Въпрос за обороти?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Въпрос за обороти?
Здравейте, колеги.
От известно време, колата ми прави следния проблем...е, силно казано проблем, но е дразнещо.
Паля я, работи нормално. Като я подкарам на почти всяко спиране на светофар, остава да работи на около 900 оборота, отпускам спирачката(колата е автоматик), мърда малко напред, пак спирам и оборотите се нормализират
Но не всеки път е така...примерно на 2 светофара е на 900 оборота, на 3-я спирам и оборотите са нормални
Някой, ако има идея от какво може да се менят така оборотите, ще съм благодарен да сподели
От известно време, колата ми прави следния проблем...е, силно казано проблем, но е дразнещо.
Паля я, работи нормално. Като я подкарам на почти всяко спиране на светофар, остава да работи на около 900 оборота, отпускам спирачката(колата е автоматик), мърда малко напред, пак спирам и оборотите се нормализират

Но не всеки път е така...примерно на 2 светофара е на 900 оборота, на 3-я спирам и оборотите са нормални

Някой, ако има идея от какво може да се менят така оборотите, ще съм благодарен да сподели

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Въпрос за обороти?
първо колега една диагностика ако направиш е по-добре,и мисля при ръчната скоростна кутия имаше нещо подобно,да притрисат оборотите при спиране,потърси в темите и прочети,може да е сходен проблема

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Въпрос за обороти?
при ръчните скорости, на свободна при движение по инерция са малко по високи от колкото на свободна при спряло състояние приблизително около 50-100 оборота
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Въпрос за обороти?
Те оборотите не претрисат, не играят и не са неравномерни...просто единия път ги задържа на 900, а в другия са си нормални...около 650 

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Въпрос за обороти?
Nasko_ написа:Те оборотите не претрисат, не играят и не са неравномерни...просто единия път ги задържа на 900, а в другия са си нормални...около 650
До колкото знам 650 са ниски обороти! И моите от отколо 1-2 седмици стоят около 600-650 и много дразни.
Казаха ми, че най-вероятно е "стъпковото моторче". Та ще одя на диагностика най-скоро време


- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Въпрос за обороти?
Wolfeye написа:Nasko_ написа:Те оборотите не претрисат, не играят и не са неравномерни...просто единия път ги задържа на 900, а в другия са си нормални...около 650
До колкото знам 650 са ниски обороти! И моите от отколо 1-2 седмици стоят около 600-650 и много дразни.
Казаха ми, че най-вероятно е "стъпковото моторче". Та ще одя на диагностика най-скоро време
Аз пък знам, че са нормални...бях на диагностика, никакви грешки

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
Re: Въпрос за обороти?
Клега, при мен се оказа скъсан маркуч на изгорелите газове.
Преди това чистих и разглобявах моторчето за празния ход, както описват колегите. Моторчето се чисти с шпрей за карбуратори или бензин. Разглобяването е след ваденето на щифта с малка отверка, която се пъха в малкото улейче на шплента и се върти бавно и настоятелно и шплента излиза лесно, а след това се завърта самия корпус, който е на резба подобна на фасунга за фаровете. Завъртането става с леко притискане навътре, защото има метален огънат пръстен ,който има притискаща функция.
После излиза един магнит. Почиства се магнита и вътрешната част, без да остават материали като парцал, гъби, памук или каквото и да е там. Най- добре да се чисти с парцал.
На тази схема се виждат два маркуча отдолу за антифриз , горе за картерните газове и именно той къса нервите на сума народ. Неговото пробиване или разкъсване, според мен водят до многото "пожелателни адреси" изобщо в момента на колебаещите се обороти.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Многобройните мнения , че оборотите на двигателя се влияят от моторчето на празния ход може да са верни, но при мен се оказа, че не е така и е уместно да споделя опита си тук. Повечето оплаквания са за колебание на оборотите при празен ход и студено време най- вече. Моторчето за празния ход обаче има нещо, което предхожда неговата функция. Това е студеният въздух, който минава от двигателя през маркуча на картерните газове, за да поддържа температура и обороти. Посока от двигателя към клапана.
Работи се на студен двигател, че може да пръска антифриз!
Маркучът влиза в един клапан, който е отворен при студен двигател и свързва въздух с капака на двигателя. Когато е спукан този маркуч, въздух влиза направо отвън. И притрисат оборотите през зимата. Този маркуч е в комплект от производителя, слепен с друг маркуч, през който минава антифриз. Двата маркуча са около 46 лева. От качеството им зависи след колко време маслото ще пробие и ще се прави отново. На схемата са под №3 захванати са с гумен пръстен по дължина и са слепени един за друг. Горният маркуч е маслоустойчив и има извивка. За да се смени се сваля първо капачето на филтъра за купето и филтъра, после се развиват 4 винта еврейска звезда и се свалят отделят кабелите отпред над колекторите, като първо се сваля пластмасовото капаче на кабелите и те се отделят напред. след сваляне на кората на въздушния филтър под чистачките, се вижда ясно, маркучът зад колекторите. Може да е захванат със свинска опашка от страната на капака на двигателя и другата страна на клапана. след това се развиват двата пръстена на долния маркуч, от който протича малко антифриз. Не повече от 100 мл. Малко е. Не се източва системата с антифриз, но за сметка на това после обезвъздушаваш радиатора си, защото от свалянето на долния маркуч влиза въздух в охладителната система и бълбука шумно, но на фона на унищожения проблем, обезвъздушаването е за удоволствие.
Долният маркуч се сменя като се развият пръстените, които го стягат. После е добре да смажете скобите с wd40 или някаква смазка преди завиването им. Според качеството на маркуча ще държат и оборотите на колата във времето. Сглобяването е по обратния ред. Не може да повярваш как се оправят оборотите. Сума народ вие за тези обороти. И никой не вижда спукания маркуч отзад. Достатъчно е да има дупка от която да смуче към клапана студен въздух. Това не се случва през лятото, когато е топло, а когато застудее, защото клапанът смуче топъл въздух от картерните газове. Та моторчето за празния ход има връзка именно с този маркуч, който е зад колекторните тръби, където не се вижда ясно. При смяната на този маркуч си смених и вакумните маркучета отпред за по- малко от половин метър вакумен маркуч за няма и два лева.
В моят случай беше така.
Преди това чистих и разглобявах моторчето за празния ход, както описват колегите. Моторчето се чисти с шпрей за карбуратори или бензин. Разглобяването е след ваденето на щифта с малка отверка, която се пъха в малкото улейче на шплента и се върти бавно и настоятелно и шплента излиза лесно, а след това се завърта самия корпус, който е на резба подобна на фасунга за фаровете. Завъртането става с леко притискане навътре, защото има метален огънат пръстен ,който има притискаща функция.
После излиза един магнит. Почиства се магнита и вътрешната част, без да остават материали като парцал, гъби, памук или каквото и да е там. Най- добре да се чисти с парцал.
На тази схема се виждат два маркуча отдолу за антифриз , горе за картерните газове и именно той къса нервите на сума народ. Неговото пробиване или разкъсване, според мен водят до многото "пожелателни адреси" изобщо в момента на колебаещите се обороти.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Многобройните мнения , че оборотите на двигателя се влияят от моторчето на празния ход може да са верни, но при мен се оказа, че не е така и е уместно да споделя опита си тук. Повечето оплаквания са за колебание на оборотите при празен ход и студено време най- вече. Моторчето за празния ход обаче има нещо, което предхожда неговата функция. Това е студеният въздух, който минава от двигателя през маркуча на картерните газове, за да поддържа температура и обороти. Посока от двигателя към клапана.
Работи се на студен двигател, че може да пръска антифриз!
Маркучът влиза в един клапан, който е отворен при студен двигател и свързва въздух с капака на двигателя. Когато е спукан този маркуч, въздух влиза направо отвън. И притрисат оборотите през зимата. Този маркуч е в комплект от производителя, слепен с друг маркуч, през който минава антифриз. Двата маркуча са около 46 лева. От качеството им зависи след колко време маслото ще пробие и ще се прави отново. На схемата са под №3 захванати са с гумен пръстен по дължина и са слепени един за друг. Горният маркуч е маслоустойчив и има извивка. За да се смени се сваля първо капачето на филтъра за купето и филтъра, после се развиват 4 винта еврейска звезда и се свалят отделят кабелите отпред над колекторите, като първо се сваля пластмасовото капаче на кабелите и те се отделят напред. след сваляне на кората на въздушния филтър под чистачките, се вижда ясно, маркучът зад колекторите. Може да е захванат със свинска опашка от страната на капака на двигателя и другата страна на клапана. след това се развиват двата пръстена на долния маркуч, от който протича малко антифриз. Не повече от 100 мл. Малко е. Не се източва системата с антифриз, но за сметка на това после обезвъздушаваш радиатора си, защото от свалянето на долния маркуч влиза въздух в охладителната система и бълбука шумно, но на фона на унищожения проблем, обезвъздушаването е за удоволствие.
Долният маркуч се сменя като се развият пръстените, които го стягат. После е добре да смажете скобите с wd40 или някаква смазка преди завиването им. Според качеството на маркуча ще държат и оборотите на колата във времето. Сглобяването е по обратния ред. Не може да повярваш как се оправят оборотите. Сума народ вие за тези обороти. И никой не вижда спукания маркуч отзад. Достатъчно е да има дупка от която да смуче към клапана студен въздух. Това не се случва през лятото, когато е топло, а когато застудее, защото клапанът смуче топъл въздух от картерните газове. Та моторчето за празния ход има връзка именно с този маркуч, който е зад колекторните тръби, където не се вижда ясно. При смяната на този маркуч си смених и вакумните маркучета отпред за по- малко от половин метър вакумен маркуч за няма и два лева.
В моят случай беше така.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани