Проблем с паленето сутрин.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Проблем с паленето сутрин.
Здравейте,
колата е е46 320d 2000г. Преди 2-3 седмици за сефте ми направи проблем. Сутринта тръгвам за работа и не пожела да запали ... докато въртях утрепах акумулатора... закарах я с платформа на майстор - диагностика - ДИС, ИМПА ... разсинхронизиран ключ... беше задавила с нафта ... въртене на стартер с друг акумулатор .. запали ... заредих акумулатора и 1 седмица нямаше проблеми. Вън -5 , -6 ... палеше от половин оборот... След няколко дни каране (4-5) пак не поиска да запали ... купих нов акумулатор - FIAMM 100Ah. Запалих я ... после пак няколко дни идеална работа .... палене от първото завъртане с първия оборот... уикенда ме нямаше и не съм я карал ... в неделя вечерта, запали без проблем ... 30 - 40 мин градско. В понеделник сутрин - никакво палене ... дойде майстора закачи тестера ( ИМПА, ДИС) оказа се че в единия резервоар има 15л гориво , другия сух.
Той каза че в сухия е трансферната помпа... Нарочихме печката защото не работи запалителната и свещ/горелка и само върти помпата и на празно като стане студено ... изключихме я от буксата... Тубата, бензиностанция, 10 литра... с 300 зора и пръскане със спрей с етер в AGR-a и запали ... до днес нямаше проблем ... тази сутрин: 1-ви опит - изкашля се, аха да запали , ама не .. , 2-ри и 3-ти опит същото, докато накрая само върти на стартер ... и нищо ... симптомите са пак като в предишните пъти - няма гориво до ГНП-то ... а в резервоара има мин 20 литра ...
При всички закачания с ДИС/ИМПА няма никакви грешки ...
Съжалявам за дългия пост , но ако може да помогнете с мнение ...
Благодаря предварително.
колата е е46 320d 2000г. Преди 2-3 седмици за сефте ми направи проблем. Сутринта тръгвам за работа и не пожела да запали ... докато въртях утрепах акумулатора... закарах я с платформа на майстор - диагностика - ДИС, ИМПА ... разсинхронизиран ключ... беше задавила с нафта ... въртене на стартер с друг акумулатор .. запали ... заредих акумулатора и 1 седмица нямаше проблеми. Вън -5 , -6 ... палеше от половин оборот... След няколко дни каране (4-5) пак не поиска да запали ... купих нов акумулатор - FIAMM 100Ah. Запалих я ... после пак няколко дни идеална работа .... палене от първото завъртане с първия оборот... уикенда ме нямаше и не съм я карал ... в неделя вечерта, запали без проблем ... 30 - 40 мин градско. В понеделник сутрин - никакво палене ... дойде майстора закачи тестера ( ИМПА, ДИС) оказа се че в единия резервоар има 15л гориво , другия сух.


При всички закачания с ДИС/ИМПА няма никакви грешки ...
Съжалявам за дългия пост , но ако може да помогнете с мнение ...
Благодаря предварително.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето сутрин.
Mного вероятно да се ебава ГНП-то...
Пробвайте я с бутане, но на къса дистанция - 10-тина метра.
Ако запали и избълва бели пушеци (доста!) ... се ориентираш към ГНП - може да е гарнитура, може да е механика, може да е електрониката (най-често).
Накарай твоя майстор да види с ДИС показанията на ГНП-то (в градуси!) и ги напиши тук
Пробвайте я с бутане, но на къса дистанция - 10-тина метра.
Ако запали и избълва бели пушеци (доста!) ... се ориентираш към ГНП - може да е гарнитура, може да е механика, може да е електрониката (най-често).
Накарай твоя майстор да види с ДИС показанията на ГНП-то (в градуси!) и ги напиши тук

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
гледа температурата на ГНП-то ... каза че е наред ... дори когато не искаше да пали ...
((((( Това в Понеделник. До сега съмненията му са, че губи херметизация и налягане... Но като запали, когато запали, после 2-3 дни пали като барут ...





- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето сутрин.
Под градуси имам в предвид те температура, а ъгъл, колега...това не е ТДС, да се полива със студена вода ГНП-то и да пали 

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблем с паленето сутрин.
ако смуче от някаде въздух може и това да те гъбарка, засякал ли си дали не харчи масло или вода и през гарнитурата, иначе симптомите се както каза и Димитров и на ГНП .
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Маслото не мърда. Малко ми е намалял антифриза. Тъпото е, че след 300 зора за да я запалим, работи перфектно 2-3 дни и после проблем ... това ми се случва 3 пъти вече ... първия път акумулатор... купих ... втория път - печката изпомпила нафтата и я наляла в другия резервоар и оставила горивната система суха ... ( така и си беше ... в единия резервоар имаше нула 0 литра... ) ... а сега какво да е ? 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
не, чиста и плоска като тепсия улица в Пловдив - Кършияка ...
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Като си говорих предишния път, когато не иска да запали (този понеделник), с моя майстор, той каза че се съмнява да не дърпа въздух някъде... Тук ивчо също пише за това. Та в тази мисъл имам малко въпроси ... тъпи естествено , но още си опознавам колата ... извинете ме предварително...
От къде може би да тегли въздух ? И мамка му колко помпи има тая кола? 2...3 ?
От къде може би да тегли въздух ? И мамка му колко помпи има тая кола? 2...3 ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето сутрин.
От маркучите за обратна нафта най-често дърпат въздух.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето сутрин.
Аз имах подобен проблем, в началото ми палеше трудно, след няколко месеца започна да не ми пали като престои няколко часа защото ми падаше налягането в ГНП-то. Може да е и от маркучите за нафтата, виж дали са омазнени. Пробвай и да я караш с повече гориво, да не би да не ти работи подкачващата помпа!
Ако все пак опреш до ремонт на ГНП, пиши ми на ЛС да ти кажа къде правих моята че да останеш доволен!
Ако все пак опреш до ремонт на ГНП, пиши ми на ЛС да ти кажа къде правих моята че да останеш доволен!


- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Update: снощи реших да пробвам дали ще запали. Първите 2 пъти само се изкашля и не поиска ... все едно не и достигаше гориво .... на 3-тия реших да задържа малко повече на стартер ... запали ... оттам на бензиностанцията ... пълнене до дупка и право на майстора ... по пътя проблеми никакви ... 180км/ч вдигна без проблем по пътя Пловдив - Пазарджик (за повече ме хвана шубето
)... Сутринта ми се обади ... Цитирам : "май ще стане ... дърпа въздух от маркучите за обратната нафта...." и повече не ми е звънял
Ще видим какво ще излезе, че има и друго да прави - термостат и меката връзка от турбото към .... ъъъъ каквото и там да беше .... Каза, че ще проверява и помпата в резервоара и ще надуе с нещо горивопроводите - нафта или газ да види от къде ще пропикае ...
ще пиша пак като има развитие.







- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с паленето сутрин.
Дърпа въздух колега, или от маркучите на дюзите или от гумичките на ГНП-то.
Залагам на второто
Залагам на второто

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Retrofit написа:Дърпа въздух колега, или от маркучите на дюзите или от гумичките на ГНП-то.
Залагам на второто
Май беше прав ... Сменено - гумичките на ГНП-то , маркучите на обратната нафта. Сложен винтил на един маркуч за да не връща ГНП-то нафтата назад...
За сега - 6 успешни сутришни старта ... Ще я наблюдавам, дано не се почетвърти проблема, че накрая ще и бодна 2 кирки


40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани