Рейка или..???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Рейка или..???
Здравейте колеги,нов съм в форума и не знам къде да попитам.Та значи моето питане е следното:тука какво трябва да сменям?кормилната рейка или се сменя само тая чуденка от маншона до накрайника?Благодаря Ви предварително 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Рейка или..???
Това ти е дългия накрайник струва към 40-тина лв. Желателно е и късия да смениш и той е горе долу 30 тина лв.
Как успя да я подредиш така?
Как успя да я подредиш така?
Re: Рейка или..???
Nedialkov написа:Това ти е дългия накрайник струва към 40-тина лв. Желателно е и късия да смениш и той е горе долу 30 тина лв.
Как успя да я подредиш така?
пфф...не питай колега...Човек да не си даде колата на някой

Значи да разбирам,че това с маншона е дългия,а другия от гайката към главината е късия...Ако е така да ще ги сменя и двата



- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Рейка или..???
Какво трябва да направиш, за да скъсаш накрайник
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Рейка или..???
Скъсан е вътрешния кормилен накрайник, така му се вика, а не дълъг или къс...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Рейка или..???
Retrofit написа:Скъсан е вътрешния кормилен накрайник, така му се вика, а не дълъг или къс...

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Рейка или..???
Първо се разхлабва контрагайката на вътрешния накрайник. Чуква се втулката, която законтря края на външния накрайник. Откачаш външния от шенкела и го развиваш от вътрешния. Маншона излиза, след което с необходимия гаечен ключ отвиваш вътрешния накрайник от рейката. После по обратния ред сглобяваш и отиваш на реглаж на преден мост, като преди това се убедиш в здравината на цялата предница. Ако е нужна смяна на нещо друго я правиш и чак тогава стенд.
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Рейка или..???
mitaka7 написа:Какво трябва да направиш, за да скъсаш накрайник



Re: Рейка или..???
mitaka7 написа:Какво трябва да направиш, за да скъсаш накрайник
Колега не ти пожелавам да разбереш...Чувството не е много приятно,но най важното е,че на момчето нищо му няма пък тенекии се правят...
Все пак благодаря на всички




11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани