Две лапми на таблото при старт и след него!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Две лапми на таблото при старт и след него!?
Здравейте колеги!
Имам следния проблем с две лапички на таблото който явно нямат нищо общо!
Историята е че от известно време карам служебна кола и моята я раздвижвам само уйкнедите, а понякога и през седмица.
Та вече втора събота се случва като я паля студена да свети знака за тракшъна докато върти стартера, после загасва. Т.е давам на контак, прави чек, всичко загасва но тази пак светва докато върти стартера.
Второ, случвало се и преди, но напоследък, зимата по често, след като загася колата и изкарам ключа да остава лампата за маслото да свети жълто! Нивото го проверявам често, не го близва, предполагам че датчика си отива или не отчита вярно нещо!?
Имаше една тема за лампа на масло, ама е за дизели?
Някой нещо............!?!?
Имам следния проблем с две лапички на таблото който явно нямат нищо общо!
Историята е че от известно време карам служебна кола и моята я раздвижвам само уйкнедите, а понякога и през седмица.
Та вече втора събота се случва като я паля студена да свети знака за тракшъна докато върти стартера, после загасва. Т.е давам на контак, прави чек, всичко загасва но тази пак светва докато върти стартера.
Второ, случвало се и преди, но напоследък, зимата по често, след като загася колата и изкарам ключа да остава лампата за маслото да свети жълто! Нивото го проверявам често, не го близва, предполагам че датчика си отива или не отчита вярно нещо!?
Имаше една тема за лампа на масло, ама е за дизели?
Някой нещо............!?!?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
zlati79 написа:Здравейте колеги!
Имам следния проблем с две лапички на таблото който явно нямат нищо общо!
Историята е че от известно време карам служебна кола и моята я раздвижвам само уйкнедите, а понякога и през седмица.
Та вече втора събота се случва като я паля студена да свети знака за тракшъна докато върти стартера, после загасва. Т.е давам на контак, прави чек, всичко загасва но тази пак светва докато върти стартера.
Второ, случвало се и преди, но напоследък, зимата по често, след като загася колата и изкарам ключа да остава лампата за маслото да свети жълто! Нивото го проверявам често, не го близва, предполагам че датчика си отива или не отчита вярно нещо!?
Имаше една тема за лампа на масло, ама е за дизели?
Някой нещо............!?!?
1-то слаб акумулатор
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
лампичката на АСЦ-то и при мен прави така. светва за 1-2 секунди докато запали колата и после изгасва. но всичко е ОК след това и АСИ-то си работи. не знам дали е нормално но определено не е проблем (поне при мен и според мен).

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
за лампата в жълто, нещо в тези студове вискозитета на маслото се ебава
хубавото е, че датчика на маслото ти е фред

хубавото е, че датчика на маслото ти е фред

- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
Gqbriel написа:zlati79 написа:Здравейте колеги!
Имам следния проблем с две лапички на таблото който явно нямат нищо общо!
Историята е че от известно време карам служебна кола и моята я раздвижвам само уйкнедите, а понякога и през седмица.
Та вече втора събота се случва като я паля студена да свети знака за тракшъна докато върти стартера, после загасва. Т.е давам на контак, прави чек, всичко загасва но тази пак светва докато върти стартера.
Второ, случвало се и преди, но напоследък, зимата по често, след като загася колата и изкарам ключа да остава лампата за маслото да свети жълто! Нивото го проверявам често, не го близва, предполагам че датчика си отива или не отчита вярно нещо!?
Имаше една тема за лампа на масло, ама е за дизели?
Някой нещо............!?!?
1-то слаб акумулатор
Май си точен-имам и други подозрения за акумулатора така че явно е това!
Последна промяна zlati79 на 14 Яну 2012, 21:11, променена общо 1 път
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
bmw20009 написа:за лампата в жълто, нещо в тези студове вискозитета на маслото се ебава![]()
хубавото е, че датчика на маслото ти е фред
Маслото е 5W40, а колата я държа в гараж, но явно наистина нещо се ебава! Слад като я загася 7 до 10 секунди и загазва жълтия цвят.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
zlati79 написа:Gqbriel написа:zlati79 написа:Здравейте колеги!
Имам следния проблем с две лапички на таблото който явно нямат нищо общо!
Историята е че от известно време карам служебна кола и моята я раздвижвам само уйкнедите, а понякога и през седмица.
Та вече втора събота се случва като я паля студена да свети знака за тракшъна докато върти стартера, после загасва. Т.е давам на контак, прави чек, всичко загасва но тази пак светва докато върти стартера.
Второ, случвало се и преди, но напоследък, зимата по често, след като загася колата и изкарам ключа да остава лампата за маслото да свети жълто! Нивото го проверявам често, не го близва, предполагам че датчика си отива или не отчита вярно нещо!?
Имаше една тема за лампа на масло, ама е за дизели?
Някой нещо............!?!?
1-то слаб акумулатор
Май си точен-имам и други подозрения за акумолатора така че явно е това!
При мен го прави същото..само дето акумулатора е още в гаранция,не че не пали..но 80mAh за дизел са маааалко..другото,ако имаш ксенон,при пуснати фарове премигне ли - акумулатор...но дори и сега...не значи че ще те предаде...просто студа си оказва влияние..замери го и виж ако може да сложиш дестилирана вода ако не е сух..примерно
Предната 320д с 100mAh 960 стартов ток - бетон просто..няма -20 или нещо,дори бях с 2 неработещи свещи цяла зима - просто нямаше вариант да не запали

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
Същата работа и при мен.Смених акумулатора и всичко се оправи 

- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
За АСЦ-то е от слаб акумулатор а за маслото сега ме подсети че аз от както си смених маслото вече не светка тая лампа.да му е дошло време за смяна?Аз сложих BMW 5W40 LL и да ти кажа сега се сетих че вече не я виждам.Преди светкаше нон стоп.
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
Благодаря на всички отзовали се колеги,
явно акумулатора ще се сменя,
както и масло с филтър , па да видим!?

явно акумулатора ще се сменя,
както и масло с филтър , па да видим!?

- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
Относно лампата за маслото.. точно датчика за налягането на маслото се ебава .. при мен след като запаля свети жълто 20-тина секунди и се гаси.. струва 200 лв този датчик няма смисъл според мен 

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
koleto_78 написа:За АСЦ-то е от слаб акумулатор .
при мен по книжката на колата предписват 80Ah но от автокъщата я взех с 65Ah. Нямам проблеми с паленето но присветва лампата от време на време докато запали. Дали ще се оправи ако се смени с нов и има ли проблем ако я карам със сегашния и лапмата си премигва?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
taba4ko написа:koleto_78 написа:За АСЦ-то е от слаб акумулатор .
при мен по книжката на колата предписват 80Ah но от автокъщата я взех с 65Ah. Нямам проблеми с паленето но присветва лампата от време на време докато запали. Дали ще се оправи ако се смени с нов и има ли проблем ако я карам със сегашния и лапмата си премигва?
Само поради факта,че акумулатора с който взех колата си има гаранция сумати време няма да го сменя...65mAh за нашите коли за мен е малко,като се има впредвид що датчици има...и ако някъде има утечка и до там..средно 80mAh за бензин и 90 нагоре за дизел...с 100mAh предния,въпреки че беше на години - един път не ми е направил проблем при каквито и да е темрпарути - просто има достатъчно стартов ток...
По книжка е едно на практика е друго

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
За печките стартовия ток е много по-важен, отколкото амперите 

Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?
Zagy написа:За печките стартовия ток е много по-важен, отколкото амперите
Е да ...ама намери ми 65mAh с 960 стартов


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани