ГНП на 320д е46 136к.с
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
ГНП на 320д е46 136к.с
Та въпроса ми е за транзистора които гори - може ли да се изкара външен такъв и като изгори оргиналния да се активира външния разбира се ако проблема е от него. Предполагам че ще му трябва и някакво охлаждане и и някакви други неща. Мисалта ми е дали 6те стане за да няма някъде
по средата на патя.Предполагам че ще е интересно и на други колеги.


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
е колега то това да не се разваля на всички ако е така дай да си сложим по още една ел. перка то на всяко второ бмв перката спира или по още един таралеж или още един куп работи то ако човек знае какво ще се развали а при нашите бмв-та се развалят доста неща.
Ти имаш предвит това, че ще те остави на пътя, но принципно вместо да вадиш електрониката и да слагаш допълнителен транзистор така и така ще се сваля направо го сменяш и няма да имаш проблеми, но за мен е безмислено здрава помпа да я манипулираш.
Ти имаш предвит това, че ще те остави на пътя, но принципно вместо да вадиш електрониката и да слагаш допълнителен транзистор така и така ще се сваля направо го сменяш и няма да имаш проблеми, но за мен е безмислено здрава помпа да я манипулираш.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
В офроуд форума има тема точно за тоя транзистор - струва 5 лева и един пич си го е изкарал с кабелче извън корпуса на ГНП-то. Проблема е в това, че тоя транзистор е залепен за нафтопровода и нафтата един вид го охлажда като преминава покрай него. С времето обаче топлопвроводящото лепило, което го държи, се скапва и транзистора се разлепя, прегрява и изгаря.
Si non confectus, non reficiat.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
По скоро проблема е механичен, за да изгаря транзистора.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
В офроуда описанието беше точно, че проблема е от температурата... изкарват транзистора с кабелче някъде извън ГНП-то и го хващат с рапидка или болтче за гола ламарина някъде далече от мотора и вече нямало проблем.
Si non confectus, non reficiat.
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Мисълта ми е ако става за6то да не подсигорим защото това нещо те оставя на патя ако е от него разбирасе. А то по тия коли се чупят една грамада неща мойе би затова са толко готини



- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: ГНП на 320д е46 136к.с


иначе по темата, може би е добре да се направи един вид презастраховка но няма как да си сигурен че с интервенцията няма да си направиш повече бели.
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Причината за изгарянето на въпросният транзистор не е една. Например в същият този форум се коментира като причина, и задрало авансаторно бутало на помпата. Дори има и снимка, на която се вижда как тефлоновото покритие на буталото е изтъркано. В този случай изгарянето на транзистора е в следствие на буталото, и изкарването на "резервен транзистор", просто ще доведе и до неговото изгаряне. Няма как да се застраховаш 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Дам - има и го и момента с буталото. Аз затова си сипвам малко 2Т масълце в нафтата - да я омазнява - така няма проблеми.
Si non confectus, non reficiat.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Zagy написа:Дам - има и го и момента с буталото. Аз затова си сипвам малко 2Т масълце в нафтата - да я омазнява - така няма проблеми.
Колега я обясни какво е това масло и от къде го взимаш и колко слагаш?
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
съгласен съм 4е може да има и механи4ен проблем , НО в пове4ето случаи е поради това 4е Т не е добре из4ислен и нагаря едното му кра4е
.
След подмяна с усилен такъв ( най добре с от Ауди 2,5 ТДИ (face
) или със сходни параметри) ГНП-то и по то4но електрониката му става ве4на !
Казвам го като 4овек минал по този път с подмяната , а и помогнал на доста колеги които ве4е направиха над 150 х км с новите
помпи .
Като цяло ВП44 е здрава помпа и се използва в доста модели със зна4ително по голям дебит от 136 кс .т.е помпата издържа и по големи натоварвания .
пп: подходяща за 4ипосване .

След подмяна с усилен такъв ( най добре с от Ауди 2,5 ТДИ (face

Казвам го като 4овек минал по този път с подмяната , а и помогнал на доста колеги които ве4е направиха над 150 х км с новите

Като цяло ВП44 е здрава помпа и се използва в доста модели със зна4ително по голям дебит от 136 кс .т.е помпата издържа и по големи натоварвания .
пп: подходяща за 4ипосване .
- vencislav86
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.11.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 136к.с.
- Мечтае да кара: M6 G-power или трактор
- Детайли за колата: от всичко по-малко
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
колега а ти какво мислиш за подсигоряването с още един примерно от А6
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Колега доста неточно мнение,или може нещо аз да не съм те разбрал...за нормално чипване стават,но за нещо повече не
именно защото не може да се пусне повече нафта
помпата я има в модели с по-голяма мощност но да не забравяме че там тя е с повече помпени елементи(бутала),като вземем впредвид и това че електрониката на помпата има памет която е еднократна и се настроива само ако електрониката е купена чисто нова от бош(към 1700лв) да сложиш голяма помпа на кола която е била с малка с цел тунинг е мисията невъзможна
помисли малко има ли някоя кола с такава помпа направена повече от колкото с едно чипване? 
Сега по темата,с транзистора трябва да се внимава,защото ако бъде сложен такъв какъвто не трябва,колата няма да върви както преди,тоест ще има загуба на мощност




Сега по темата,с транзистора трябва да се внимава,защото ако бъде сложен такъв какъвто не трябва,колата няма да върви както преди,тоест ще има загуба на мощност

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Има потенциал във VP44, тази помпа се слага дори на 5.9-6.2L Дизели и храни 300 коня сток, а като се смени помпения елемент и се вдигне налягането, да не говорим.
Ето вариант за охлаждане



Ето вариант за охлаждане




- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ГНП на 320д е46 136к.с
Тва ме кефи!
Много яко е направено - личи си, че някой с овърклокерски познания се е занимавал. 


Si non confectus, non reficiat.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани