Проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с паленето
Колеги имам сериозен проблем с паленето.....Сутрин колата пали всеки път почти перф като загрее пали но по трудно и като prestoi 1-2 4asa edinstveniq na4in da zapali e s butane....ima6e mn predpolojeniq za nalqgane,vazduh i tn... i vsi4ki se okazaha neverni v momenta nikoi neznae kakvo e... Posledno kazaha 4e moje da e elektronika na pompata i zvu4i nai logi4no osobeno kato se ima vpredvid 4e tva se slu4i sled remont na pompata колата е 1998 320 Д помагайте че не ми останаха майстори......
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Проблем с паленето
Явно много добре са ти ремонтирали помпата...Смени майстора, мини читава диагностика при някой който знае какво да гледа и ще си решиш проблема. Според мен може да зацепването...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Проблем с паленето
Пробвай с диагностика,помпата би трябвало да излезе
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Проблем с паленето
Подкрепям колегите за това,че спешно трябва да смениш майстора
Според мен обаче проблемът ти се корени някъде другаде или някой датчик на вал или viewtopic.php?f=34&t=271521&hilit=%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8, въпреки,че не виждам какво е общото между ремонта на помпата и това,което ти подсказвам
П.С. Ползвай търсачка и пиши на кирилица,че 5 пъти го четох ,докато разбера какво питаш

Според мен обаче проблемът ти се корени някъде другаде или някой датчик на вал или viewtopic.php?f=34&t=271521&hilit=%D0%BD%D0%B5+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8, въпреки,че не виждам какво е общото между ремонта на помпата и това,което ти подсказвам

П.С. Ползвай търсачка и пиши на кирилица,че 5 пъти го четох ,докато разбера какво питаш


- fugo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с паленето
ниакой знае ли от каде взима информация помпата преди да запали
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето
kibika91 написа:Колеги имам сериозен проблем с паленето.....Сутрин колата пали всеки път почти перф като загрее пали но по трудно и като prestoi 1-2 4asa edinstveniq na4in da zapali e s butane....ima6e mn predpolojeniq za nalqgane,vazduh i tn... i vsi4ki se okazaha neverni v momenta nikoi neznae kakvo e... Posledno kazaha 4e moje da e elektronika na pompata i zvu4i nai logi4no osobeno kato se ima vpredvid 4e tva se slu4i sled remont na pompata колата е 1998 320 Д помагайте че не ми останаха майстори......
Имах същия проблем колега, не палеше като престои а топла от раз. При мен се оказа че тече помпата и ми пада налягането. Къде прави твоята? Пиши на ЛС ако искаш да ти дам тел-а на моя майстор, при мен проблема се реши и вече 3 месеца нямам проблеми


- fugo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с паленето
при кибика91 проблема е че не пали топла.Колкото по студена е по лесно пали а и обиколи много майстори и сега помпаджията твърди че не е от него а тоя дето я зацепва казва че не е от него и няма оправия..А помпаджията го срещам по форума и не знам не го ли е срам да пише че електрониката се купува за 20-30лв.а той взима 250лв. при свалена помпа от мен.
- e 46 maniq
- royal jester
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Севлиево/Тиквенбург
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 на дизел
- Мечтае да кара: X5 (E70) M 4.4 (555Hp)
- Детайли за колата: " Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "
Re: Проблем с паленето
fugo написа:при кибика91 проблема е че не пали топла.Колкото по студена е по лесно пали а и обиколи много майстори и сега помпаджията твърди че не е от него а тоя дето я зацепва казва че не е от него и няма оправия..А помпаджията го срещам по форума и не знам не го ли е срам да пише че електрониката се купува за 20-30лв.а той взима 250лв. при свалена помпа от мен.



ПП-Ремонта ми струваше около 600 лв,как така за 250 ги правите нз.

!!! ВНИМАНИЕ !!! 
Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!

Коню ми е шашав! Рита апе и налата на бой !!!
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с паленето
Айде и тук да питам, пък дано някой ми отговори
Моята пали трудно само сутрин когато е студено. Върти 2-3 оборота и нещо щраква и залепва, докато не върна ключа. Това нещо 1-2 пъти и пали. После нямам проблеми.
Давайте предложения от къде да започна
Стартер, бендикс, лоши връзки и т.н.

Моята пали трудно само сутрин когато е студено. Върти 2-3 оборота и нещо щраква и залепва, докато не върна ключа. Това нещо 1-2 пъти и пали. После нямам проблеми.
Давайте предложения от къде да започна

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с паленето
vladobosh написа:Стартер, бендикс
Провери си стартера

Последна промяна S7 на 02 Дек 2011, 15:54, променена общо 1 път
- fugo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с паленето
e 46 maniq написа:fugo написа:при кибика91 проблема е че не пали топла.Колкото по студена е по лесно пали а и обиколи много майстори и сега помпаджията твърди че не е от него а тоя дето я зацепва казва че не е от него и няма оправия..А помпаджията го срещам по форума и не знам не го ли е срам да пише че електрониката се купува за 20-30лв.а той взима 250лв. при свалена помпа от мен.Офффффффф аман от маистори
![]()
.Та по темата,колега наистина смени майстора ПОМПАТА след направата и отсраняването на проблема и (било то електронен-ел.блок наи често или механичен) самата помпа минава СТЕНД,до колкото съм запознат.Моята я правих преди година в БОШ сервиз и нямам проблем.
ПП-Ремонта ми струваше около 600 лв,как така за 250 ги правите нз.
колега четеш между редовете 250лв. струваше ел.блок а стенда още толкова и авансаторното бутало та общо 600лв.Само за инфо в бош не качват правен ел.блок на стенда а нов е900лв.Пожелавам ти да не ти се случва защото усещането е гадно.колата сега работи перфектно само че не пали на темп.50 -60градуса на ДВГ
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Проблем с паленето
И аз имах подобен проблем преди години след ремонт на помпата. Правиха я в Супер Дизел. Палеше обаче след десетина завъртания, когато е топла. Според тях беше от акумулатора. Смених го и наистина се оправи. Вече 3 години нямам проблем с паленето.
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с паленето
S7 написа:vladobosh написа:Стартер, бендикс
Провери си стартера
Мерси колега, от там ще започна. Лошото е, че демонтажа - монтажа е доста труден и респективно не е евтин. Ако проблема не е там


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с паленето
vladobosh написа:S7 написа:vladobosh написа:Стартер, бендикс
Провери си стартера
Мерси колега, от там ще започна. Лошото е, че демонтажа - монтажа е доста труден и респективно не е евтин. Ако проблема не е тамИнтерсното е, че го прави само един път сутрин и после няма следа
Но и аз мисля, че стартера не изхвърля добре.
То и аз така мисля ама и без това няма да е лошо да му направиш една профилактика и да го почистиш поне,ама съм на 80 % че там е проблема

- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с паленето
S7 написа:...
Това "животно" стартера, знаеш ли от къде излиза по-лесно, от горе или от долу на 320d 136к.? Може да се пробваме с един приятел да спестим 80-100 лв. и после да се почерпим

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани