губя напрежение между алтернатора и акумулатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 10.11.2009
Пол: Мъж

губя напрежение между алтернатора и акумулатора

Мнение от peter_m » 29 Юни 2012, 21:10

Колата е 320Д 200г

От алтернатора ми излиза точно 14.4 волта. В кутийката от дясно на плюса е 14.2. Обаче отзад на акумулатора е 13.3 :(

Може ли да ми обясните от къде е прекаран кабела до акумулатора. Под колата или вътре в купето. Цял ли е или има връзки (и къде).
Какво да проверя по кабела за да разбера защо пада толкова напрежението.

Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 10.11.2009
Пол: Мъж

Re: губя напрежение между алтернатора и акумулатора

Мнение от peter_m » 30 Юни 2012, 13:43

Проблема се оказа от пиропатрона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1678
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: губя напрежение между алтернатора и акумулатора

Мнение от ildivvy » 30 Юни 2012, 13:58

Кабела трябва да е един и да няма връзки по пътя си до акумулатора.Сечението му затова е доста голямо,за да няма пад на напрежение в него.Може да се появи пад на напрежение от "кофти" връзка обаче.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: губя напрежение между алтернатора и акумулатора

Мнение от Zagy » 30 Юни 2012, 14:42

Може да е в кофти връзка на някоя от клемите или в пиропатрона на плюсовия кабел.
Si non confectus, non reficiat.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook