проблем след смяна на бутала 330d 184кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
проблем след смяна на бутала 330d 184кс
здравейте, правих ремонт на двигателя поради падане на клапите на смукателя вътре в цилиндрите. смених 3 бутала и 14 клапана. до тук всичко ок. обаче сега двигателя работи доста шумно - трака като 20 г форд транзит на баир. другото което ме притеснява също е че сега чувам едно свистене от турбото и сякаш я няма старата мощност на двигателя, а ме е страх да я напъна все още, нямам и 200 км след ремонта. питанката ми е следната: на какво може да се дължи повишения шум на двигателя. второ - след като махнахме клапите на смукателя - може ли да се прецака нещо турбото. благодаря предварително на всеки отзовал се
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
Ами теоретично е напълно възможно части от вихровите клапи да са излезли през испускателите и да са минали през турбината. Провери я за луфтове и видими нередности. Хубаво е и на живи данни да се види как се държи като налягане. Иначе по-шумната работа на мотора и занижената му мощност може да се обясни с неправилно зацепване на ангренажа. Клапаните ако си ги купувал втора ръка лягат ли добре? Може да имат нужда от пасване. Мерни компресията. Може да се окаже, че някой цилиндър е с чувствително по-ниска компресия.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
Здравейте колеги, може ли да кажеш, защо 3 бутала и 14 клапана сте сменили, всичко ли е монтирано както е свалено/ бутала, лагери, и т.н. трябва да се маркират/ след това правилно ли е направена центровката на двата разпределителни вала с коляновия. Повече информация дай, за да ти помогнат колегите.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
На теория може да са много неща, което пък ме съмнява, че ще можеш да го ремонтираш точно от тук.
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
клапите бяха ударили 4,5,6 цилиндър. буталата 2-ра употреба - заедно с главата и всички клапани ги закарах в Корди ( според мен единствените читави майстори). всичко беше белязано, сложено и подредено. веригата е добре зацепена. но шума ми се вижда силен. другото коетоме притеснява сега е че има малко масло в маркуча който излиза от турбото
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
Извинявай за спама но ако освен всичките изброени симптоми също така и ти пуши повече има вероятност да ти е заседнал ЕГР клапана в отворено положение.Само като идея иначе колегите са абсолютно прави с предположенията.Успех
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем след смяна на бутала 330d 184кс
Трябва си повечко гледане...и турбината може да са ударили вихровите клапи и дюза може да са треснали...яд ме е като чета, но не напразно има 130 страници тема за премахването им... 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани