никой представителите не може да ти каже какво да сложиш
Само викат жълтото кони с пружини е 2000лв, ама има и някакво за 1200лв
(забележете 'някакво'
)
Сега е момента някой разбирач да помогне и да каже червеното сваля толкова, върви с тия пружини, колата се държи ето така и струва ето толкова...
пп: За хората като мен, които не знаят на bilstein окачването защо е различно
http://www.bilstein-bg.com/program.html
Добре сега съм навит със сигурност да дам повече пари за окачване, защото, ако не друго поне е ясно, че евтините по 500лв не струват, но никой представителите не може да ти каже какво да сложиш



Сега е момента някой разбирач да помогне и да каже червеното сваля толкова, върви с тия пружини, колата се държи ето така и струва ето толкова...

пп: За хората като мен, които не знаят на bilstein окачването защо е различно
http://www.bilstein-bg.com/program.html
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Смяна окачване 330d
Много реклами, пък на практика е съвсем друго ... но това е отделен въпрос.
Червеното кони аз знам, че е за нормални пружини т.е. сменяш само амортисьорите, но запазваш пружините. Не, че не е възможно да караш и с някакви по-ниски пружини, но по книга е така. За скъсени пружини до -30мм се слага кони спорт - жълто. Една много популярна комбинация е кони спорт + пружини айбах 30-40мм.
При билщайн горе долу нещата са същите - Б6 за нормални амортисьори и Б8 за скъсени пружини до -30мм.
Лично мое мнение е, че Билщайн Б8 е страшно твърд амортисьор за нормално каране. Подскачаш буквално навсякъде, но иначе се държат страхотно при завои и високи скорости. При мен не изкараха дълго. Кони спорт жълто в най-мекото му положение т.е. без да си въртял врътките е доста по-мек. На мен това ми хареса много повече. Все пак преди да ги хваля, първо трябва да видя колко ще изкарат
Това са мои наблюдения, може да не са верни на 100%, но като че ли за 4-5 години без да искам натрупах доста опит с амортисьорите
Червеното кони аз знам, че е за нормални пружини т.е. сменяш само амортисьорите, но запазваш пружините. Не, че не е възможно да караш и с някакви по-ниски пружини, но по книга е така. За скъсени пружини до -30мм се слага кони спорт - жълто. Една много популярна комбинация е кони спорт + пружини айбах 30-40мм.
При билщайн горе долу нещата са същите - Б6 за нормални амортисьори и Б8 за скъсени пружини до -30мм.
Лично мое мнение е, че Билщайн Б8 е страшно твърд амортисьор за нормално каране. Подскачаш буквално навсякъде, но иначе се държат страхотно при завои и високи скорости. При мен не изкараха дълго. Кони спорт жълто в най-мекото му положение т.е. без да си въртял врътките е доста по-мек. На мен това ми хареса много повече. Все пак преди да ги хваля, първо трябва да видя колко ще изкарат

Това са мои наблюдения, може да не са верни на 100%, но като че ли за 4-5 години без да искам натрупах доста опит с амортисьорите

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани