Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Здравейте колеги търсих, но никъде не намерих нищо за моя проблем. Значи преди 3 месеца си взех нов акумулатор, защото старият едвам едвам въртеше и не палеше всеки път,а когато палеше беше с доста въртене на стартера, слагам новия BANNER 80ah 700a покарах колата 1-2 месеца и падна и новия акумулатор. Отидох при един Ел. майстор (уж добър бил според мой познат) замерваше акумулатора колата му я оставих 1 час да стой при него да направи пълно замерване уж.След час се върнах и той ми каза: Проблема е в акумулатора слаб е за тази кола....Купих пак нов акумулатор този път 100ah 900a стартов ток , взех го преди месец и половина и днес пак ме предаде искам да допълня, че когато заредя акумулатора колата пали веднага без замисляне и топла и студена..И когато падне акумулатора студена пали винаги макар и малко по трудно, а топла не пали....Поне кажете добър майстор който си разбира от работата да отида при него
Извинете за дългия пост
Колата е е46 320д 150кс



- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Първо отиваш на една диагностика на колата и ако не покаже грешки отиваш при добър електричар да търси оттечки....и първия акумулатор си е бил 6,все пак няма да палиш самолет 

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Диагностиката безусловно е на първо място, но почети и форума, имаше доста писано защо не палят топли.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Със сигурност имаш отечка някъде - по книжка М47N е за 77Ah акумулатор. Ако си с афтърмаркет аларма пробвай да не я пускаш и да видиш дали пак така ще се държи.
Както вече ти казаха - бягай на жичкаджия да ти намери отечката. Ако имаш мултицет можеш и сам да я намериш - не е трудно
Както вече ти казаха - бягай на жичкаджия да ти намери отечката. Ако имаш мултицет можеш и сам да я намериш - не е трудно

Si non confectus, non reficiat.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Едва ли може сам да я намери,просто може да констатира че има ама къде е...трудна работа за неопитен човек 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Не е толкова трудно ако знае как се бачка с мултицет - наглася го на акумулатора и гледа колко ток харчи колата в покой (ще е доста - 99%). След това почва да маха бушоните един по един и вижда къде харча изчезва и воала - ще знае къде е проблема 

Si non confectus, non reficiat.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Aaaa винаги съм се радвал нещо като става лесно и всеки може да го направи....а ти пуловер можеш ли да плетеш,много е лесно хващаш 2 куки и едно кълбо вълна и вреш куките в него 
Електричар 2-30 лв в джоба,че да не пита после кой бушон къде беше и що това не работи след ваденето на бушоните

Електричар 2-30 лв в джоба,че да не пита после кой бушон къде беше и що това не работи след ваденето на бушоните

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Винаги съм искал да мога да плета.... найш ли къф пуловер ще изплета на акумулатора ми?




Si non confectus, non reficiat.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Абе тука няма ли модове че само спамери се събраха в тази тема
Ако ще плетеш аз искам шушони за амортисьорите ми

Ако ще плетеш аз искам шушони за амортисьорите ми

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Колега,не ти трябва майстор.Студено е и акумулаторите се ебават.Замери напрежението на клемите при работещ мотор,пуснати къси светлини и парно на 3!По ниско ли е от 13.80,проблемът е в генератора или някъде си с късо.Движи ли се в границите от 13.80 нагоре,провери си връзките на акумулатарните обувки за хлабини.Ако дотук всичко ти е наред помисли си дали всеки ден си зад волана,ако стои повече от седмица и акумулатора вече е умрял,причината си е в него.За утечки има вероятност,но ако ги има,няма и ефективно зареждане и ще ги хванеш по напрежението на работещ двигател.При изключен мотор напрежението между клемите трябва да е над 12 волта и така след ден,два и т.н.Скапано е качеството на акумулаторите.От пет купени за 2 години досега,сега ползувам само един и то сменен.Вземи си Бош от сините за 130лв.с три години гаранция и забрави за него въобще!Дано да съм ти дал разумни съвети,ако има нещо пиши!
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
здравейте колеги..колата е ходила на диагностика и тя показва ниско налягане в рейла(датчик/клапан в рейла) но според мен и др. хора това се дължи на дългото въртене на стартера, когато отслабне акумулатора...Ходих и на жичкаджия, той върза мултицета така че ампеража да минава през него..мултицета казва, че след изгасянето на колата ампеража е 1.32А, след 30секунди става 0.5А и след още 10сек.става 0.01А и майстора казва всичко е точно от акумулатора е проблема
И все пак днес пак ще отида на жичкаджия(препоръчайте ми някой добър)




- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Искам само да попитам по колко км изминаваш на ден и всеки ден ли я караш 

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
За да скапеш нов акумулатор за един месец, значи проблема не е в акумулатора.
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
колата се кара всеки ден от овча купел до студентски град...
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Дай едно клипче с това как върти но не пали.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани