Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Проблема е следния :
Взех си кола от Швейцария 1.8i 1999g и се оказа че има проблем когато се дава газ не може да се изфорсира стига само до 3000 оборота, заех се да разрешавам този проблем и когато откачиш кабела на дебитомера колата започва да се форсира и до 8000 оборота но се ебава в ниските съответно,първо ме посъветваха да сменя дебитомера че можело да е от него,взех един втора ръка със същия номер като моя,сложихме го и колата се държеше по апсолютно същия начин какво с моя,казаха че може да е от ландосондата не небило гаранция и ми препоръчаха да я закарам на диагностика.Отидох в БОШ направих диагностиката и от там установиха че 1. всмукава въздух от някакъв клапън при ландосондата,че не подавало достатъчно гориво в инжекторните дилзи и че МОЖЕЛО да бъде от тях но имало и възможност да бъде от Компютъра на двигателя и вече не знам ,какво да предприема интересуваме някои дали е имал същия проблем и дали може да ме посъветва какво да предприема,днес свалих Компютъра с идеята да вида да закача друг със същия номер но в последствие се оказа че ако сложа др ПС трябвало да се обучи и т.н.Молбата ми я разбрахте мерси предварително и ако дори има някои добър майстор хакерче с БМВ да препоръча.
Взех си кола от Швейцария 1.8i 1999g и се оказа че има проблем когато се дава газ не може да се изфорсира стига само до 3000 оборота, заех се да разрешавам този проблем и когато откачиш кабела на дебитомера колата започва да се форсира и до 8000 оборота но се ебава в ниските съответно,първо ме посъветваха да сменя дебитомера че можело да е от него,взех един втора ръка със същия номер като моя,сложихме го и колата се държеше по апсолютно същия начин какво с моя,казаха че може да е от ландосондата не небило гаранция и ми препоръчаха да я закарам на диагностика.Отидох в БОШ направих диагностиката и от там установиха че 1. всмукава въздух от някакъв клапън при ландосондата,че не подавало достатъчно гориво в инжекторните дилзи и че МОЖЕЛО да бъде от тях но имало и възможност да бъде от Компютъра на двигателя и вече не знам ,какво да предприема интересуваме някои дали е имал същия проблем и дали може да ме посъветва какво да предприема,днес свалих Компютъра с идеята да вида да закача друг със същия номер но в последствие се оказа че ако сложа др ПС трябвало да се обучи и т.н.Молбата ми я разбрахте мерси предварително и ако дори има някои добър майстор хакерче с БМВ да препоръча.
Последна промяна traichev на 16 Фев 2012, 15:45, променена общо 2 пъти
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Лошо е, че ни спестяваш с какъв двигател си освен, ако няма някой съфорумник гадател да предскаже
ПП: Пиши по грамотно има толкова онлайн редактори

ПП: Пиши по грамотно има толкова онлайн редактори

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Виж някой ако може да погледне гърнета и катализатори.
Имали сме такъв случай с бензинова обаче.
Имали сме такъв случай с бензинова обаче.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
nikolae написа:Виж някой ако може да погледне гърнета и катализатори.
Имали сме такъв случай с бензинова обаче.
С бензинова щом говори за ламбда... ама е спестил мотора ...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
spower написа:nikolae написа:Виж някой ако може да погледне гърнета и катализатори.
Имали сме такъв случай с бензинова обаче.
С бензинова щом говори за ламбда... ама е спестил мотора ...
E 1999 318 не е ли М43?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Gqbriel написа:Имали сме такъв случай с бензинова обаче.
С бензинова щом говори за ламбда... ама е спестил мотора ...[/quote]
E 1999 318 не е ли М43?[/quote]

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Виж смени дебитомер от работеща кола....,ако ли не виж стойнотите на ламбда сондите...бачкат ли?Виж и катализатора? 

- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Аз също имах проблем с оборотите, но моите падаха под 1 обикновено по светофарите. Не съм имала проблем с по-високите обороти. Смених дебитомера с нов и оборотите спряха да си играят. Първият дебитомер, който купих от Аутотим не работеше,понеже не ми дадоха касова бележка и нямаше как да докажа,че те са ми го продали, реших да купя още един дебитомер, но от друго място. Вторият дебитомер са оказа читав, проработи както трябва, така че си направи изводите за себе си 

- topcho
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.04.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46-328i
- Мечтае да кара: BMW- X5
- Детайли за колата: \<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
UUUU UUUU
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
колеги аз имам същият проблем карам 328i-M52TUB28,и с газов инжекцион. От известно време сутрин колата не може да се изфорсира,губи обороти и не работи добре нито на бензин,нито на газ. Като я запаля,светват датчик на двигателя,датчик EML и блокажа.Преди 6 месеца смених дебитомер и клапан за картерните газове. Мисля че не от това е проблема.Ако някой знае от къде може да идва проблема-да пише. Благодаря предварително
TOPCHO-328i
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
Колеги оправиха ми колата,проблема беше от дебитомера смениха го и всичко е ок.Ако има и някой друг с подобен проблем да знае къде да търси Темата е приключена от Мен!!!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с изфорсирането и оборотите на е46 !!!!
topcho написа:колеги аз имам същият проблем карам 328i-M52TUB28,и с газов инжекцион. От известно време сутрин колата не може да се изфорсира,губи обороти и не работи добре нито на бензин,нито на газ. Като я запаля,светват датчик на двигателя,датчик EML и блокажа.Преди 6 месеца смених дебитомер и клапан за картерните газове. Мисля че не от това е проблема.Ако някой знае от къде може да идва проблема-да пише. Благодаря предварително
Датчик разпределителен или колянов вал....

Si non confectus, non reficiat.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани