320д 150к.с. странен проблем с мощността
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
320д 150к.с. странен проблем с мощността
колеги от известно време имам следния проблем...в движение без значение на коя предавка, при рязко подаване на газ колата ускорява все едно е без турбо...след като мине 2700 2800 оборота и идва истинската мощност, преди това жив мъртвец
(( а при постепенно подаване на газта няма проблем усорява както трябва...проблема го има само при заварка на педала на газта... досега съм проверил вакумите към турбото : нямат прпуски... проверих също и клапана на турбото изглежда ми да е наред... няма никакви записали грешки...

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
може и банално да е но една диагностика с живи данни в движение
би трябвало да ти даде отговор

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
picotto написа:колеги от известно време имам следния проблем...в движение без значение на коя предавка, при рязко подаване на газ колата ускорява все едно е без турбо...след като мине 2700 2800 оборота и идва истинската мощност, преди това жив мъртвец(( а при постепенно подаване на газта няма проблем усорява както трябва...проблема го има само при заварка на педала на газта... досега съм проверил вакумите към турбото : нямат прпуски... проверих също и клапана на турбото изглежда ми да е наред... няма никакви записали грешки...
Мисля, че Dimitroff има подобен проблем и беше от клапан на турбото.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- iliikata_3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 30.09.2008
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
същия проблем имам аз , но при мен даже и след 3000 оборота понякога забива .
смених с чисто нови : дебитомер (бош), нов клапан на турбото (бмв) , вакуми , почистване на егр , адаптации на дебитомер-а , проверихме дюзите са наред , рейл-а също , ъпдейтнахме софта на скоростите и на двигателя ....
и на диагностиката показва че турбото понякога пренадува , и понякога въобще не надува
на диагностика беше записала, че 44 пъти е пренадула и 20 пъти въобще е нямало турбо ...
при мен бяха разменени вакумите които влизат в ел.клапана за доста дълъг периот от време и колата надуваше но не достатъчно , когато Ванката ((Dimitroff) им смени местата колата почна да надува както трябва , но имаме съмнение за зацепила геометрия .Просто друго не остана освен някакъв проблем по турбото .... или не можеме да откриеме от какво друго може да е..
съветвам те да направиш диагностика в движение и всичко ще си излезе
...много тъпо се получава когато дам газ до край колата все едно е без турбо и без да отпускам педала след малко започва да върви .....ако ти се случи докато изпреварваш ... греда
смених с чисто нови : дебитомер (бош), нов клапан на турбото (бмв) , вакуми , почистване на егр , адаптации на дебитомер-а , проверихме дюзите са наред , рейл-а също , ъпдейтнахме софта на скоростите и на двигателя ....
и на диагностиката показва че турбото понякога пренадува , и понякога въобще не надува

на диагностика беше записала, че 44 пъти е пренадула и 20 пъти въобще е нямало турбо ...
при мен бяха разменени вакумите които влизат в ел.клапана за доста дълъг периот от време и колата надуваше но не достатъчно , когато Ванката ((Dimitroff) им смени местата колата почна да надува както трябва , но имаме съмнение за зацепила геометрия .Просто друго не остана освен някакъв проблем по турбото .... или не можеме да откриеме от какво друго може да е..
съветвам те да направиш диагностика в движение и всичко ще си излезе

...много тъпо се получава когато дам газ до край колата все едно е без турбо и без да отпускам педала след малко започва да върви .....ако ти се случи докато изпреварваш ... греда

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
Когато турбото е на доста километри често не се развърта правилно заради луфта.Клапана лесно може да се провери като се откачи налягането към него -той не работи с вакуум.Също и разтоварващия клапан трябва да е проверен.Освен това за да развърта нормално турбото му трябва адекватно гориво
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
здравейте колеги днес пак закачих колата на инпата да видя какво става и ми беше записала няколко пъти като грешка ладедрукщелер-демек актуатора на турбото но най интересното е че все на около 800 оборота беше записвана грешката...за живите данни всичко ми се видя в норми освен еър-масс скалата която е разделена на дизайърт и кюрънт : при ускоряване с пълна газ и двете скали пълнят и пред стойностите излиза удивителна ... та въпроса ми е защо количеството въздух ми е извън нормите а като греяка имам записала актуатора за геометрия супер странна работа, при положение че геометрията съм я проверил с вакум върви си без да задира...сега се чудя дали да не сменя регулиращия клапан за турбото с този за егр'а...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани