съживяване на автомобила - ключе
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
съживяване на автомобила - ключе
Колата ми е Е46, дизел, 2002г. - фейса, 150 к.с.. Имам чувството, че не върви както преди или съм и свикнал. Нека в тази тема всеки да сподели своя личен опит, какво може да доведе до "събуждането" на конете на един автомобил. Мисля тези дни да сменя маслото, заедно с всички филтри и да си взема спрей за почистване на дебитомера. Проблем ли ще е и ако налея ударна доза Redex за почистване на дюзите. Причината да се допитам до вас е, че днес направихме няколко старта с една Хонда сивик 110 коня и резултатите ме шокираха - муцуната му седи до шофьорската ми врата до 200 км/ч, а колата не е пипана..
Последна промяна Anh1 на 03 Яну 2012, 0:46, променена общо 1 път
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
http://www.beemasport.com/category/remonti/page/2/ това намерих за сега 

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: съживяване на автомобила
За начало, сменяш всички филтри(маслен, горивен, въздушен), сваляш дебитомера и го промиваш със специализиран спрей за тази цел, проверка на всички вакум маркучи, една ревизия на геометрията на турбото би допринесла за допълнително "съживяване", понеже с времето натрупва сажди и се движи по трудно или блокира.
За ударна доза на добавка в горивото не ти препоръчвам, понеже не е добре за помпата за високо налягане.
За ударна доза на добавка в горивото не ти препоръчвам, понеже не е добре за помпата за високо налягане.
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
Retrofit написа:За начало, сменяш всички филтри(маслен, горивен, въздушен), сваляш дебитомера и го промиваш със специализиран спрей за тази цел, проверка на всички вакум маркучи, една ревизия на геометрията на турбото би допринесла за допълнително "съживяване", понеже с времето натрупва сажди и се движи по трудно или блокира.
За ударна доза на добавка в горивото не ти препоръчвам, понеже не е добре за помпата за високо налягане.
само тази геометрия на турбото не ми е ясна, но ще намеря някой, който може да ми помогне


ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

Re: съживяване на автомобила
viewtopic.php?f=34&t=276908
п.п. Тая Хонда по каталог въобще не може да вдигне 200км/ч та чак до 200км/ч ти седи до теб.
п.п. Тая Хонда по каталог въобще не може да вдигне 200км/ч та чак до 200км/ч ти седи до теб.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
JTD написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=276908
п.п. Тая Хонда по каталог въобще не може да вдигне 200км/ч та чак до 200км/ч ти седи до теб.
значи може да е пипал нещо и да ме лъже, но защо 110 коня да не могат да вдигнат 200 ?
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:JTD написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=276908
п.п. Тая Хонда по каталог въобще не може да вдигне 200км/ч та чак до 200км/ч ти седи до теб.
значи може да е пипал нещо и да ме лъже, но защо 110 коня да не могат да вдигнат 200 ?
Ами по каталог е 187км/ч макс.
До 200км/ч има бая коне да извади.
А чак пък през това време да е до теб

Общо взето физиката показва, че за 200+км/ч си трябват минимум 120+кс.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
JTD написа:Anh1 написа:JTD написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=276908
п.п. Тая Хонда по каталог въобще не може да вдигне 200км/ч та чак до 200км/ч ти седи до теб.
значи може да е пипал нещо и да ме лъже, но защо 110 коня да не могат да вдигнат 200 ?
Ами по каталог е 187км/ч макс.
До 200км/ч има бая коне да извади.
А чак пък през това време да е до теб
Общо взето физиката показва, че за 200+км/ч си трябват минимум 120+кс.
сега като се замисля, си прав - на 180 някъде започнах да му дърпам чувствително, но все пак съм с 40 коня отгоре, а той никак не отстъпваше. Кой и къде може да ми почисти качествено турбото и интерколера ? Ти занимаваш ли се с ремонти ?
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

Re: съживяване на автомобила
Коя ген. и кой мотор е тая Хонда ?
Че са големи осички и е напълно възможно нищо да ти няма на колата
Че са големи осички и е напълно възможно нищо да ти няма на колата

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7959_n.jpg
тази първата е колата - май 3-та генерация е това ? 115 коня е ако не се лъжа, че не ги разбирам много тия хонди
тази първата е колата - май 3-та генерация е това ? 115 коня е ако не се лъжа, че не ги разбирам много тия хонди
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: съживяване на автомобила
uCnaHeTcA написа:Коя ген. и кой мотор е тая Хонда ?
Че са големи осички и е напълно възможно нищо да ти няма на колата
нищо чувствително и няма на колата, но тоя направо ме отказа... ще се наредя утре с една друга 166 коня - витек, че ми е интересно там какво ще стане(предполагам, че ще му зема старта понеже трудно потегля)

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:uCnaHeTcA написа:Коя ген. и кой мотор е тая Хонда ?
Че са големи осички и е напълно възможно нищо да ти няма на колата
нищо чувствително и няма на колата, но тоя направо ме отказа... ще се наредя утре с една друга 166 коня - витек, че ми е интересно там какво ще стане(предполагам, че ще му зема старта понеже трудно потегля)
Е 115 те отказа, ти на 166 витек скачаш


Няма лошо де, сори за Офф-а...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
Re: съживяване на автомобила
Здравей колега.
Преди да почистиш въпросния дебитомер трябва да знаеш каква химия да ползваш-много наши колеги
проплкаха от не-функциониращ дебитомер след почистване, бръкнаха дълбоко в джоба за нов.
Понякога самодиагностиката и прочетеното тук-там и не доразбрани понятия на 100% водят до неприятни
ситуаций и излишни разходи.Попитай първо някой наш колега от форума да те закачи към компа и да видите дали имаш спад в стоиностите.
Ако пък ли наистина си за почистване вземи спрей за електронни елементи.
Не се бъркай да вземеш спрей обикновен -електро клийнер.
Относно маслата и да ги смениш промяна няма да има -те имат друга функция в мотора -фрикционни
Филтъра възду6ния абсолутно за смяна
Геометрията ти ако е забита ще имаш проблем постоянно не само в високите обороти.
Така че не се вкарвай в излишни разходи и в жегата сам закачи колата на комп -и тя ще си каже всико-турбина ,дебитомер и тн.
Хубаво е ,ако си я карал доста време градско да излезнеш на магистралата за 30 минути да духнеш мръсотията.
Успех ти желая,и безаварийна
Шелач
Преди да почистиш въпросния дебитомер трябва да знаеш каква химия да ползваш-много наши колеги
проплкаха от не-функциониращ дебитомер след почистване, бръкнаха дълбоко в джоба за нов.
Понякога самодиагностиката и прочетеното тук-там и не доразбрани понятия на 100% водят до неприятни
ситуаций и излишни разходи.Попитай първо някой наш колега от форума да те закачи към компа и да видите дали имаш спад в стоиностите.
Ако пък ли наистина си за почистване вземи спрей за електронни елементи.
Не се бъркай да вземеш спрей обикновен -електро клийнер.
Относно маслата и да ги смениш промяна няма да има -те имат друга функция в мотора -фрикционни
Филтъра възду6ния абсолутно за смяна
Геометрията ти ако е забита ще имаш проблем постоянно не само в високите обороти.
Така че не се вкарвай в излишни разходи и в жегата сам закачи колата на комп -и тя ще си каже всико-турбина ,дебитомер и тн.
Хубаво е ,ако си я карал доста време градско да излезнеш на магистралата за 30 минути да духнеш мръсотията.
Успех ти желая,и безаварийна
Шелач
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: съживяване на автомобила
Здравей колега,
По принцип това което са казали колегите за дебитомер и турбо е най-точно.
Аз ще добавя чистене на ЕГР-клапан в ултра-звукова камера и махане на катализаторите.
По принцип това което са казали колегите за дебитомер и турбо е най-точно.
Аз ще добавя чистене на ЕГР-клапан в ултра-звукова камера и махане на катализаторите.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: съживяване на автомобила
Anh1 написа:http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301258_266288710072455_100000739851108_881167_318297959_n.jpg
тази първата е колата - май 3-та генерация е това ? 115 коня е ако не се лъжа, че не ги разбирам много тия хонди
На снимката най близката хонда е "англичанка" 6-та генерация , останалите три са японска сглобка ,купета,
като двете еднакви са 5-та генерация ,а тази в средата е 6-та ген.
Anh1 написа:нищо чувствително и няма на колата, но тоя направо ме отказа... ще се наредя утре с една друга 166 коня - витек, че ми е интересно там какво ще стане(предполагам, че ще му зема старта понеже трудно потегля)
Градски ,имай предвид че е много по лека от тебе тая хонда ,а и са много бързооборотни тия ви-тек мотори.
Карал съм на мой приятел преди време един сивик няколко пъти /1,5 - 115 к.с/ ,направо е самолет спрямо
други със същия обем мотор. Но спирам до тук ,все пак сме БМВ маняци и ти пожелавам успех .

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани