ГНП на 320д е46 136к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.11.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: 320d 136к.с.
Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
Детайли за колата: от всичко по-малко

ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от vencislav86 » 25 Яну 2012, 14:22

Та въпроса ми е за транзистора които гори - може ли да се изкара външен такъв и като изгори оргиналния да се активира външния разбира се ако проблема е от него. Предполагам че ще му трябва и някакво охлаждане и и някакви други неща. Мисалта ми е дали 6те стане за да няма някъде :banghead: :ranting: по средата на патя.Предполагам че ще е интересно и на други колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от oci » 26 Яну 2012, 11:53

е колега то това да не се разваля на всички ако е така дай да си сложим по още една ел. перка то на всяко второ бмв перката спира или по още един таралеж или още един куп работи то ако човек знае какво ще се развали а при нашите бмв-та се развалят доста неща.
Ти имаш предвит това, че ще те остави на пътя, но принципно вместо да вадиш електрониката и да слагаш допълнителен транзистор така и така ще се сваля направо го сменяш и няма да имаш проблеми, но за мен е безмислено здрава помпа да я манипулираш.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Zagy » 26 Яну 2012, 12:54

В офроуд форума има тема точно за тоя транзистор - струва 5 лева и един пич си го е изкарал с кабелче извън корпуса на ГНП-то. Проблема е в това, че тоя транзистор е залепен за нафтопровода и нафтата един вид го охлажда като преминава покрай него. С времето обаче топлопвроводящото лепило, което го държи, се скапва и транзистора се разлепя, прегрява и изгаря.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Retrofit » 26 Яну 2012, 12:56

По скоро проблема е механичен, за да изгаря транзистора.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Zagy » 26 Яну 2012, 13:49

В офроуда описанието беше точно, че проблема е от температурата... изкарват транзистора с кабелче някъде извън ГНП-то и го хващат с рапидка или болтче за гола ламарина някъде далече от мотора и вече нямало проблем.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.11.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: 320d 136к.с.
Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
Детайли за колата: от всичко по-малко

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от vencislav86 » 26 Яну 2012, 14:52

Мисълта ми е ако става за6то да не подсигорим защото това нещо те оставя на патя ако е от него разбирасе. А то по тия коли се чупят една грамада неща мойе би затова са толко готини :lol: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от iv4o9999 » 26 Яну 2012, 16:16

:OT: е тия маневри само в българия може да се видят :clap: браво умен народ и най важното находчив.

иначе по темата, може би е добре да се направи един вид презастраховка но няма как да си сигурен че с интервенцията няма да си направиш повече бели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Gedo » 26 Яну 2012, 16:17

Причината за изгарянето на въпросният транзистор не е една. Например в същият този форум се коментира като причина, и задрало авансаторно бутало на помпата. Дори има и снимка, на която се вижда как тефлоновото покритие на буталото е изтъркано. В този случай изгарянето на транзистора е в следствие на буталото, и изкарването на "резервен транзистор", просто ще доведе и до неговото изгаряне. Няма как да се застраховаш :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Zagy » 26 Яну 2012, 16:23

Дам - има и го и момента с буталото. Аз затова си сипвам малко 2Т масълце в нафтата - да я омазнява - така няма проблеми.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от shark1986 » 26 Яну 2012, 18:14

Zagy написа:Дам - има и го и момента с буталото. Аз затова си сипвам малко 2Т масълце в нафтата - да я омазнява - така няма проблеми.

Колега я обясни какво е това масло и от къде го взимаш и колко слагаш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Vanio_bmw » 26 Яну 2012, 18:18

съгласен съм 4е може да има и механи4ен проблем , НО в пове4ето случаи е поради това 4е Т не е добре из4ислен и нагаря едното му кра4е :yes: .
След подмяна с усилен такъв ( най добре с от Ауди 2,5 ТДИ (face :mhihi: ) или със сходни параметри) ГНП-то и по то4но електрониката му става ве4на !
Казвам го като 4овек минал по този път с подмяната , а и помогнал на доста колеги които ве4е направиха над 150 х км с новите :D помпи .
Като цяло ВП44 е здрава помпа и се използва в доста модели със зна4ително по голям дебит от 136 кс .т.е помпата издържа и по големи натоварвания .
пп: подходяща за 4ипосване .

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.11.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: 320d 136к.с.
Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
Детайли за колата: от всичко по-малко

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от vencislav86 » 26 Яну 2012, 20:27

колега а ти какво мислиш за подсигоряването с още един примерно от А6

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от VRPerformance » 26 Яну 2012, 23:06

Колега доста неточно мнение,или може нещо аз да не съм те разбрал...за нормално чипване стават,но за нещо повече не :idea: именно защото не може да се пусне повече нафта :idea: помпата я има в модели с по-голяма мощност но да не забравяме че там тя е с повече помпени елементи(бутала),като вземем впредвид и това че електрониката на помпата има памет която е еднократна и се настроива само ако електрониката е купена чисто нова от бош(към 1700лв) да сложиш голяма помпа на кола която е била с малка с цел тунинг е мисията невъзможна :idea: помисли малко има ли някоя кола с такава помпа направена повече от колкото с едно чипване? :idea:

Сега по темата,с транзистора трябва да се внимава,защото ако бъде сложен такъв какъвто не трябва,колата няма да върви както преди,тоест ще има загуба на мощност :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Retrofit » 26 Яну 2012, 23:41

Има потенциал във VP44, тази помпа се слага дори на 5.9-6.2L Дизели и храни 300 коня сток, а като се смени помпения елемент и се вдигне налягането, да не говорим.

Ето вариант за охлаждане :mhihi:

Изображение
Изображение
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Zagy » 26 Яну 2012, 23:47

Тва ме кефи! :mrgreen: Много яко е направено - личи си, че някой с овърклокерски познания се е занимавал. :yes:
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook