Проблем при завиване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.07.2012
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 E46 touring
Детайли за колата: Black pearl :)

Проблем при завиване

Мнение от uzunkirov » 08 Юли 2012, 21:26

Здравейте колеги преди 3 дни станах собственик на бмв е46 320 дизел.
Днес се сблъсках с много странен проблем, а утре ми е налага да пътувам и за съжаление няма кой да ми даде съвет. Та на въпроса, при завиване в крайно дясно положение, нещо заклещва волана и после не може да се върне на обратно. С повече усилие успявам да го върна, но се чува странно тъпо изпукване, все едно нещо е излязло от леглото си и след това отново си влиза на местото. Интересен факт е че поне за сега не го прави постоянно.
Надявам се някой да може да ми даде съвет. Благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: BG, EU
Пол: Мъж
Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin

Re: Проблем при завиване

Мнение от MoToPuCT » 09 Юли 2012, 6:05

Виж си рейката и кормилните накрайници, ако са наред закарай колата на реглаж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем при завиване

Мнение от Dirty M5 driveR » 09 Юли 2012, 7:22

Накарай някой да върти волана, а ти гледай от всяка страна движението на амортисьора заедно с пружината. Двете трябва да се въртят едновременно. Ако пружината се усуква, заминало ти е лагерчета на тампона на макферсъна (най-вероятно е едно цяло с тампона). Може вече да има и счупена пружина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46, 320д, 136к.с.

Re: Проблем при завиване

Мнение от dzvonko » 09 Юли 2012, 14:41

Dirty M5 driveR написа:Накарай някой да върти волана, а ти гледай от всяка страна движението на амортисьора заедно с пружината. Двете трябва да се въртят едновременно. Ако пружината се усуква, заминало ти е лагерчета на тампона на макферсъна (най-вероятно е едно цяло с тампона). Може вече да има и счупена пружина.

Колко струват тези части ориентировъчно? При мен пружините са здрави и проблема е същия. Също така дали е опасно да се кара, ако разбити тези лагерчета?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Проблем при завиване

Мнение от marto853. » 09 Юли 2012, 18:43

Колега отиди на реглаж и кажи да ти отворят малко предницата и ще се оправи.Просто презавива поне при мен беше така.
новият ми номер: 0877787835

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.07.2012
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 E46 touring
Детайли за колата: Black pearl :)

Re: Проблем при завиване

Мнение от uzunkirov » 10 Юли 2012, 16:50

Много ви благодаря за бързата реакция. Вчера пътуването мина перфектно и нямах проблеми, а утре ще я вкарам в сервиз за да видят какво точно е. Само мога да кажа, че съм очарован от тази кола и от поведението и на пътя. Благодаря ви отново! Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем при завиване

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Юли 2012, 17:41

dzvonko написа:
Dirty M5 driveR написа:Накарай някой да върти волана, а ти гледай от всяка страна движението на амортисьора заедно с пружината. Двете трябва да се въртят едновременно. Ако пружината се усуква, заминало ти е лагерчета на тампона на макферсъна (най-вероятно е едно цяло с тампона). Може вече да има и счупена пружина.

Колко струват тези части ориентировъчно? При мен пружините са здрави и проблема е същия. Също така дали е опасно да се кара, ако разбити тези лагерчета?


Идея си нямам колко струват тампоните. Предполагам около 25-35лв. бройката. Лагерчетата с времето изсъхват и прогресивно започват да оказват съпротивление при въртене. В един момент то става толкова голямо, че пружината почва да се усуква, вместо да се върти заедно с амортисьора. Това напрежение върху нея води до счупването й след определен период от време. Тъй че е добре да се хвърля по един поглед, все пак проверката е бърза и лесна.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook