Шлайфане на маховик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Шлайфане на маховик
колеги
ако се шлайфа огледалния дуск на маховика трябва ли да се отнеме и от периферията там където се захваща притескатля?
мерси
ако се шлайфа огледалния дуск на маховика трябва ли да се отнеме и от периферията там където се захваща притескатля?
мерси
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Шлайфане на маховик
apostate написа:колеги
ако се шлайфа огледалния дуск на маховика трябва ли да се отнеме и от периферията там където се захваща притескатля?
мерси
Toва с каква цел се прави ?

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Шлайфане на маховик
Да не претриса при потегляне, най-вероятно другия вариянт е олекотяване по- бързо развъртане на мотора, но спад във въртящия момент зависи за какво ще се използва колата 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Шлайфане на маховик
прави се когато е износен маховика там където ляга феродовия дуск и при смяната му както ми каза маистора
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Шлайфане на маховик
А ефект ще има ли? Някой правил ли го е?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: Шлайфане на маховик
Здравейте, Колеги
Шлайфането на маховика се прави когато той е износен -там дето е зацепвал феродовия диск трябва е по ниска повърхноста от
другите места дето същия не зацепва.
За да има толкова голяма нужа от шлайфане един маховик трябва феродовия диск да е каран толкова изтрит, че нитовете на диска да са надрали повърхноста на маховика. ако са видими тези белези и може и с пръст да се осетят да се шлайфа.
ПОГЛЕДНЕ И ПРИТСКАТЕЛНИЯ ДИСК, който е от другата страна на феродовия диск. Ако единия е "на-дран" на 99% и по другия има следи.
И като шлайфате си намерете добър шлайф с хубав камик... Хубаво е граповоста на повърхноста да от сорта на Ra 0.32 и надолу (Ra 0.2). Tази грапавост не се постига само от човека шлайфист а и от самия камик с който се шлайфа.
Успех
.
Шлайфането на маховика се прави когато той е износен -там дето е зацепвал феродовия диск трябва е по ниска повърхноста от
другите места дето същия не зацепва.
За да има толкова голяма нужа от шлайфане един маховик трябва феродовия диск да е каран толкова изтрит, че нитовете на диска да са надрали повърхноста на маховика. ако са видими тези белези и може и с пръст да се осетят да се шлайфа.
ПОГЛЕДНЕ И ПРИТСКАТЕЛНИЯ ДИСК, който е от другата страна на феродовия диск. Ако единия е "на-дран" на 99% и по другия има следи.
И като шлайфате си намерете добър шлайф с хубав камик... Хубаво е граповоста на повърхноста да от сорта на Ra 0.32 и надолу (Ra 0.2). Tази грапавост не се постига само от човека шлайфист а и от самия камик с който се шлайфа.
Успех

- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: Шлайфане на маховик
Според мен не, но ако при шлайфането свалите повече от 1мм моби и да трябва да се отнема...
Обосновка на отговора е - когато ти е нов феродовия диск е с дебелина около 10 мм, след определно време от работа
тази дебелина може да достигне до към 5 мм (мах до нитовете). тай в определни граници може на шлайфането не е необходимо отнемане от периферията където се хваща притискателния диск.
Обосновка на отговора е - когато ти е нов феродовия диск е с дебелина около 10 мм, след определно време от работа
тази дебелина може да достигне до към 5 мм (мах до нитовете). тай в определни граници може на шлайфането не е необходимо отнемане от периферията където се хваща притискателния диск.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Шлайфане на маховик
Само да не се окаже после, че вследствие на шлайфането маховика се е разбалансирал...
Si non confectus, non reficiat.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Шлайфане на маховик
Добре де, главно проблема при маховика не идва ли от демпферите в него?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Шлайфане на маховик
Проблема идва от лагера, на който се върти демпферната част - той се скапва.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Шлайфане на маховик
маистора казва че е взел 3.6 стотни от огледалниа диск но твърди че трябва да се шлаифа и периферията със същия размер
това може ли да повлияе на баланса?
това може ли да повлияе на баланса?
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Шлайфане на маховик
А самите демпфери като поомекнат не се ли разтракват?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Шлайфане на маховик
Те са едни прости пружини (обикновенно 2 двойки) - като омекнат започва да притраква, но не е фатално. Фаталното е като се разбие лагера...
Si non confectus, non reficiat.
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Шлайфане на маховик
Да не отварям нова тема ще питам тук. Имам един свален маховик. Как мога да разбера дали е заминал?
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани