Проблем с таблото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Проблем с таблото
Здравейте колеги , имам следния проблем . Дойде врме за поредната смяна на масло , респективно и зануляване на инспекциите . Оказа се , че неможе да се закачи таблото ( не позволява да се занули инспекцията ) , а иначе на колата се прави диагностика , всички други системи се закачат и проверяват без проблем . Използвахме всякакъв вид софтуер и не става , казаха ми че ми трябва друго табло . Въпроса ми е следния , мога ли да го зануля тази инспекция за километри от таблото с някаква комбинация от двете " колченца " чрез натискане , завъртане , изчакване и т.н.
Колата е Е-46 330 Д - автоматик 2000 г. Благодаря предварително !!

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем с таблото
1. Все пак изброй софтуера.
2. Опитвахте ли със специалния уред за зануляване?
2. Опитвахте ли със специалния уред за зануляване?
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Проблем с таблото
Колега,във важните теми-Скрити екстри,на 2-ра страница е обяснено как се занулява ойл сервиза от таблото.аз така си го занулявам.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с таблото
На въпроса дали може през таблото - може.
Аз обаче си мисля, че ти имаш 2 диагностични букси и сте пробвали само от вътрешната - тази под таблото.
Я вдигни капака и виж дали имаш и кръглата букса (при по-старите Е46ци) - ако я има - колата се чете през нея, не през вътрешната
Аз обаче си мисля, че ти имаш 2 диагностични букси и сте пробвали само от вътрешната - тази под таблото.
Я вдигни капака и виж дали имаш и кръглата букса (при по-старите Е46ци) - ако я има - колата се чете през нея, не през вътрешната

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: Проблем с таблото
колега аз имам ли такава букса кръгла и каде по точно се намира
330 хд 2003г
благодаря
330 хд 2003г
благодаря
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Проблем с таблото
Нямам букса под капака , те са доста рядко или поне така мисля . Май по често се срещат при бензиновете . Ако си с две букси винаги се закачаш на външната т.е. под капака , защото тя има повече " възможности " нали така ? Не става и от таблото явно имам някакъв тежък бъг. Ще се купува друго табло .
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Проблем с таблото
При мен на последната смяна на масло не иска да се занули нито с "уреда" през кръглата букса, нито с ДИС. Иначе си мени показанията. Според колегата Slitter треа прекодираме таблото, ама го оставихме за следващия път.
edit: Аз ги имам и двете букси (кръгла в коша и под таблото обд2)
edit: Аз ги имам и двете букси (кръгла в коша и под таблото обд2)
Последна промяна Моджо на 16 Май 2012, 22:33, променена общо 1 път
Хм,хм...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с таблото
madrus написа:Нямам букса под капака , те са доста рядко или поне така мисля . Май по често се срещат при бензиновете . Ако си с две букси винаги се закачаш на външната т.е. под капака , защото тя има повече " възможности " нали така ? Не става и от таблото явно имам някакъв тежък бъг. Ще се купува друго табло .
Външна и вътрешна букса е сравнително рядко, но аз лично съм виждал 5-6 Е46ци и с двете букси.
Няма значение бензин или дизел - когато колата е преди 2000 година - буксата е отвън, когато е след 2001 година - буксата е отвътре.
В диапазона 2000-2001 година се срещат коли и с двете букси, като в този случай се използва външната диагностична букса.
Не разбирам какво имаш предвид, под "тежък бъг", но до момента не съм виждал табло, което да работи, а да не може да се занули ойл сървис-а.
Вариант едно е с диагностичен софтуер - най-подходящ е БМВ Скенера.
Вариант две е през таблото.
Ако си от София - свирни на я погледна...преди да си дадеш напразно парите за табло.
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Проблем с таблото
Оправи се по доста странен начин или можеби е съвпадение . Откачих акумулатора за известно време , и после пробвах да зануля инспекцията през таблото и стана . Погложди ме и я закачихме и сега закачаме таблото , доста страно , но хубавото е че се оправи . Благодаря на всички съпричастни . 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани