проблем със свирене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
проблем със свирене.
когато сменях двигателя реставрирах динамото,след 6 месеца взе да свири нещо докато колата непозагрее.лятото занесох пак динамото за смяна на лагери,но уви пак си остана свиренето..вчера пак занесох динамото за пално реставриране (в италия) и пак свири
праскахме ремака със талк (някакъв прах) и пак си свиреше.загряваше ролката на динамото и на хидравликата само...купих амортисиорчето на обтяжната ролка (за 2-ри път за няма и 20к) и пак си свиреше,водната помпа е сменяна със Хепу преди няма 20к. хидравликата е тиха, невие волана си се върти нормално...нз даите съвет от каде може да идва тъпото свирене. прави го когато не е карана повечко часове и е студена...след 10 мин спира да свири но когато се пуснат фарове или парно почва пак докато не се минат 30 мин и след това вече всичко е нормално..лятото по барзо спира това свирене .... помагаите 



- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: проблем със свирене.
нищо не ми идва на ум освен ремъка защото го товари алтернатора, докато се възстанови акумулатора от паленето.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: проблем със свирене.
Много е възможно в ремъка да ти е проблема...смени го с друг , а не да го пръскате с разни космически технологии.
Не изключвам възможността свиренето да идва и от водната помпа
Не изключвам възможността свиренето да идва и от водната помпа


- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: проблем със свирене.
мерси много за отговорите. проблема вече го няма след една година мъки..
проблема беше във ремъка но не само...по каталог го дават 1538.. а тои беше 1540 и ролката неможеше да го обтегне..но уви след слагане на 1530 пак идва по голям...сега е със 1530 и няма проблем..така единственото което се сещам е че на мотора му беше скъсана хидравличната помпа и му сложихме от стария ми мотор 1.9 ... и явно самата шаиба идва с по малък диаметър и по тъзи начин и ремака идва по голям..
с една дума в магазина са обаркали ремъка...маистора ми също не е забелязал разликата и не се е сетил за различната шаиба на хидравликата...но евала на италянеца откри проблема..

пс.
325и - D=135MM
318и - D=123MM





пс.
325и - D=135MM
318и - D=123MM
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани