Проблем с 320д 136 кс.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Проблем с 320д 136 кс.
Гледах темите за проблеми с този мотор, но не намерих точно същия проблем.
Карам си снощи и всичко е ОК.Колата си е загряла.Тръгвам от едно кръстовище, давам гас на първа, сменям на 2-ра и като дадох гас все едно съм махнал контакта.Освободих на свободна, колата изгасна.Спрях пробвах да запаля, въртя няколко секунди и като видях, че не иска махнах контакта, и веднага пробвах пак - резултата беше че запали от рас.След половин километър каране (през който всичко беше ок) спрях и я оставих да работи на място, но след няколко секунди изгасна самичка.Изчаках 1 час и запалих.Всичко беше ок, даже я покарах никакви проблеми.Спрях и след 10 минути тръгвам да я пребирам в гаража - само по пътя след една бабунка хлъцна няколко пъти, иначе всичко друго ок.Днес я покарах малко и само веднъж като беше на свободна изгасна.Врътнах веднага запали и веднага изгасна отново.Пак врътнах и всичко беше ок.Правих диагностика с Инпа и излязоха тези 3 грешки:
http://winbooz.snimka.bg/automobiles/55 ... 7.25455668
Мъчих се да правя диагностика и с ДИС, но нещо не иска да се свърже (свързва се с diagnostic head, но с колата не), знаете ли защо не се свързва
Днес забелязвам, че хълцането и гасненето стават малко след запалване и тръгване (като запали (понякога по бавно) след като е изгаснала) няма никакви кадеши и тн. нито святят някакви лампи по таблото.
Карам си снощи и всичко е ОК.Колата си е загряла.Тръгвам от едно кръстовище, давам гас на първа, сменям на 2-ра и като дадох гас все едно съм махнал контакта.Освободих на свободна, колата изгасна.Спрях пробвах да запаля, въртя няколко секунди и като видях, че не иска махнах контакта, и веднага пробвах пак - резултата беше че запали от рас.След половин километър каране (през който всичко беше ок) спрях и я оставих да работи на място, но след няколко секунди изгасна самичка.Изчаках 1 час и запалих.Всичко беше ок, даже я покарах никакви проблеми.Спрях и след 10 минути тръгвам да я пребирам в гаража - само по пътя след една бабунка хлъцна няколко пъти, иначе всичко друго ок.Днес я покарах малко и само веднъж като беше на свободна изгасна.Врътнах веднага запали и веднага изгасна отново.Пак врътнах и всичко беше ок.Правих диагностика с Инпа и излязоха тези 3 грешки:
http://winbooz.snimka.bg/automobiles/55 ... 7.25455668
Мъчих се да правя диагностика и с ДИС, но нещо не иска да се свърже (свързва се с diagnostic head, но с колата не), знаете ли защо не се свързва

Днес забелязвам, че хълцането и гасненето стават малко след запалване и тръгване (като запали (понякога по бавно) след като е изгаснала) няма никакви кадеши и тн. нито святят някакви лампи по таблото.
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Ендата грешка е че някоя от свещите е заминала или някое реле,също така пише,че проблема е спонтанен и не се получава постояно което в ред на мисли може да е хлабава връзка и т.н.Общото взето търсете проблема в запалителната система и нейните тоци.
Другата грешка е в някоя от дюзите, пак спонтанен проблем ама като гледам грешката е от механично естество така,че сваляй ги и ги носи на стенд.
А за третия който е свързан с подгрева на ох.течност немога да ти помогна, на бензиновите е46-ци се появява проблем с този клан http://www.europartsshop.com/bmw-heater ... 69805.html
Другата грешка е в някоя от дюзите, пак спонтанен проблем ама като гледам грешката е от механично естество така,че сваляй ги и ги носи на стенд.
А за третия който е свързан с подгрева на ох.течност немога да ти помогна, на бензиновите е46-ци се появява проблем с този клан http://www.europartsshop.com/bmw-heater ... 69805.html
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Вчера нещата много се влошиха.Доста често почна да не иска да запали, върти много и когато и скимни си пали и всичко е ок.
Излезе тази грешка:
http://media.snimka.bg/9606/025467526-big.jpg?r=0

Излезе тази грешка:
http://media.snimka.bg/9606/025467526-big.jpg?r=0






- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Тва ми се струва, че е грешка от датчика за обороти на вала на помпата.Датчика се намира на помпата(не е този за оборотие на двигатела).Единият вариант е той нещо да се бъзика, другият вариант е помпата, ако не е зацепена правилно,ще има разминаване във горивото което иска двигатела и това което може да даде помпата и като гледам грешката,че не е постоянна може да се окаже от това.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Стигнах до следните изводи:
Проблема е че като загрее колата и започва да прекъсва и да гасне.След като изгасне като пробвам да сапаля понякога пали, а понякога не иска и в случая, когато не иска датчика за обороти в помпата спира да работи(на живи данни ми показва че помпата се върти с 0 оборота на стартер) и забива грешка за този датчик.Като охладя помпата с вода излята върху нея няма проблеми докато не позагрее пак.Отварях черното капаче над платката на помпата и всички крачета на транзисторите са си здрави.Освен това си мислех че проблема е в датчика за обороти в помпата(датчик за ъгала на завъртане), купих си нов (с номер 1 467 255 103) и като сглобих колата резултата беше, че нямаше мощност(освен това след смената на датчика от време на време записва грешка control unit injection pump) все едно не работи турбото (иначе си звучи като друг път турбото).Кажете какъв ми е проблема на помпата и защо няма мощност след смяна на датчика?
Благодаря предварително!
Проблема е че като загрее колата и започва да прекъсва и да гасне.След като изгасне като пробвам да сапаля понякога пали, а понякога не иска и в случая, когато не иска датчика за обороти в помпата спира да работи(на живи данни ми показва че помпата се върти с 0 оборота на стартер) и забива грешка за този датчик.Като охладя помпата с вода излята върху нея няма проблеми докато не позагрее пак.Отварях черното капаче над платката на помпата и всички крачета на транзисторите са си здрави.Освен това си мислех че проблема е в датчика за обороти в помпата(датчик за ъгала на завъртане), купих си нов (с номер 1 467 255 103) и като сглобих колата резултата беше, че нямаше мощност(освен това след смената на датчика от време на време записва грешка control unit injection pump) все едно не работи турбото (иначе си звучи като друг път турбото).Кажете какъв ми е проблема на помпата и защо няма мощност след смяна на датчика?
Благодаря предварително!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Електроника на ГНП-то.
Още Е39ките с подобни проблеми като ги полееш с хладка вода и се оправяха...докато пак не загрее.
За да се оправи трябва да се свали помпата и да се отремонтира.
Още Е39ките с подобни проблеми като ги полееш с хладка вода и се оправяха...докато пак не загрее.
За да се оправи трябва да се свали помпата и да се отремонтира.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Проблем с 320д 136 кс.
Dimitroff написа:Електроника на ГНП-то.
Още Е39ките с подобни проблеми като ги полееш с хладка вода и се оправяха...докато пак не загрее.
За да се оправи трябва да се свали помпата и да се отремонтира.
Въпроса е какво точно и има на електрониката и как да си го оправя?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с 320д 136 кс.
На въпроса ще ти отговорят в сервизите за ремонт на ГНП или хората занимаващи се със същото.
Дали ще успееш да си го оправиш сам - едва ли - доста народ е пробвал...и все пак - щом имаш желание - поразпитай, провери и кажи дали си имал успех.
Дали ще успееш да си го оправиш сам - едва ли - доста народ е пробвал...и все пак - щом имаш желание - поразпитай, провери и кажи дали си имал успех.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани