320д 150к.с. странен проблем с мощността
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
320д 150к.с. странен проблем с мощността
здравейте колеги, от известно време имам интересен проблем с мощноста на бумера. колата е 320д 150к.с. а проблема се изразява в това че при рязко подаване на газ не се усеща пика на турбото до към 2500 2700 оборота... след това и идва акъла и тръгва да върви, а при постепенно подаване на газта няма проблем... днес нямах много време и набързо хвърлих око на работите в които се съмнявах...огледах вакумите преди резервоара за вакуум след него вакума към клапана на турбото всичко 6 няма пропуски, клапана на турбото изглежда да е добре пробвах го с вакуум движи си безпроблемно, и в момента съм в леко невидение
закачих да вида за натрупали грешки : чиста като сълза
чакам за съвети колеги...


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
кои стойности колега? налягане на турбото ли?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
Всички - дебитомер, турбо, дюзи, налягане в рейла...
Следете за отклонения.
Следете за отклонения.
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
Dimitroff написа:Всички - дебитомер, турбо, дюзи, налягане в рейла...
Следете за отклонения.
здравейте колеги днес пак закачих колата на инпата да видя какво става и ми беше записала няколко пъти като грешка ладедрукщелер-демек актуатора на турбото но най интересното е че все на около 800 оборота беше записвана грешката...за живите данни всичко ми се видя в норми освен еър-масс скалата която е разделена на дизайърт и кюрънт : при ускоряване с пълна газ и двете скали пълнят и пред стойностите излиза удивителна ... та въпроса ми е защо количеството въздух ми е извън нормите а като греяка имам записала актуатора за геометрия супер странна работа, при положение че геометрията съм я проверил с вакум върви си без да задира...сега се чудя дали да не сменя регулиращия клапан за турбото с този за егр'а...
- picotto
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.05.2007
- Пол: Мъж
- Кара: John Cooper WORKS
- Мечтае да кара: JCW GP
Re: 320д 150к.с. странен проблем с мощността
колега открих отчасти проблема, интересното е че няма връзка с турбото...просто изкарах вакума на АГР'а и колата си тръгна...много интересно какво го кара този АГР да е постоянно отворен и да ми задушава колата 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани