е46 клапан на турбината
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
е46 клапан на турбината
някои знаели какво трябва да е напрежението на клапана на турбината (с двата вакума ) и на ЕГРа
е46 320д 136кн.
е46 320д 136кн.
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: е46 клапан на турбината
За турбото когато е на контакт колата-0.8V, когато си работи на място-1.2V.За ЕГР-то когато работи на място колат 11-14V. 

- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: е46 клапан на турбината
колеги това което е писал колегата вярно ли е с сигорност моята на контакт е 6,15в а запалена 8,20в
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: е46 клапан на турбината
Трябва да имаш 12 волта (колкото е напрежението на акумулатора или алтернатора). Тези 12 волта трябва да са на едното краче която жица да е с червено-бял цвят. Същото е и с напрежението на ЕГР клапана. Те използват едно напрежение (една линия). Също това напрежение отива и на 2-ро краче на дебитомера. Провери дали случайно и там не е по-ниско, за да имаш някаква насока. Иначе всичко това минава през предпазител Ф2, който е 30А и през реле К46.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани