сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 21 Ное 2011, 0:56

здравейте колеги,

имам следния проблем

едни ден сутринта запалих колата. запали нормално. след няма и 30 секунди загасна.като пробвах пак да я запаля видях , че температурата е в червено, което е невъзможно, двигателя е студен.пробвах пак да запаля - запали и пак угасна.на третия път изобщо и не запали.изключих акумулатора за половин час,включих го и пак пробвах - не запали, пак отчита тази висока температура и включи перката.транспортирахме колата до един специалист, колата отчита някакви 4 грешки , които не могат да се изтрият, така каза той.освен това температурния датчик отчита че работи добре, колата още е при него, ще се опита да я оправи.но аз мисля че няма да се справи. ще ми трябва помощ от колегите от форума.
допреди , колата никога не е имала проблеми с охлаждането и загряването, винаги температурата е била постоянна и нормална.никакви течове , не съм сменял течност, обезвъздушена е добре системата
освен това акумулатора е нов, стартера върти много добре, има гориво има всичко .

моля , дайте някакви идеи, предложения, предположения и съвети.

благодаря предварително
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от unikalen88 » 21 Ное 2011, 8:40

колега може би датчика за температурата е заминал и колата не пали,мисля че беше на блока ли главата,но нека тези които знаят да кажат къде е иначе сам сигорен че някаде тук четох преди време за същия проблем
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от Dimitroff » 21 Ное 2011, 9:03

ДСЦ-то свети ли, когато температурата е в червения сектор ?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 21 Ное 2011, 15:56

съжалявам, че не бях отбелязал каква е колата, вече е отбелязано, извинявам се!!

колата май няма ДСЦ, има АСЦ , но не свети нищо нередно по таблото или където и да било.

що се отнася до датчика на температурата, както споменах по горе, "майстора" каза че му отчита че датчика работи без проблем, но не знам
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от Dimitroff » 21 Ное 2011, 21:33

Що от морга, като чисто нов датчика е под 40 лева...май 32 беше (по спомен) - от морга няма да го дадат за под 20 лева...просто щото е "датчик" :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от Maxmadness » 22 Ное 2011, 10:42

Аз имах същия проблем,но при мен колата изобщо не палеше а само въртеше,и температурата пак беше като при теб в червеното което е невъзможно,и се оказа че имам скрито ключе към алармата което като го пуснеш и колата не пали,и не реагира изобщо на ключове имобилайзери и т.н.но при теб колата е палила ...
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 23 Ное 2011, 15:00

това , че датчика работи се видя от компютърната диагностика, нищо още не е свалено, но ще видим какво ще се прави
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 27 Ное 2011, 1:28

нали Ви казах че откарах колата на сервиз, там не бяха направили нищо освен да пръснат някои букси с контакт спрей и така, на другия ден са пробвали да я запалят и са я запалили, както и да е взех си я, обаче има нещо общо АСЦ, защото както си върви колата и АСЦ се включва по време на движение.температурата вече не е висока, но от време на време както си караш и отива температурата в червено и прегасва за секунда и пак си пали както си е в движение на скорост, без да превключвам скорост.включва и перката. и както казах КАКТО СИ КАРАШ И АСЦ СЕ ВКЛЮЧВА, СПИРАМ , БЕЗ ДА ГАСЯ ДВИГАТЕЛЯ, И ОПИТВАМ ДА ГО ИЗКЛЮЧА , АМА НЕ СТАВА, НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВА, ТРЯБВА ДА ЗАГАСЯ ДВИГАТЕЛЯ , ТОГАВА КАТО ЗАПАЛИШ ВЕЧЕ Е ИЗГАСНАЛО, НО КАТО ПОКАРАШ МАЛКО И ПАК СВЕТВА.НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛ ДОСТАТЪЧНО ИЗЧЕРПАТЕЛЕН И ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, МИСЛЯ ЧЕ ИМА НЕЩО ОБЩО ТОЗИ ИМОБИЛАЙЗЕР, МОЛЯ КАЖ ЕТЕ МИ КАККВО ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ, ЩОТО КАК ДА ТИ КАЖА, АЗ НЕ СЪМ НЯКОЙ БОГАТАШ ДА ХОДЯ ПО СКЪПИ СЕРВИЗИ И ТАКА НАТАТЪК, ЩЕ ТРЯБВА ДА МИНЕМ ПО НЯКОЙ ТЪНЪК НАЧИН
МНОГО БЛАГОДАРЯ
ВСИЧКО НАЙ ДОБРО И НАЙ ВЕЧЕ ЗДРАВЕ
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 02 Дек 2011, 15:27

е, никой нищо не пише, май ще трябва да го давам бавареца за скрап
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от UBAH5 » 02 Дек 2011, 15:29

havata7 написа:е, никой нищо не пише, май ще трябва да го давам бавареца за скрап

Интересно заключение :mhihi: За съжаление колега, не винаги има отговор на даден въпрос. Ще трябва да се поблъскаш още малко. :confused:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от dokt0ra » 03 Дек 2011, 23:53

Колега търпение трябва!!!При подобни проблеми с раз два и на три не става.Иска се качествена диагностика(ГТ1,ОПС) и време да се мери и проверява.Това ту пали ту не пали,стрелки на температурата в червено(според мен е проблем в ел.инсталацията) ...може да са много неща,ако очакваш от форума да ти дадат жокер как сам да си я оправиш ,особенно с подобен неясен проблем,то тогава нещо си се объркал.Това е кола за 7 хиляди лева преблезително(10% от стоиноста и са годишните разходи по консумативи)... ако нямаш възможност да я подържаш,не е трябвало да я купуваш.Купи си нещо то 2к и ще може да ти го поправят гаражните майстори пред блока.Не изкарваите марката виновна за това,че не можете да си позволите поддружката.
бяло бяло ,защо не си червено....

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: смолян
Пол: Мъж
Кара: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,
Детайли за колата: е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от havata7 » 02 Май 2012, 21:30

ходих в бмв сервиз, казаха че е от помпата , трябвало да се рециклира и струва около 2000 лв,
незнам
дайде някой съвет
е46 320д, 07.2001г, двг М47, седан,vin cf62116

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от The Edge » 02 Май 2012, 23:20

havata7 написа:ходих в бмв сервиз, казаха че е от помпата , трябвало да се рециклира и струва около 2000 лв,
незнам
дайде някой съвет

Коя помпа колега ? ГНП ли ? Не рециклирай нищо за такава сума ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от landolin » 03 Май 2012, 10:23

Дай още инфо колега, в кой БМВ сервиз си ходил (официален ли, гаражен ли и т.н), какво искат да и рециклират на помпата - електронен блок ли що ли?
Очевидно имаш проблеми с електрониката, нещата който можеш да си провериш сам са:
- На първо място кабела на багажника - ако се е прекъснал и се окъсяват жици се получават доста аномалии;
- Бушони и релета - извади ги всичките един по един и виж има ли стопявания по тях и гнездата, може да се товари някой;
- Кабели и букси - при двигателя, при бушоните и в багажника, абе с две думи гледай за нещо прекъснато, замърсено, окъсено и т.н.

Другото вече е диагностика, има доста колеги във форума, които се занимават с това и няма да те таксуват както в "официалния" сервиз.

Проблема ти е от най смотаните - появяващ се от време на време, така че ще трябва да се поработи повечко над него :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: сутрин пали, после гасне, отчита прекомерна температура

Мнение от shark1986 » 03 Май 2012, 21:40

havata7 написа:ходих в бмв сервиз, казаха че е от помпата , трябвало да се рециклира и струва около 2000 лв,
незнам
дайде някой съвет

:kuku: :kuku: :kuku: :shock: :shock: :shock:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook