320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Здравейте колеги.
Както съм писъл в заглавието , колата ми е 320Д - 136к.с.
След направена диагностика смених дебитомера, като в сервиза ми сложина на Бош. Колата започна да върви страшно много, но при 2500 об. имам чуството , че някой , подпира за сек. две отпред и после все едно ми бие шут отзат и пак излита. Какъв може да е проблема.
Този който ми прави диагностиката каза , че е заминало ГНП, но на диагностика не му го показвало, просто и неговото магаре се е държало преди време така, а пък друг майстор, който има името в Благоевград на добър майстор по дизелите, покара колата и каза , че колата има скапан чип.
Дайте идея какво да правя. да махам чипа или да свалям и права ГНП
Както съм писъл в заглавието , колата ми е 320Д - 136к.с.
След направена диагностика смених дебитомера, като в сервиза ми сложина на Бош. Колата започна да върви страшно много, но при 2500 об. имам чуството , че някой , подпира за сек. две отпред и после все едно ми бие шут отзат и пак излита. Какъв може да е проблема.
Този който ми прави диагностиката каза , че е заминало ГНП, но на диагностика не му го показвало, просто и неговото магаре се е държало преди време така, а пък друг майстор, който има името в Благоевград на добър майстор по дизелите, покара колата и каза , че колата има скапан чип.
Дайте идея какво да правя. да махам чипа или да свалям и права ГНП

Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Мисля че трябва да прочетеш тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=92592&hilit=%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5, но общовалидно решение за проблема няма 

- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Мерси за съвета събота ще чета и дано да помогне нещо.
И все пак мисля че няма неразрешим проблем
И все пак мисля че няма неразрешим проблем
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
определено няма не разрешим проблем,важното е да намериш точния човек
- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Темата за която е пуснал колегата Gedo е много добра, но нека модераторите да преценят дали да заключат моята или да се продължи тъй като съм направил следните неща:
1.Смяна на дебитомер
2.Смяна на вакум пътищата
3.Почистване на колекторите и АГР клапан
4.Смяна на ел. клапан
5.Диагностики и прочие
6.Смяна на термостатите за достигане на оптимална работна температура
7.Проверка за катализатори (няма)
Просто наистина ми остана само чипа тъй като мисля ,че ГНП или работи или неработи. Поне това е моето мнение.
1.Смяна на дебитомер
2.Смяна на вакум пътищата
3.Почистване на колекторите и АГР клапан
4.Смяна на ел. клапан
5.Диагностики и прочие
6.Смяна на термостатите за достигане на оптимална работна температура
7.Проверка за катализатори (няма)
Просто наистина ми остана само чипа тъй като мисля ,че ГНП или работи или неработи. Поне това е моето мнение.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
alstoev написа:Здравейте колеги.
Както съм писъл в заглавието , колата ми е 320Д - 136к.с.
След направена диагностика смених дебитомера, като в сервиза ми сложина на Бош. Колата започна да върви страшно много, но при 2500 об. имам чуството , че някой , подпира за сек. две отпред и после все едно ми бие шут отзат и пак излита. Какъв може да е проблема.
Този който ми прави диагностиката каза , че е заминало ГНП, но на диагностика не му го показвало, просто и неговото магаре се е държало преди време така, а пък друг майстор, който има името в Благоевград на добър майстор по дизелите, покара колата и каза , че колата има скапан чип.
Дайте идея какво да правя. да махам чипа или да свалям и права ГНП
а софтуера на колата сменен ли е след като сложи новия дебитомер
Барай шишарката Минкеее ....
- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Ми сменен е. То разлииката със стария и новия дебитомер е огромна, но зацепмането от какво е.
Определено не е от нещата които съм избройл, плюс това е проверено и турбото и в него не е проблема.
Идеята ми е дали някой колега с чип няма същия проблем
Определено не е от нещата които съм избройл, плюс това е проверено и турбото и в него не е проблема.
Идеята ми е дали някой колега с чип няма същия проблем
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
колега провери клапана на турбото или картерните газове, и аз смених дебитомера и пак ми забиваше, след смяната на клапана на картерните газове се оправи, само че моята е 330д, при твоя двигател би трябвало да работи по същия принцип...
- dokt0ra
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Колегата преди няколко поста попита дали е сменен софтуера,след смяната на дебитомера????....
след което някакси двусмислено автора потвърждава че е сменен дебитомера...А СОФТУЕРА някакси не става ясно дали е пипан.
След смяна на дебитомер е препоръчително да се направи програмиране на ДДЕ модула.Лошото е че след това програмиране ако си имал чип заминава.Но определено проблемите ти също ще изчезнат.
след което някакси двусмислено автора потвърждава че е сменен дебитомера...А СОФТУЕРА някакси не става ясно дали е пипан.
След смяна на дебитомер е препоръчително да се направи програмиране на ДДЕ модула.Лошото е че след това програмиране ако си имал чип заминава.Но определено проблемите ти също ще изчезнат.
бяло бяло ,защо не си червено....
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
dokt0ra написа:.......Лошото е че след това програмиране ако си имал чип заминава.Но определено проблемите ти също ще изчезнат.
Що за глупост написа?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Ми не е глупост - мисли какво е искал да каже.
При смяна на софта (пъдейт на софта) ЕКУ-то се флашва!
Ако е имал чип - чипа е фира!
При смяна на софта (пъдейт на софта) ЕКУ-то се флашва!
Ако е имал чип - чипа е фира!
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
VRPerformance написа:определено няма не разрешим проблем,важното е да намериш точния човек
Аз нямах ли го същия проблем


- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
При смяна на дебитомера ми казаха, че софта е препрограмиран. Чипа си го има , всмисъл колата набира много по бързо от тази на брат ми която е 136к. и е без чип, всичко по турбото е ОК. Филтър картерни газове е първото нещо което съм сменил на тази кола, така че остана само някакна дефектация в чипа, като не му знам начина на работа, но явно нещо не сработва както трябва и след зверското излитане просто забива.
П.С. Вчера ми се наложи да пътувам малко повечко и забеляхах, че при плавно подаване на газ това засичане го няма, но при зверско настъпване на педала се появява отново. Просто има един момент в които като натиснеш педала и се появи това затапяне или заглушаване после, като отпуснеш малко газта и пак я натиснеш зверски сякаш я лъжеш и тя пак излита.
През седмиццата едно майсторче пак от Благоевград я кара и каза, че пак е от чипа. Ама интересното е, че скапания чип не съм го слагал аз , а така си го купих. Вече си мисля дали да не я вкарам кората в бокса и да взема да го махна този чип или да си я мъча така.
П.С. Вчера ми се наложи да пътувам малко повечко и забеляхах, че при плавно подаване на газ това засичане го няма, но при зверско настъпване на педала се появява отново. Просто има един момент в които като натиснеш педала и се появи това затапяне или заглушаване после, като отпуснеш малко газта и пак я натиснеш зверски сякаш я лъжеш и тя пак излита.
През седмиццата едно майсторче пак от Благоевград я кара и каза, че пак е от чипа. Ама интересното е, че скапания чип не съм го слагал аз , а така си го купих. Вече си мисля дали да не я вкарам кората в бокса и да взема да го махна този чип или да си я мъча така.
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: 320Д 136к.с. забива след смяна на дебитомер
Колега, щом чипа е останал, значи DDE-то не ти е препрограмирано за новия дебитомер.
Аз имах точно същия проблем на точно същия двигател. И при мен мислеха, че е ГНП, но след смяна на софта, колата спря да прекъсва. Т.е. първо трябва да препрограмираш DDE-то, след което пак си сложи чип. Ако искаш дори мога да ти препоръчам човека, който ми оправи проблема, но ми пиши на лично, за да не правим реклами.
Аз имах точно същия проблем на точно същия двигател. И при мен мислеха, че е ГНП, но след смяна на софта, колата спря да прекъсва. Т.е. първо трябва да препрограмираш DDE-то, след което пак си сложи чип. Ако искаш дори мога да ти препоръчам човека, който ми оправи проблема, но ми пиши на лично, за да не правим реклами.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани