Проблем вентиЛатор парно

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Проблем вентиЛатор парно

Мнение от pepy_81 » 20 Дек 2011, 17:48

смених таралежа и пак не тръгва и се самниавам за самиа вентилатор ниакой знае Ли кой е бушона иЛи как да подам директно ток на вентилатора ??
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от NikVanov » 20 Дек 2011, 17:54

Ето ти линк за бушоните:
http://www.sendspace.com/file/zonr0u

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от pepy_81 » 20 Дек 2011, 18:43

Ел. Вентилатор 37

Вентилатор купе 28, 50

кой от двата е??
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от koleto_78 » 20 Дек 2011, 23:08

ако и двата са здрави няма значение кой е.ако има изгърмял там е проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 21 Дек 2011, 10:40

pepy_81 написа:смених таралежа и пак не тръгва и се самниавам за самиа вентилатор ниакой знае Ли кой е бушона иЛи как да подам директно ток на вентилатора ??

Таралежа с нов ли го смени? За да подадеш ток директно на вентилатора трябва да стигнеш до буксата му като свалиш въздушния филтър и кутията под филтъра и стигаш до самия мотор буксата е с два кабела кафявия е маса.
Прабвай и ако тръгне вентилатора ще трябва да пробваш с друг таралеж или модул ако са здрави предпазителите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от vavilon » 21 Дек 2011, 10:46

Само да ти подскажа, че буксата на вентилатора не е на самият вентилатор, а навътре посока към купето. Ще проследиш кабелите и ще се ориентираш. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 21 Дек 2011, 11:04

vavilon написа:Само да ти подскажа, че буксата на вентилатора не е на самият вентилатор, а навътре посока към купето. Ще проследиш кабелите и ще се ориентираш. :yes:

Точно и така и откачането на буксата е мъка, а после като се опиташ да я включиш много внимавай да не потъне мъжкото навътре защото ще ти е трудно да я щракнеш понеше кабела който идва от купето към вентилатора е доста къс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 1.06.2006
Местоположение: sofiata

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от pepy_81 » 29 Дек 2011, 15:01

Решение:
След смяна на таралеж и управление пак не трагна излезе че перката задаржа като е студено или колата не е карана извесно време следва обилно смазване и варти за сега :yes: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 29 Дек 2011, 22:57

pepy_81 написа:Решение:
След смяна на таралеж и управление пак не трагна излезе че перката задаржа като е студено или колата не е карана извесно време следва обилно смазване и варти за сега :yes: :yes:


Да и буксата правеше мизерии затова преди да смените таралежа първо проверете буксата дали прави контакт там товара е голям и се получава греене и нагар на пиновете на буксата и на колегата от това му беше проблема плюс затегнал мотор на вентилатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: Монтана/София

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от StratusMC » 12 Апр 2013, 20:39

здр колеги викам си да не пиша нова тема а да възродя малко старата, та колата е Е46 320д 136 коня 2001г. проблема е че преди седмица се прецака парното а по точно вентилатора си правеше каквото иска . Имал сам преди същото БМВ и знам за таралежа правил сам го та си помислих че пак е така разглобих вчера сиеко както си му е реда бутам буксата - оправи се , но нямах време да го сглобя и го оставих така . Днес си катам и изведнъж яко дим от въздуховодите на таблото и мириз на изгоряло . Спирам гася отварям капака нищо . паля - никакви индикации на таблото ,
пускам климатроника - работи но вентилатора го няма никаде. Навежда ме мисълта тои да не е изгорал . Знам колко е играчка да се свали и не ми се почва , та въпроса ми е дали някои е имал същия проблем и евентуално има отговор за решението му ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 12 Апр 2013, 23:26

StratusMC написа:здр колеги викам си да не пиша нова тема а да възродя малко старата, та колата е Е46 320д 136 коня 2001г. проблема е че преди седмица се прецака парното а по точно вентилатора си правеше каквото иска . Имал сам преди същото БМВ и знам за таралежа правил сам го та си помислих че пак е така разглобих вчера сиеко както си му е реда бутам буксата - оправи се , но нямах време да го сглобя и го оставих така . Днес си катам и изведнъж яко дим от въздуховодите на таблото и мириз на изгоряло . Спирам гася отварям капака нищо . паля - никакви индикации на таблото ,
пускам климатроника - работи но вентилатора го няма никаде. Навежда ме мисълта тои да не е изгорал . Знам колко е играчка да се свали и не ми се почва , та въпроса ми е дали някои е имал същия проблем и евентуално има отговор за решението му ?


Може и таралежа да се е стопил виж първо него преди да почнеш да разглобяваш вентилатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от vavilon » 13 Апр 2013, 9:31

След като провериш таралежа, провери и вентилатора. Разглобяваш само до него и с кабели от акумулатора или + клемата на спойките му. Те са открити и е лесен достъпа до тях. Не повече от 15 мин. работа. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 13 Апр 2013, 10:50

vavilon написа:След като провериш таралежа, провери и вентилатора. Разглобяваш само до него и с кабели от акумулатора или + клемата на спойките му. Те са открити и е лесен достъпа до тях. Не повече от 15 мин. работа. :yes:

15 минути на твоя мотор но на 136 кс не е точно така бая разглобяване си е повече от колкото на М43 и после ако се наложи вентилатора да се вади трябва да се свалят колекторите иначе турбината на мотора се чупи и няма как да излезе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: Монтана/София

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от StratusMC » 15 Апр 2013, 9:01

Вентилатора работи перфекно , вчера го пробвах - от управлението си вирту , усилва се сичко 6 . след 2 часа втори опит и пак неиска прави си каквото иска. Да приемеме че както казва колегата се е стопил таралежа , тогава как дима му е влязъл в систебмата с въздуховодите като частта му която е вътре е изцяло алуминиева ? Гледах от задната му страна от към жабката до колкото може да се види буксата и заливката около нея са видимо здрави . Като се оправи малко времето сичко сривам долу да търся кое каде е стопено и пак ще пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем вентиЛатор парно

Мнение от oci » 15 Апр 2013, 10:19

StratusMC написа:Вентилатора работи перфекно , вчера го пробвах - от управлението си вирту , усилва се сичко 6 . след 2 часа втори опит и пак неиска прави си каквото иска. Да приемеме че както казва колегата се е стопил таралежа , тогава как дима му е влязъл в систебмата с въздуховодите като частта му която е вътре е изцяло алуминиева ? Гледах от задната му страна от към жабката до колкото може да се види буксата и заливката около нея са видимо здрави . Като се оправи малко времето сичко сривам долу да търся кое каде е стопено и пак ще пиша.


Ми тогава ще трябва да поразглобиш малко за да намериш проблема, едва ли ще можем от форума да те насочим вече се изброи всичко, което стандартно се разваля :yes:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook