Скъсъна подгряваща свещ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: pleven

Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от cstefanova » 04 Ное 2011, 11:07

Наложи ми се смяна на подгряващите свещи защото бяха изгорели всичките.За мои късмет обаче едната се скъса.Скъсването не е горе в резбата а самата свещ се разпадна на две половини и дефакто сега дългата част след резбата на свеща остана в главата.Въпросът ми е дали ще има проблем да остане така защото пробвахме всичко и не можахме да я извадим?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от anton mutafchiev » 04 Ное 2011, 11:28

проблема ще ти е пак по трудно палене в по студените дни

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от jbankov » 04 Ное 2011, 11:46

Много кофти късмет имаш колега :( Това не го пожелавам на никой ...
проблемите са ,че ако искаш да си сложиш свещ е трябва да махнеш старата, а като казваш ,че не сте успели ...става кофти :paranoid:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от slitter » 04 Ное 2011, 12:10

Ako успеете да смените останалите почти няма да усетиш липата на една свещ, ще пали чудесно да 3 цилиндъра. Доста често срещано явление е късането на свещта и оставането й в главата. Като евентуално решение на проблема е това, че се продават ремонтни комплекти инструменти за вадене на скъсани свещи. Представляват обратна резба на мечик, който се набива в свещта и с обратно навиване евентуално развива останалата част от скъсаната свещ. Обаче и това не винаги се получава и тогава решението е сваляне на главата и разпробиване на свещта с бор машина и обратно качване на главата. Хората се плашат от сваляне на главата, ама не е и чак кой знае каква философия. Просто нова гарнитура на главата трябва да има човек под ръка!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от Gqbriel » 04 Ное 2011, 12:28

slitter написа:Ako успеете да смените останалите почти няма да усетиш липата на една свещ, ще пали чудесно да 3 цилиндъра. Доста често срещано явление е късането на свещта и оставането й в главата. Като евентуално решение на проблема е това, че се продават ремонтни комплекти инструменти за вадене на скъсани свещи. Представляват обратна резба на мечик, който се набива в свещта и с обратно навиване евентуално развива останалата част от скъсаната свещ. Обаче и това не винаги се получава и тогава решението е сваляне на главата и разпробиване на свещта с бор машина и обратно качване на главата. Хората се плашат от сваляне на главата, ама не е и чак кой знае каква философия. Просто нова гарнитура на главата трябва да има човек под ръка!


Орварянето на глава не е проблема,а цената само гарнитура и болтове е около 250лв,без труда..отделно много е вероятно да се шлайфа главата,а си е и задължително още 150лв евентуално или малко по малко,после идва момента с ваденето на дюзите..ако стане като при мен - цената отива над 700-800лв за ремонт,ако остане с 3 свещи много скоро ,ще отидат и другите 3 с тази която не работи,но пък спрямо цената за ремонт ,май е по-добре..
Ако не се е заварила много се вади с обратен чук :yes:
Внимавайте много с това :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от xerial » 04 Ное 2011, 12:52

В Плевен ли си ?
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: pleven

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от cstefanova » 04 Ное 2011, 13:17

Да в Плевен съм.Значи отностно свеща тя се отвартя от резбата и си излезе обаче се беше скъсала на две части и сега е останала тази част която влиза в главата и подгрява.Също така от тази част която е останала старчи една жица.Нея я хващаме и с обратен чук удряме обаче тя не мърда.Пробахме като запалим дали ще я изхварли но пак не стана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от Gqbriel » 04 Ное 2011, 13:24

cstefanova написа:Да в Плевен съм.Значи отностно свеща тя се отвартя от резбата и си излезе обаче се беше скъсала на две части и сега е останала тази част която влиза в главата и подгрява.Също така от тази част която е останала старчи една жица.Нея я хващаме и с обратен чук удряме обаче тя не мърда.Пробахме като запалим дали ще я изхварли но пак не стана.


Няма и да стане,или ако стане ще иска време...свеща се е заварила предполагам за главата и ще излезе с мъка ако изобщо я искарат...по-добре с 3 свещи,или карйния вариант е сваляне на глава - повечко пари за ремонт,ама ще ти е мирна главата ,но пък там ако се решиш,внимавайте с дюзите,пратил съм ти темата и резултата :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от slitter » 04 Ное 2011, 13:30

Gqbriel написа:Орварянето на глава не е проблема,а цената само гарнитура и болтове е около 250лв,без труда..отделно много е вероятно да се шлайфа главата,а си е и задължително още 150лв евентуално или малко по малко,после идва момента с ваденето на дюзите..ако стане като при мен - цената отива над 700-800лв за ремонт,ако остане с 3 свещи много скоро ,ще отидат и другите 3 с тази която не работи,но пък спрямо цената за ремонт ,май е по-добре..
Ако не се е заварила много се вади с обратен чук :yes:
Внимавайте много с това :yes:


Човеко, ти къде отиде??? Това по цени на Камор и Дару Кар ли визираш или???? Не ме разбирай погрешно, не искам да влизам в спорове. Всеки си има мнение и за него си е прав. Същата тая гарнитура, дет в Дару е над 190 лв. от друг магазин си я взимаш между 60-90 лв. След това въобще не е необходимо да се купуват нови болтове. В краен случай ако се скъса някой (много малко вероятно) е да вземеш 1-2 бр. До сега никога не ми се е случвало да ми се къса болт. Но да чувал съм от други, че им се е случвало. Приемам риска в рамките на 20% не повече! След тва, не е задължително да се шлайфа главата, реално колата не е прегрявана. изчиства се хубаво, лепи се новата гарнитура и се монтира обратно след разпробиването на запеклата свещ. Дори и да се наложи шлайф - цените на шлайфа са 20-30 лв. Съвсем сериозно говоря!!! Такива са цените! Останалото е товарене на хората от "майстори" за закарването и взимането от шлайфа! В случая не е необходима снимка (пак казвам не е прегрявана), да се съмнява човек в пукнатина, а пък главите на БМВ са супер здрави, въобще не съм чувал за пукната глава! Може и да има такива случай, ама не искам да говорим за изключенията. Та мойта сметка е следната:
Средо 80лв. гарнитура
+ 100 лв. труд (макар да смятам, че рискът би трябвало да се поеме 50:50 от майсторите и собственика, но айде...!!!!)
= 180 общо!
Айде оставям 30-40 лв. непредвидени за шлайф и болт примерно, макар да знам, че са ненужни!

И не на последно място - на 3 свещи си пали кат пич и въобще няма да се преебат останалите заради една неработеща, стига да не им е дошло времето за преебавка или да е близо идването :) Въобще едното нема нищо общо с другото. Това, че една не работи, не се товарат другите. Тъпо е това съждение. Питайте колегата THE BEAST колко време пали без една свещ! ... и колата си върви на пушка! Не му се сваля глава! Така че нещата са въпрос на интерпретация на майстора.... аз ги казвам обективно как седят нещата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от xerial » 04 Ное 2011, 13:32

cstefanova написа:Да в Плевен съм.Значи отностно свеща тя се отвартя от резбата и си излезе обаче се беше скъсала на две части и сега е останала тази част която влиза в главата и подгрява.Също така от тази част която е останала старчи една жица.Нея я хващаме и с обратен чук удряме обаче тя не мърда.Пробахме като запалим дали ще я изхварли но пак не стана.



В никакъв случай не палете или карай колата така !!!! Има вероятност да падне и ще стане .... от глава и гарнитури до бутала , биели и ..... не ти трябва тоя филм...

Ако не можете да я изкарате ... жалко по добре отворете главата и я изкарайте , но недей да оставяш колата в такова състояние ще дадеш маса пари за ремонт после!!
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от Gqbriel » 04 Ное 2011, 13:40

slitter написа:
Gqbriel написа:Орварянето на глава не е проблема,а цената само гарнитура и болтове е около 250лв,без труда..отделно много е вероятно да се шлайфа главата,а си е и задължително още 150лв евентуално или малко по малко,после идва момента с ваденето на дюзите..ако стане като при мен - цената отива над 700-800лв за ремонт,ако остане с 3 свещи много скоро ,ще отидат и другите 3 с тази която не работи,но пък спрямо цената за ремонт ,май е по-добре..
Ако не се е заварила много се вади с обратен чук :yes:
Внимавайте много с това :yes:


Човеко, ти къде отиде??? Това по цени на Камор и Дару Кар ли визираш или???? Не ме разбирай погрешно, не искам да влизам в спорове. Всеки си има мнение и за него си е прав. Същата тая гарнитура, дет в Дару е над 190 лв. от друг магазин си я взимаш между 60-90 лв. След това въобще не е необходимо да се купуват нови болтове. В краен случай ако се скъса някой (много малко вероятно) е да вземеш 1-2 бр. До сега никога не ми се е случвало да ми се къса болт. Но да чувал съм от други, че им се е случвало. Приемам риска в рамките на 20% не повече! След тва, не е задължително да се шлайфа главата, реално колата не е прегрявана. изчиства се хубаво, лепи се новата гарнитура и се монтира обратно след разпробиването на запеклата свещ. Дори и да се наложи шлайф - цените на шлайфа са 20-30 лв. Съвсем сериозно говоря!!! Такива са цените! Останалото е товарене на хората от "майстори" за закарването и взимането от шлайфа! В случая не е необходима снимка (пак казвам не е прегрявана), да се съмнява човек в пукнатина, а пък главите на БМВ са супер здрави, въобще не съм чувал за пукната глава! Може и да има такива случай, ама не искам да говорим за изключенията. Та мойта сметка е следната:
Средо 80лв. гарнитура
+ 100 лв. труд (макар да смятам, че рискът би трябвало да се поеме 50:50 от майсторите и собственика, но айде...!!!!)
= 180 общо!
Айде оставям 30-40 лв. непредвидени за шлайф и болт примерно, макар да знам, че са ненужни!

И не на последно място - на 3 свещи си пали кат пич и въобще няма да се преебат останалите заради една неработеща, стига да не им е дошло времето за преебавка или да е близо идването :) Въобще едното нема нищо общо с другото. Това, че една не работи, не се товарат другите. Тъпо е това съждение. Питайте колегата THE BEAST колко време пали без една свещ! ... и колата си върви на пушка! Не му се сваля глава! Така че нещата са въпрос на интерпретация на майстора.... аз ги казвам обективно как седят нещата!


Нали не си сериозен,че няма нужда да се шлайфа ?! :mhihi: аз в спор няма да влизам,просто аз имах същия проблем и ти казвам от опит..
Ква е тая гарнитура на глава за 60лв - а тя е метална...аз не бих използвал стари болтове - не ви разбирам отваряте двигател и ако се скъсал болт :dunno: българска работа ( не се обиждай)..тва само тук се прави така,тва не е радио за 20лв а двигател,нови болтове да е 100% сигурна,че ще е както трябва.
100лв за труд...бива според населеното място,но сам знаеш ,че е играчка..нищо..50/50 от майсторите - те какво са виновни,че свеща се е скъсала :dunno: до някъде има резон но според зависи - няма да коментираме това.
И това не са цени от Дару :yes:

НЕзнам всеки сам си избира,какво и как 20лв за флайф :dunno: абе не съм експерт ,нищо а да те питам ако запече дюза - недай си боже :dunno:
:dunno:
Колежке сподели резулата накрая :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от jbankov » 04 Ное 2011, 13:45

Аз не искам да вземам страна в това мини спорче, ама защо трябва да се шлайфа Габи, какво общо има всичко с главата. Имаш впредвид ,че с времето може да е изкривила ли :dunno: Силиконец и хубава гарнитура си ще е ОК ...или няма :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от slitter » 04 Ное 2011, 13:57

Gqbriel написа:Нали не си сериозен,че няма нужда да се шлайфа ?! :mhihi: аз в спор няма да влизам,просто аз имах същия проблем и ти казвам от опит..
Ква е тая гарнитура на глава за 60лв - а тя е метална...аз не бих използвал стари болтове - не ви разбирам отваряте двигател и ако се скъсал болт :dunno: българска работа ( не се обиждай)..тва само тук се прави така,тва не е радио за 20лв а двигател,нови болтове да е 100% сигурна,че ще е както трябва.
100лв за труд...бива според населеното място,но сам знаеш ,че е играчка..нищо..50/50 от майсторите - те какво са виновни,че свеща се е скъсала :dunno: до някъде има резон но според зависи - няма да коментираме това.
И това не са цени от Дару :yes:

НЕзнам всеки сам си избира,какво и как 20лв за флайф :dunno: абе не съм експерт ,нищо а да те питам ако запече дюза - недай си боже :dunno:
:dunno:
Колежке сподели резулата накрая :yes:


Човеко, аз знам, че го казваш от опит и ти вярвам, че си дал тия пари, обаче си ги дал ей така!!! Отишъл си там и са ти казали толкова и толкова и си ги дал! Имал-дал, живи и здрави! Повечето казват, че трябва да се шлайфа свали ли се главата, знам. Тва си е майсторски трик от майна си райна време уно... Съвесем сериозен съм кат го казвам, щото е така. За кво трябва да се отнема от главата, при положение, че не е прегрявана и права. Но добре - 20-30лв. не са милиони. А цената ти я казвам, щот лично съм носил глава и съм плащал за услугата! Верно, цената ми е от преди две години. И това на бая изкривена глава от прегряване. За какво ще сменяваш болт, ако не ти се скъса??? Само тва искам да те питам! Знам, че го дават по учебник да се сменят, обаче за кво треа да даваш излишни пари. Толко ли сме богати??? На тая логика да си сменяваме профилактично болтовете! Понякога като чета се дразна, защото тук във форума БМВ се смята за някаква извънземна технология, а пък особено ако идеш при майстор, те сметат, че щом е БМВ, начи работата е много сложна и много дебела. Щом имате, давайте, тва са си вашите коли, вие си преценявате. Крайният резултат обаче е един и същ! Аз винаги се ръководя от това. Така съм учил в учебниците по икономика - максимална ефективност с минум средства! Мога да те уверя обаче, че в тези минумум средства няма компромиси и крайният резултат и при двама ни ще бъде един и същ!

A за майсторите съм почти сигурен, че са ги пробвали на топъл двигател да ги свалят и са я скъсали! А ако е студен и са я скъсали - още по-зле!!! То си има чалъм - като при определено усили не иска да мръдне - предупреждаваш клиента. Има вероятност да се скъса! И питаш, да я напъваме или да оставиме така! Обясняваш му рисковете кви са. Ама свестни хора редко се срещат! ..или по-скоро такива, които да подходят интелигентно и умно! Са къвто е студ сутрин е най-удачно да се свалят - материалът се е свил! Ама не - дай да напъваме. Е тва е българска работа, не мойто... по-скоро селска!

И не на последно място се извинявам - моя грешка, цените на гарнитурите са се качили: Цена на гарнитура Викор Рейнц за комън рейла е 133 лв. клиентска цена (Ауто Плюс). А аз имам отстъпка там 25% - демек 99,75 към днешна дата! От там ми дойде объркването! Но пак не са 200 лв. А не е тайна за никой, че майсторите взимат с отстъки и ти я плащаш на клиентската цена. Абе в днешно време майстор да си! Чуда се дали да не си зарежа професиата и да не почна да права старите кошери, дет ги караме!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: pleven

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от cstefanova » 04 Ное 2011, 14:48

Ето нагледно какво се е случило.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: pleven

Re: Скъсъна подгряваща свещ

Мнение от cstefanova » 04 Ное 2011, 14:50

Тук една до друга е здравата и до нея може да видите какво е станало със скъсаната.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook